#2451 Skrevet November 16, 2014 Eivind fikk ikke du sandblåst noen undrstellsdeler? Hvor evt og driver de med pulverlakk og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2452 Skrevet November 16, 2014 De ble jævli bra ihvertfall og billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2453 Skrevet November 16, 2014 Ja eg vet derfor eg kunne tenkt meg å levert inn en del deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2454 Skrevet November 16, 2014 My bukk i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2455 Skrevet November 17, 2014 når er det folk der ute idag? Skulle vert utom en tur og sett må få sett prosjektet ditt Søren:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2456 Skrevet November 17, 2014 Er her nå. Ikke mye å se på. Ventoen står hjemme, passaten er i Stykker, den andre passaten er helt original og audien er det ikke mye å se på heller. Men du er hjertelig velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2457 Skrevet November 17, 2014 Hvis vi skal ta en Ventotur en dag si ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2458 Skrevet November 17, 2014 kommer ut en tur nå jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2459 Skrevet November 17, 2014 Noen som har gjengerenoveringsverktøy for hjulbolter? M14x1,5 Biltema har bare opp til M12! ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2460 Skrevet November 18, 2014 Mange som skal utover i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2461 Skrevet November 18, 2014 Eg ska ut en tur i mårå vertfall fra 18-20 isj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2462 Skrevet November 24, 2014 Tenker å bruke bukken på søndag, trenger å ferdig gjøre s2'en og fikse ny eksos. Begynner kanskje lørdagskveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2463 Skrevet November 24, 2014 Annekterer bukken i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2464 Skrevet November 24, 2014 Du å de avanserte ordå dine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2465 Skrevet November 24, 2014 Annekterer bukken i morgen Oi! Det var kraftig kost. Regner du med mye motstand? Jeg har også tenkt meg ut i morgen, så jeg kan hjelpe til hvis du møter alt formye motstand i forsøket på å innta bukken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2466 Skrevet November 24, 2014 Eg ser det an litt ikke helt umulig eg tar meg en tur og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2467 Skrevet November 24, 2014 Oi! Det var kraftig kost. Regner du med mye motstand? Jeg har også tenkt meg ut i morgen, så jeg kan hjelpe til hvis du møter alt formye motstand i forsøket på å innta bukken... En forutsetning for en anneksjon er fullstendig underkastelse eller manglende motstandsevne fra det annekterte områdets side. Så ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2468 Skrevet November 24, 2014 E bilane rydda ut igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2469 Skrevet November 24, 2014 Eg kan få ut tatlis sin igjen vis eg stikker ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2470 Skrevet Desember 1, 2014 tar bukkene fra 2030 og utover ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2471 Skrevet Desember 6, 2014 Tar bukken i mårå søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2472 Skrevet Desember 13, 2014 Bilen min står på bukkene, regner med å være ferdig der ilag kvelden engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2473 Skrevet Desember 14, 2014 Bilen min står fortsatt på bukkene, måtte løpe igår, men den er nede om maks 2 timer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2474 Skrevet Desember 19, 2014 tar bukken ikveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2475 Skrevet Desember 20, 2014 Ble ikke ferdig igår, så utsatte turen til imorgen. Bilen min står der med bukkene, og jeg har ikke rydda opp alt etter meg. Om noen trenger plassen der send meg en melding så kommer eg asap og flytter den. Skal ut i 18-19 tiden uansett, men kommer før om noen trenger plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...