#401 Skrevet Juni 28, 2011 Hvis dåkker greie å få 4 biler innenfor dei 3 bjelkeåpningene så e dåkkas plass så kan dei stå te dommedag for min del, men når dåkker tar den ekstra midlertidige plassen så gjør det kronglete å bruka bukken så hadde det vært knall om dåkker fekk ein bil ferdig og ut. Du hadde irritert deg grenseløst om eg satte ein bil der på den plassen uten planer om å fiksa og få vekk igjen fort, enig? akurat nå er der nok plass i lokalet. så nei, er ikke enig. jeg har faktisk planer til å få bilen ferdig, har faktisk sett på bilen også, faktisk tenkte jeg å ta bilen opp i går, men lasse var først i køen, så faktisk har jeg planer ser du... neste gang du har problemer med meg, så kan du bare si det rett ut istedenfor å skrive noe som ser ut som du bare tuller med oss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#402 Skrevet Juni 28, 2011 Hehe, ikke noen å bytte i som jeg vet om i hvertfall... Men jeg tror den blir bra jeg, med kjemikalier så vil den funke knall. Kjekt å kunne slenge inn litt større ting, felger f.eks. Og ta mange ting på en gang Men om noen kommer over noen som vil bytte, og har en litt mindre (dog ikke str mini) så kan det jo gå an. Først syns jeg den var ok, plass til mye i den osv... men vi har jo egentlig ikke bruk for det svære beistet!? Kan vi ikke heller selge den og bruke pengene på dekkomlegger+balanserer eller noe annet vi trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#403 Skrevet Juni 28, 2011 Hvis alle ska ha 2 biler så blir det 18 biler i lokale.... Få gang og få noe ferdig! Alle har ikke 2 biler i lokalet;) og ja, jeg jobber jo med S3'en, men det er ikke noe som er gjort på 1 dag, det vet jo du alt om som har den Ur'en din enda;) (Dog, jeg har ikke planer om å bruke 3 år: haha Nå skal jeg jo ha tak i delene for å bygge ny motor og så snart tingene begynner å ramle inn på posten så begynner byggingen... Det som jeg sliter med å finne og som tar litt tid nå er ny blokk... Syns du virkelig det er knotete å trille biler over i bukken slik ting står nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#404 Skrevet Juni 28, 2011 litt knotete er det jo. Det er sikkert muligt å låne bukkholm sin plass litt iom at han ikke har fått på plass noe bil ennå.Søren bukken er ledig nå eg fikk gjort det eg skulle i går:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#405 Skrevet Juni 28, 2011 jeg har faktisk planer til å få bilen ferdig, har faktisk sett på bilen også, faktisk tenkte jeg å ta bilen opp i går, men lasse var først i køen, så faktisk har jeg planer ser du... Så bra, faktisk neste gang du har problemer med meg, så kan du bare si det rett ut istedenfor å skrive noe som ser ut som du bare tuller med oss. Har ikkje problem med deg i det heila tatt synes du e ein knall kar eg Slutt å ta alt personlig og bli sur, i Norge så e det bare damer så oppføre seg sånn Eg har jo sagt te deg personlig at eg syns du burde prioritera Rallyen. Alle har ikke 2 biler i lokalet;) og ja, jeg jobber jo med S3'en, men det er ikke noe som er gjort på 1 dag, det vet jo du alt om som har den Ur'en din enda;) (Dog, jeg har ikke planer om å bruke 3 år: haha Forskjell på prosjekt og bruksbil, alle bruksbilene mine har blitt ferdige så fort som lommebokå tillate. Har god tid med ein Ur vettu, S3'en har vel sunke lika mye i verdi på den lilla ukå du har hatt an i lokale så Ur'en har gjort på 3 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#406 Skrevet Juni 28, 2011 Forskjell på prosjekt og bruksbil, alle bruksbilene mine har blitt ferdige så fort som lommebokå tillate. Har god tid med ein Ur vettu, S3'en har vel sunke lika mye i verdi på den lilla ukå du har hatt an i lokale så Ur'en har gjort på 3 år Eg bare trekke i deg me Ur'en Petter, hehe;) Poenge va at eg har isje planer om å ha den bilen ståane lenger enn eg må, eg vil jo for alt i verden få an på veien asap! Du va jo sjøl pådrivar for at S3'en sko ver prioritert t den plassen an står på så eg skjønte bare isje koffår du klagde allerede itte ei uga:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#407 Skrevet Juni 28, 2011 Eg bare trekke i deg me Ur'en Petter, hehe;) Poenge va at eg har isje planer om å ha den bilen ståane lenger enn eg må, eg vil jo for alt i verden få an på veien asap! Du va jo sjøl pådrivar for at S3'en sko ver prioritert t den plassen an står på så eg skjønte bare isje koffår du klagde allerede itte ei uga:) Har ikkje klagd på S3en, den jobbes det jo med og eg vett sånt tar tid. Har du havari så e det selvsagt at an ska i lokale, ikkje står an med døråpningå heller? Hvis eg hadde parkert ein bil på den midlertidige plassen uten å gidda å gjør noe med an på uker så e eg bombesikker på at Søren hadde kommentert andre veien Kor mye har an ikkje kommentert Einser delebilen så ikkje eingang står i veien for noen og som står på tildelt plass til eier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#408 Skrevet Juni 28, 2011 Eirik er aldri på stede og har ikke gjort noenting. Helt anna ting. Han sa også når vi parkerte bilen inne at han skal gjør den så klart at vi kan trille bilen. Har skjedd noe? ... tror du forstå hva jeg mener. Har mast flere ganger. Rallyen skal fikses nå. Plassen min er ferdig byggt, deler for rallyen bestillt, bukken ledig og fungerer. Har sjekka bilen siste lørdag på bukken før vi løfta robins, så vet hva som er gale. Håper jeg har forsvart meg nok nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#409 Skrevet Juni 28, 2011 Eirik er aldri på stede og har ikke gjort noenting. Helt anna ting. Han sa også når vi parkerte bilen inne at han skal gjør den så klart at vi kan trille bilen. Har skjedd noe? ... tror du forstå hva jeg mener. Har mast flere ganger. Rallyen skal fikses nå. Plassen min er ferdig byggt, deler for rallyen bestillt, bukken ledig og fungerer. Har sjekka bilen siste lørdag på bukken før vi løfta robins, så vet hva som er gale. Håper jeg har forsvart meg nok nå... Ingen trenger å forsvare noe... Jeg har sendt dere alle en mail, foreslår at vi legger diskusjonen på forumet død så tar vi resten face-to-face, eventuelt så får dere låne noen boksehansker av meg og gjøre opp som ekte mannfolk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#410 Skrevet Juni 28, 2011 Har ikkje klagd på S3en, den jobbes det jo med og eg vett sånt tar tid. Har du havari så e det selvsagt at an ska i lokale, ikkje står an med døråpningå heller? Du har brukt orde "dåkker", så då regnte eg me at du sikta t min bil og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#411 Skrevet Juni 28, 2011 Selv om jeg ikke har noe med dette så smugkikker jeg og ler for meg selv her jeg sitter. Jeg visste det kom til å bli sånn, blir alltid tull med såpass mange som deler et lokale. Alle har forskjellige interesser og meninger Jeg foreslår at dere tar et møte hvor dere blir enige, evt en boksering også har dere en forsoningsfest etterpå hvor alle blir venner og sitter rundt bålet med gitaren og synger combaja my lord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#412 Skrevet Juni 28, 2011 tror ikke vi mener det så alvorlig som det leser seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#413 Skrevet Juni 28, 2011 Selv om jeg ikke har noe med dette så smugkikker jeg og ler for meg selv her jeg sitter. Jeg visste det kom til å bli sånn, blir alltid tull med såpass mange som deler et lokale. Alle har forskjellige interesser og meninger Jeg foreslår at dere tar et møte hvor dere blir enige, evt en boksering også har dere en forsoningsfest etterpå hvor alle blir venner og sitter rundt bålet med gitaren og synger combaja my lord boksing og fest e eg lett med på:D men någen må læra meg cumbaja my lord sangen, for den kan eg isje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#414 Skrevet Juni 28, 2011 eg kan bare scatman sangen, men kjøre gjerna kurs over ett lass med alkohol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#415 Skrevet Juni 28, 2011 eg kan bare scatman sangen, men kjøre gjerna kurs over ett lass med alkohol Hahahah!!! det hadde eg nesten glømt, den der scatman imiteringå di på vårsleppfesten: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#416 Skrevet Juni 28, 2011 huff, ser ut som eg har rota meg inn på kvinneforumet igjen .. nåken så vett adresså t vacn forumet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#417 Skrevet Juni 28, 2011 huff, ser ut som eg har rota meg inn på kvinneforumet igjen .. nåken så vett adresså t vacn forumet??? Du ser jo ikkje forskjell på kor veien går og kor stolpene står så ikkje løye du bomma på forum Sören, har lodda inn sokler i hjernen din nå, så då e an klar te montering med ny software i mårå, fått montert dysene igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#418 Skrevet Juni 28, 2011 Ska sei du kjøre fint me madammen ombord petter! 35 i 40sonå jo! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#419 Skrevet Juni 28, 2011 Ska sei du kjøre fint me madammen ombord petter! 35 i 40sonå jo! Bremse bare ned te det øve humpar så hu ikkje ska klaga på at senkesettet e hardt Men itte å ha mista lappen 2 ganger for fart og med junior i bilen så e ikkje målet å komma først fram lenger, målet e å komma fram i det heila tatt Takk for at du slapp oss utpå i Løkkeveien, midt i rushet så kan det fort ta litt tid i det krysset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#420 Skrevet Juni 28, 2011 Helt top Petter Jeg har ikke montert dysene. Kanskje i morra kveld . Men fant ut i dag hva som er gale med Rallyen. Dumt naar en mutter ikke er skrudd fast skikkelig og skruer seg helt av... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#421 Skrevet Juni 28, 2011 Bremse bare ned te det øve humpar så hu ikkje ska klaga på at senkesettet e hardt Men itte å ha mista lappen 2 ganger for fart og med junior i bilen så e ikkje målet å komma først fram lenger, målet e å komma fram i det heila tatt Takk for at du slapp oss utpå i Løkkeveien, midt i rushet så kan det fort ta litt tid i det krysset... Någe nytt du har begynt me? Kan såvidt huska eg såg ein svarte prikk som fløy lavt forbi når du va singel og bodde på Sørbø..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#422 Skrevet Juni 28, 2011 Du ser jo ikkje forskjell på kor veien går og kor stolpene står så ikkje løye du bomma på forum heheh.. hadde slått an den hvis det va eg så hadde krasja bilen: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#423 Skrevet Juni 28, 2011 heheh.. hadde slått an den hvis det va eg så hadde krasja bilen: haha : Hehe, damn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#424 Skrevet Juni 28, 2011 Någe nytt du har begynt me? Kan såvidt huska eg såg ein svarte prikk som fløy lavt forbi når du va singel og bodde på Sørbø..... Som sagt, nytt og bedre menneske (e litt vanskeligare å holda seg på mattå med Einseren ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#425 Skrevet Juni 28, 2011 Som sagt, nytt og bedre menneske (e litt vanskeligare å holda seg på mattå med Einseren ) Forstår ikkje ka du snakke om.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...