#2326 Skrevet November 7, 2013 Jeg har ingenting med garasjen å gjøre, men jeg må bare si at jeg misunner dere Finnes det noen bilder av garasjen som den står i dag? Tenker dere har fått innredet den ordentlig siden de første sidene i denne tråden... Jeg kan gjerne slette innlegget om ønskelig :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2327 Skrevet November 7, 2013 Jepp. Den står hos oss du har fått beskjed og du skulle gi ein lyd når du trengte den. Jaja, men det va den alzheimeren vettu;) Huske det nå når du seie det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2328 Skrevet November 12, 2013 Tar bukken i kveld fra kl 20 skal bytte ei pakning på en caliper samt turbo. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2329 Skrevet November 25, 2013 Någen som ska ut i morgen? Trenge litt hjelp te å sette på de to dekkene eg la på feil vei sist! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2330 Skrevet November 25, 2013 Ska ut i mårå ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2331 Skrevet November 27, 2013 Har bukken nå og hele dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2332 Skrevet Desember 2, 2013 E der någen som vett om någen som e intressert i plass hos oss? Eg vurdere og trekke meg ut. Blir alt for lite brukt dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2333 Skrevet Desember 2, 2013 Hør med Daniel Jusnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2334 Skrevet Desember 2, 2013 Er det noen av dere som vet kapasiteten på bukken? Og om noen er der ute i kveld eller i morgen, kunne dere målt hvor bred bil (akselbredde) det er mulig å få inn? Frykter at det kan bli en utfordring å få løftet A8'en på 2185kg... Mvh Eivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2335 Skrevet Desember 3, 2013 Jeg bruker bukken i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2336 Skrevet Desember 3, 2013 Stian Egelandsdal, sendte deg nettopp en pm. Det er dette det er snakk om ja, er veldig interessert etter nyåret. Vi tar bare resten på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2337 Skrevet Desember 9, 2013 Någen så ska ut i mårå (tirsdag)? Sko ha levert tebake reglane te Sellen å henta motorbokken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2338 Skrevet Desember 10, 2013 Ja vi er der i dag mulig me er ute å får oss noe mat i 19tiå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2339 Skrevet Desember 10, 2013 Du kjører vel ikkje forbi forus i fire tiden og kan hente meg? Sko hatt med meg bilen ser du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2340 Skrevet Desember 10, 2013 Eg kjører firmabil og er på lokalet rett over kl 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2341 Skrevet Desember 10, 2013 Jeg spiser hjemme før jeg kommer ut på lokalet siden jeg glemte mitt arbeidstøy hjemme. Skal på bukken i dag og fortsette på TDIen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2342 Skrevet Desember 10, 2013 Du kjører vel ikkje forbi forus i fire tiden og kan hente meg? Sko hatt med meg bilen ser du! Kjøre forbi forus ja, men ska ikkje ut i lokalet før utpå kvelden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2343 Skrevet Desember 10, 2013 Då e eg ikkje mye hjulpen! Men det springe ikkje vekk. Va bare hvis någen av de som sko ut i fire tiden kjørte forbi her då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2344 Skrevet Desember 10, 2013 Eg e på Forus men rett ved biltilsynet og kjøre te lokale øve Soma for å unngå kø, altså heilt motsatt sia av Forus og midt i rushet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2345 Skrevet Desember 10, 2013 Eg kjøre forbi, men ikkje heilt sikker på om eg e klart te å gå kl 4, blir kanskje litt over 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2346 Skrevet Januar 7, 2014 Allroad'en står i bukken, skal byttes hjullager på den foran v.side i morgen (håper å bli ferdig da...). Kommer ut etter et møte i morgen, ca kl 19. Om noen MÅ ha bukken før den tid, send meg ei melding på 99598039, så får dere vite hvor nøkkelen ligger. Bilen er flyttbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2347 Skrevet Januar 10, 2014 Jeg har bukken i dag og i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2348 Skrevet Juni 23, 2014 Tar bukken i mårå, tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2349 Skrevet Juni 24, 2014 Noen her som har sentrering fra 73.1 til 66.1? Spacere ser eg og etter I tilfelle noen har og skal ut på lokalet idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2350 Skrevet Juni 26, 2014 tar bukken i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...