Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Regne med det blei stappt med colaboksar? :)

 

Jupp;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal ut i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke for min del i dag desverre kommer ingen vei før eg har saffet glødeplugger. kommer i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ute nå :)

 

håper noen kommer, må hive VR6en på benken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal noen ut i dag som gidder å hente meg og kjøre meg hjem igjen etterpå? :)

Tenkte å bygge benk på plassen min og gjøre noen småting... Er vel mer material igjen enda?

 

Hva skjer med løftebukken? Den virker bare av og til? Skal vi få den fikset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du på jobb i dag?

henter deg rett etter jobb da

 

rune tar kontakt med meg når det passer for han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du på jobb i dag?

henter deg rett etter jobb da

 

rune tar kontakt med meg når det passer for han.

 

 

Jeg er på jobb ja, men jeg må hjem med bilen til madammen først!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

delevasker på plass.

 

venstre Colaboks - høyre Delevasker xD

ImageUploadedByTapatalk1308248693.153387.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

delevasker på plass.

 

venstre Colaboks - høyre Delevasker xD

 

 

Eeeeeee javel fikk ikke noe litt mindre i størrelsen. Regner med den går på såpe og vann, hva skjer når vinter kommer med frost?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delevask eller bilvask? =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

88kr + pant for ett brett cola bokser på Rimi denna ukå! :-) eg hadde med 2 brett sist uka men det forsvinne fort. Lasse og Sören har vel og hatt med ett par brett så te resten, løp og kjøp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal gå til rimi rett etter en god dusj :)

 

Delevasker skal vaske Diesel. Alt for dyrt å varme opp vann.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

88kr + pant for ett brett cola bokser på Rimi denna ukå! :-) eg hadde med 2 brett sist uka men det forsvinne fort. Lasse og Sören har vel og hatt med ett par brett så te resten, løp og kjøp ;)

 

Alle rimi eller en spesiell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror de ska ver dei fleste ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delevaskeren blir å gå på en blanding av diesel og parafin. Om noen kjenner noen på SAR, så ta kontakt. Vet at de driver med avfallssanering av diesel, og vi kunne trengt ca 4 fat (600 liter). Vann med såpe er utelukket pga kostnaden ved å holde 1200 liters tanken varm... :)

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer det med Jet fuel ? muligt det er lettere å få tak i billigt: klø : er den beregnet for kladvasking og? og hvor ofte må "vaskemiddelet" byttes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delevaskeren blir å gå på en blanding av diesel og parafin. Om noen kjenner noen på SAR, så ta kontakt. Vet at de driver med avfallssanering av diesel, og vi kunne trengt ca 4 fat (600 liter). Vann med såpe er utelukket pga kostnaden ved å holde 1200 liters tanken varm... :)

 

Mvh

EW

 

 

Har ein onkel så jobbe på SAR, kan hørra med han!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer det med Jet fuel ? muligt det er lettere å få tak i billigt: klø : er den beregnet for kladvasking og? og hvor ofte må "vaskemiddelet" byttes?

 

Jetfuel passer perfekt! Med jetfuel, parafin eller diesel så må vi kjøre den uten varmeelementet, hvis ikke har ikke bonden låve veldig lenge. Varmeelementet bør fysisk kobles fra for å unngå at noen starter det.

 

Til vårt bruk så holder det at vi siler av væsken en gang i året, kanskje i halvåret hvis den blir kjørt mye. Systemet resirkulerer og det er filter som tar det aller verste.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var grei size på den der:D Kan jo vaske en hel bil nesten der inni:p

 

I dag kommer S3'en ut i lokalet, så da kan jeg endelig begynne å skru på den:D Er det noen i lokalet som har en elefant (og stropper) jeg kan låne i helgen? Tviler på at jeg løfter motoren ut for hånd:p

 

Skal noen andre ut i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi kan avtale neste uke etter jobb og hele helga, hvis du trenger skruhjelp robin.

skal flytte rallyen før jeg reiser til arendal nærmere porten, da har du mye plass.

 

kjøp masse plastikesker/tuperware eller småposer for deler/skruer. Da mister du ikke kontroll.

 

Lasse har elefant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var litt av en størrelse.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vi skal på "skrulokalet fellesferie", så parkerer vi bare delevaskern rett bak porten xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vi skal på "skrulokalet fellesferie", så parkerer vi bare delevaskern rett bak porten xD

 

Fellesferie? Det er jo da man skal skru! Håper feriegaven fra Tyskland kommer tidlig neste uke, så kanskje det blir montering av motor i løpet av et par-tre uker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.