#2526 Skrevet April 8, 2015 Hvordan vett de hvor gammel den er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2527 Skrevet April 8, 2015 Jeg har fortalt dem det, og de har trodd meg:-) Har vert under 1 år i 3 tilfeller, og batteriene har sett helt nye ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2528 Skrevet April 8, 2015 good, skal prøve jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2529 Skrevet April 9, 2015 Jeg kjøpte en Racing jekk hos dem og sylinderen begynte å lekke etter 1 år og 20ish dager, hadde kvittering og da nektet de å bytte den fordi den var eldre enn 1 år.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2530 Skrevet April 9, 2015 Jeg kjøpte en Racing jekk hos dem og sylinderen begynte å lekke etter 1 år og 20ish dager, hadde kvittering og da nektet de å bytte den fordi den var eldre enn 1 år.. Det er for dårlig. I Norge har vi jo 5 års reklamasjonsrett på ting som er ment å vare så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2531 Skrevet April 10, 2015 Jeg kjøpte en Racing jekk hos dem og sylinderen begynte å lekke etter 1 år og 20ish dager, hadde kvittering og da nektet de å bytte den fordi den var eldre enn 1 år.. Da er det bare å gå tilbake og be dem fikse det. Du har som Simen sier 5års reklamasjonsrett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2532 Skrevet April 12, 2015 Jeg kommer en dagstur til Stavanger i dag og skal bruke bukken og dekkmaskinen i noen timer. Passer dårlig hvis andre også skal, ta det da heller til uken vær så snill. Kjører om 10minutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2533 Skrevet April 30, 2015 Dagstur på lørdag, fylle opp en henger og hente combicampen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2534 Skrevet Mai 1, 2015 Gi beskjed når du kommer, kanskje jeg kommer og sier hei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2535 Skrevet Mai 1, 2015 Da blir du nummer 3 som skal hilse på! Så hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2536 Skrevet Mai 10, 2015 Den ene golf 1 en min står på siden av bukken noen dager skal lage eksos så fort eg får sjangs. En ting me alle må bli flinkere til er å holde det ryddigere nå såg det fælt ut rundt dekkmaskinene det var så gale at eg ikke tok bilde, fint om de som har jobbet med maskinene kan ta en runde å rydde rundt der neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2537 Skrevet Mai 10, 2015 E me på ryddedag eg, men har ikkje kjangs før itte Vålertreffet og Nordsjørittet 13.juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2538 Skrevet Mai 10, 2015 E me på ryddedag eg, men har ikkje kjangs før itte Vålertreffet og Nordsjørittet 13.juni Ska ikkje du jørr klar en bil fyst?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2539 Skrevet Mai 10, 2015 Jo er vel derfor han skriver at han ikke har sjangs før etter vålertreffet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2540 Skrevet Mai 10, 2015 Jetta fram te Våler ja, inn med nybygd girkasse og akslinger nå te ukå og så ut å kjøra prøvetur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2541 Skrevet Mai 11, 2015 Nice! Når skal du ha prøveskilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2542 Skrevet Mai 11, 2015 Bilen har jo skilter og forsikring, trenge ikkje prøveskilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2543 Skrevet Mai 11, 2015 Vell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2544 Skrevet Mai 11, 2015 Får ikkje prøveskilt te bil som har skilt uten å først levere inn skiltene, og dei får dei ikkje! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2545 Skrevet Mai 11, 2015 (endret) E U 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2546 Skrevet Mai 11, 2015 U.FIX? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2547 Skrevet Mai 11, 2015 EU e ikkje et problem før ein blir stoppa, og då tar dei bare skiltene. Ikkje noe krise for eg har jo bilhenger og denna bilen ska aldri i vanlig trafikk igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2548 Skrevet Mai 11, 2015 jeg mobber jo bare litt så alvorlig dere er i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2549 Skrevet Mai 11, 2015 Er din godkjent diesel Petter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2550 Skrevet Mai 11, 2015 Er din godkjent diesel Petter? nix... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...