Velkommen til Valdrestreffet 30 April

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne visst om dere kjører 33'en jeg. Er på besøk hos brodern den uka, ca 1.5 km etter første avkjøringa til Hov. Slenger meg bare på kolonne derfra om dere kommer oppover den veien. Isåfall når? Hvis ikke dere kjører den veien møter jeg greit opp i Gjøvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rv33 er den veien som er greiest å kjøre i hvertfall, kjenner i grunnen ikke til så mange andre veier å kjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det under en uke igjen til årets først VACN treff går av stabelen i Valdres.

Så da tenkte jeg å høre med folket om når vi bør sette oppmøte sted og avreise tidspunkt fra Hamar.

 

Som jeg kan se i tråden til treffet er det beregnet ca 14 mil dit, og med innkjøringstidspunkt fra kl 11.30 og "åpningstidspunkt" fra kl 12.

 

Grovt regnet med forbehold om telehiv,trafikk, veiarbeid,etc så bør vi hvertfall regne med 1,5 times reise.

 

Mitt forslag: Oppmøte Statoil i Vangsveien fra kl 09.30 for litt frokost/drikke/drivstoff og avreise ca kl 10.

Da bør vi være der mellom 11.30 og 12 en gang.

Så får de fra Br.dal - Moelv - Gjøvik - Mjøsbrua slenge seg på om de ønsker det : vinke :

 

Andre innspill folkens? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at de vaskemulighetene som er der som regel er opptatt i minst et par timer, så greit å ha i bakhodet at det går med litt tid med vaskingen også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare 1t og 30 min raymond? google maps sier ca. 2 timer : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tenkte bare kjapt i hodet jeg, Hamar til Gardemoen er ca 10 mil og det går på 1 time.

Men for all del, tips og andre innspill mottas med takk.

 

Så hvis noen har noen andre tidspunkt å reise på så skyt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går nok minst et par timer, ja. Var heller ikke så bra veier når jeg kjørte til Gol for ei uke siden:o Hva med 09:30 fra Gjøvik, så tilpasser Hamar/Lillehammerfolket seg etter den tiden de bruker derfra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en kamerat som bor i Aurdal, bruker ca. 1t. 10min - 1t. 25min fra Gjøvik når jeg er oppover, litt avhengig av trafikk, og vei-/føreforhold. Så er det enda 5 - 10 min kjøring fra Aurdal til Leira.

 

Ettersom det skal kjøres kolonne oppover og det er snakk om et biltreff så kommer det vel kanskje til å gå litt ekstra pent oppover også?

 

9.30 fra Gjøvik høres ut som et bra tidspunkt. Statoil/Shell Mjøsstranda som møtested? Oppmøte da litt før 9.30?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si Statoil Mjøsstranda 09:30, sånn for å få det bestemt først som sist? Jeg bare kommer med forslag, så om folk heller vil møtes på Shell ved CC er det bare å skrike ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi si Statoil Mjøsstranda 09:30, sånn for å få det bestemt først som sist? Jeg bare kommer med forslag, så om folk heller vil møtes på Shell ved CC er det bare å skrike ut:)

 

Helt greit for meg i hvertfall... Avreise 9.30 og oppmøte da rundt 9.00 slik at de som måtte ha behov for det rekker å få i seg litt å spise før vi drar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt greit for meg ihvertfall, så må andre bare skyte inn om de skulle mene noe annet enn meg og Rune:) Kjenner jeg meg selv rett, er jeg vel der 09:29:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da reiser vel vi i fra Hamar ca 09.30 vi også.

Så kan vi møtes på rasteplassen ved Mjøsbrua og skjøtes oss sammen, hvis vi ikke tilfeldigvis møtes i rundkjøringa så kan vi "flette" oss sammen med en gang :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. :)

Ikke at jeg har noe med det... så vil det være lik km fra Hamar om du kjører om Gjøvik eller Vingrom.. Men for Gjøvik/Toten folk vil det bli omvei og kjøre om Biri.. :) (tror også veien mellom Gjøvik og Dokka er bedre enn mellom Vingrom og Dokka. :) )

 

Hyggelig at Mjøsa lokallag vil komme på besøk til det siste treffet vi arrangerer. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil være en gedigen omvei for oss som møtes på Gjøvik å kjøre til Biri og om Vingrom. Det beste vil nok være om alle møtes på Gjøvik og kjører RV33 oppover. Hva om dere som kjører fra Lillehammer og Hamar drar 8.50 eller deromkring? Tar vel ca. 30 - 40 min å kjøre derfra til Gjøvik, og så kjøre samlet fra Gjøvik til Leira.

 

Eller at de som kjører om Vingrom da blir med resten av gjengen fra Dokka, eller hvor veien fra Vingrom kommer igjen?

 

Som det også bilr sagt, er nok bedre vei fra Gjøvik til Leira enn å kjøre om Vingrom...

 

Bare et forslag fra min side...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm : klø : nå har ikke jeg sett på kartet men jeg var sikker på at vi skulle kjøre forbi lillehammer og oppover, men tok vist feil da..

Skal ærlig innrømme at jeg ikke har kjørt noe særlig veiene som går om Dokka/Vingrom og i de traktene, men jeg får knotte inn på GPS'n så får vi se hva den sier...

 

Eller så legger jeg meg litt bak i rekka så følger jeg de andre :P hehe

 

 

edit: Støtter den Rune, tok å surfet litt på kart sidene nå og ser helt klart hvilken vei vi må kjøre, hehe :P "my bad"

 

Men da regner jeg nok med at det blir avreise fra Hamar ca kl 08.45 og møtes på Statoil på Mjøsstranda som Mads foreslår.

 

Oppmøte Statoil Hamar kl 08.30 Hamar folket??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil 08.30 er mottatt!! Je kommer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle prøve og få tatt turen, aldri vært på treff der før så..

 

Eneste som er problemet er att jeg kanskje skal bort, men vi får se =)

hadde vært bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er helt greit for meg ihvertfall, så må andre bare skyte inn om de skulle mene noe annet enn meg og Rune:) Kjenner jeg meg selv rett, er jeg vel der 09:29:p

 

Fler fra området som skal møtes på Gjøvik eller ?

Jeg og Malin har tenkt oss oppover værtfall....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke flere herifra som jeg veit om ihvertfall:) Jeg og Marte tar ihvertfall turen uansett, så da slenger vi oss bare med resten av Lillehammer/Hamer/Gjøvik-folket på Statoil Mjøsstranda:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama møter opp på statoil gjøvik:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God natt folkens , ses i morgen til de av dere som vil være med.

 

Statoil Hamar vis a vis CC kl 08.15 og avreise 08.30

 

Møter så folka på Statoil Gjøvik sia med avreise derfra ca kl 09.30

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God natt herifra valdres;-) ta det rolig på vegen, noen steder det er dumper:-) snakkes i morra:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.