#2301 Skrevet Oktober 25, 2013 Jeg stoler på dere angående kompressoren. Jeg har IKKE peiling Så jeg kjøper akkurat den der oppe som avtalt. (bestiller ikveld) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2302 Skrevet Oktober 25, 2013 Joakim svarte forresten og ja så då e det jo enstemmig vedtatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2303 Skrevet Oktober 25, 2013 Okay, da bestiller jeg den fortest mulig. Gleder meg som en liten unge nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2304 Skrevet Oktober 25, 2013 Bli sinnsykt bra når dokke får Nye kompressor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2305 Skrevet Oktober 25, 2013 Eg har bare 4 felger å någen småting igjen i lokalet. Katti e der folk? Så kan eg komma å henta tingå å levera fra meg nøkkelen Det var Dag Ivar som sko overta min plass å eg har fått depositum av han. Så då må økonomiansvarlig betala depositum te Petter regne eg me.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2306 Skrevet Oktober 25, 2013 Eg har bare 4 felger å någen småting igjen i lokalet. Katti e der folk? Så kan eg komma å henta tingå å levera fra meg nøkkelen Det var Dag Ivar som sko overta min plass å eg har fått depositum av han. Så då må økonomiansvarlig betala depositum te Petter regne eg me.. Kom ut på tirsdag neste uka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2307 Skrevet Oktober 25, 2013 Eg har bare 4 felger å någen småting igjen i lokalet. Katti e der folk? Så kan eg komma å henta tingå å levera fra meg nøkkelen Det var Dag Ivar som sko overta min plass å eg har fått depositum av han. Så då må økonomiansvarlig betala depositum te Petter regne eg me.. Men blir det ikje rett hvis bare neste leietaker betale til Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2308 Skrevet Oktober 25, 2013 Samme det, Petter bestemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2309 Skrevet Oktober 25, 2013 Men blir det ikje rett hvis bare neste leietaker betale til Petter? Enklast det ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2310 Skrevet Oktober 25, 2013 Eg ønsker å overta den ledige plassen hvis ingen står lenger fremme i køen. Ikkje noge problem for meg å betala depositum te Petter, e bare å senda kontonr så fort det e avklart om det e min tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2311 Skrevet Oktober 26, 2013 Er der nogen andre som står i kø da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2312 Skrevet Oktober 26, 2013 Ikkje så eg vett om, e kun Sellen. Så då e det bare å få inn ein av bilane å begynna. (Plukka golf 2 eller eu godkjenna golf 4 først Selle?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2313 Skrevet Oktober 26, 2013 Må bli ribbing av golf 2, den står mest i veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2314 Skrevet Oktober 29, 2013 Jeg er på bukken i dag. Ser ut som det er masse folk som kommer i dag! Nice 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2315 Skrevet Oktober 29, 2013 Ka klokka e dor folk der ude i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2316 Skrevet Oktober 29, 2013 Fra 5 ihvertfall, muligens noen komme før og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2317 Skrevet Oktober 29, 2013 Bilen forblir på bukken i dag, skruer den ferdig senest i morgen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2318 Skrevet November 4, 2013 Någen som vil ha ein 1982 mod golf 1.5 3-dørs. Farge hvit. Lite rust. Stått lagret i tørt lokale i 7 år. Han må kvitte seg med den ASAP. Ring Morten på tlf 97101603. Pris 5000. Bilen står i stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2319 Skrevet November 6, 2013 Nogen som ska ut i kveld i halv ni tiå? Eirik står bukken din der fremdeles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2320 Skrevet November 6, 2013 Om der e någen av dåkke som har lånt min motorbukk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2321 Skrevet November 6, 2013 Om der e någen av dåkke som har lånt min motorbukk? Eg lånte den og så kom lasse å henta an tror eg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2322 Skrevet November 6, 2013 Ja, kan huska du lånte an, men ka så skjedde itte der vet eg ikkje, har Mr. FF rett Lasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2323 Skrevet November 6, 2013 Jepp. Den står hos oss du har fått beskjed og du skulle gi ein lyd når du trengte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2324 Skrevet November 7, 2013 Eg trenge bukken litt i mårå kveld ein gang. Dekk og oljeskift på et par biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2325 Skrevet November 7, 2013 Og eg trenge bukken lørdag 16! Om litt over en uke altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...