Tråden for oss som er med i S.L.L.L. verksted

Anbefalte innlegg

Du får brette opp armene og hoppe i det :) presse har eg evt 20 tonn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg booka bukken torsdag til lørdag neste uke.

er nok ikke hele tiden på bukken, men bare just in case.

 

5. til 7. mars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir fredag til søndag istedenfor. 6. til 8. Mars da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar bukken på lørdag :)

 

Blir i morgen heller!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passaten står i bukken ennå, men hentan i kveld (stått t lading siden i går). Hvis någen ska ha bukken før i 8tiå så kan eg flyttan før, men då trenge eg skyss ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører mot stavanger nå og tar bilen på bukken med en gang. holder kanskje på helt til søndag. hvis noen MÅ på bukken finner vi ut av det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kunne tenkt meg bukken på Lørdag ,men er ikke sikkert eg får med meg någen ennå må ha ei hånd på enkelte av det som skal gjøres.

Så vis noen vet de skal ut på lokalet på lørdag og har sjangs å gi meg ei hånd når det trengs hadde det vært supert.

Eg er der ute fra ca kl 12 og utover til kvelden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ikkje gjør det ein ukedag heller? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Redd eg ikke rekker det i ein ukedag :( å du vet kem som må kjøre meg hjem då å vente på kolonne begge veier ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delene eg mangler kommer desverre ikke tidsnok til helga så då er bukken ledig lørdag men eg tar den Tirsdag mest sannsynlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si at vi har veldig bra styr på bukken åsså. Har jo ikke vært krangel en eneste gang om den på så mange personer og flere år nå. :)

 

FUNKER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da reserverer jeg bukken foreløpig på lørdag. Må skifte hjullager på Passaten...

Skriver her igjen dersom den blir ledig likevel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tar bukken i mårå etter jobb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen som e på lokalet i helgå? Har glemt heilt ut kordan ein legge om dekk, så sist eg va der ute endte eg opp me å kosta støv for å få ud frustrasjon.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem var sisteman som flyttet på stasjonsvogna mi? Sisteman som flyttet bilen har gått fra den med tenningen PÅ, så det helt nye batteriet som sto i bilen er nå ødelagt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig for eg prøvde å starte den å det var helt dødt ingen ting lyste når eg satt på tenninga ,så eg var sikker på det ikke var montert batteri eg måtte slepe bilen ut i midtgangen for åsså skue den frem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var nok siste mann som flyttet den men da var alerede alt dødt som sagt. Drit om batteriet er blitt ødelagt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel og med på flytting (ringte deg jo for å hørra kor nøkkelen va) men som Lasse sa så va bilen heilt stein daue. Tror eg vrei på tenningå for å få av rattlåsen så hvis eg skylde deg et batteri så ska eg gjør opp for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke biltema batteri? Hadde et par derifra som tok kvelden veldig kort tid etter montering. Det døde også bare. Andre ting kan jo også ha trekt strøm, radio f.eks. Lys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror absolutt det kan være mulig og få ett nytt batteri. Eg har og ett biltemabatt som røyk før det var ett år helt plutselig var det steindødt og tok ikke mot strøm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her, kjøpt i 05/2013 og tok kvelden i ventoen for noen måneder siden.

Mulig det var lys i bagasjerommet som har stått på. Batterien kunne ikke reddes med skikkelig lader ihvertfall... Har ikke kvitteringen heller for en gangs skyld... :(

 

Skal ikke kjøpe nye batterier noe mer, har vært uheldig med Sonak og Biltema. Knoks har flotte batterier til 150kr. Kan bytte 4 ganger før en ny en lønner seg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har og kjøpt bra batteri omtrent nye på knoks til 150kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var du som smitta meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har bytta biltema batterier uten kvittering flerne ganger, aldri vore problem. Di sjekke me ett apparat at det faktisk e ødelagt, å så får du tilgodelapp:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.