#2151 Skrevet Mai 29, 2013 Noen av dere som vet om noen som sand, eventuelt glassblåser, i Stavanger-området? Må få blåst rent fjærbein, bærearmer og travers på UrQuattroen. Glassblåsing av smådeler tror jeg jeg får gjort på jobb selv. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2152 Skrevet Juni 4, 2013 Er det muligheter for å låne dekkmaskinene en dag? Betaler gjerne kompensasjon hvis dere vil det. den vi har tar bare opp til 18" desv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2153 Skrevet Juni 4, 2013 Blir det liggande endå flerre dekksett igjen itte deg då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2154 Skrevet Juni 4, 2013 Blir det liggande endå flerre dekksett igjen itte deg då? Ligge ingen der nå. og eg fjerna ngn av dokka gamle au. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2155 Skrevet Juni 4, 2013 Fine Då e det vel bare å låna då? Men siden Søren e sjef/kasserer osv så får han uttala seg om kompensasjon. Alle like Cola bokser BTW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2156 Skrevet Juni 4, 2013 Kan ta me någe colaboksa når eg ska ner t danmark neste gong å komma opp me? Ganske mye nere der sian me plutselig fekk ein familie herregård der nere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2157 Skrevet Juni 4, 2013 Høres bra ut for min del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2158 Skrevet Juni 9, 2013 Noen som er der ute idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2159 Skrevet Juni 9, 2013 Dere i lokal laget som har så mange motorer stående, ingen som har lyst å bytte en 1.6TD i 1.9 TDi AHU motoren jeg har stående? Lyst å få en TD motor som jeg kan plukke i biter og bygge opp fra scratch med nye deler og diverse deler fra 1.6D motoren jeg har stående Endelig bygge en skikkelig motor som er 100% i motsetning til den jeg har hevet i bilen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2160 Skrevet Juni 10, 2013 Hadde det vært ein ALH eller AGR så hadde det vært mer interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2161 Skrevet Juni 10, 2013 Hadde det vært ein ALH eller AGR så hadde det vært mer interessant Typisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2162 Skrevet Juni 11, 2013 Någen som ska ud å ver der idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2163 Skrevet Juni 17, 2013 Meg og Daniel tar bukken i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2164 Skrevet Juni 20, 2013 tar bukken i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2165 Skrevet Juni 21, 2013 Noen som skal ut i morgen? eg kunne tenkt meg ut, men usikker om eg gidder vis eg blir aleine:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2166 Skrevet Juni 22, 2013 Jeg skal på jobb i dag men hvis jeg blir tidlig ferdig så skal jeg ut en god stund. Sender deg en melding plutselig, eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2167 Skrevet Juni 24, 2013 Eg tar bukken på tirsdag, men bare ein time eller to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2168 Skrevet Juni 25, 2013 Hyggelig me selskap! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2169 Skrevet Juni 25, 2013 Lasse tar bukken i mårå onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2170 Skrevet Juni 27, 2013 For å nå kolonna gjennom rennfasttunellene i går rakk eg ikke rydde på plass verktøyet det er samlet i ein haug på siden av bukken. hadde håpet å rekke å rydde i dag, men ser tiden løper fra meg og i morgen er det firmafest med jobben, så eg får ikke gjort noe med det før beste fall lørdag kommer litt an på helså. håper det går bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2171 Skrevet Juni 27, 2013 No problem Lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2172 Skrevet Juni 27, 2013 Såg kje ut som verktøye låg så veldig i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2173 Skrevet Juni 30, 2013 Nogen som ska ut idag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2174 Skrevet Juni 30, 2013 Eg må ut å rydde verktøy:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2175 Skrevet Juni 30, 2013 Vett du om du eller dåkke har en overgangslange fra 2" te 2,5" ? Type silikon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...