#2126 Skrevet Mai 12, 2013 Bare sei korti du ska ha bilen ut så ska det vær klar bane te det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2127 Skrevet Mai 12, 2013 Blir flott å se den langs veien igjen. fant du utav blinklysproblemet? Leste litt om det. Tror det e ein sikring som har røge. Sjekke det neste gang eg ska ud Ja ska ble gøy å få brukt golfen litt. Men mulig ann blir lagt ut for salg i løpet av sommeren!! Petter, eg har ingen dato eg ska ha golfen ut, men eg drive å fikkse litt småting nå så komme te å villa ta ann ud på ein prøvetur når det passe. Så greit hvis banen e klar Bare flytta ann litt lenger bak kanskje så klare eg vel å smyga mg forbi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2128 Skrevet Mai 12, 2013 Evt me kan bytta plass sånn at min står ytterst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2129 Skrevet Mai 13, 2013 Evt me kan bytta plass sånn at min står ytterst? Det kan me gjør ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2130 Skrevet Mai 13, 2013 Tar bukken i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2131 Skrevet Mai 15, 2013 Någen som har ei hattehylla te golf 1 til salgs? Helst uten høyttaler hål! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2132 Skrevet Mai 15, 2013 Jeg står litt i dekkmaskinen i dag, så hvis noen vil lære noe er det bare å spør . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2133 Skrevet Mai 16, 2013 Eg tar bukken på Lørdag fra ca kl 13 og utover:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2134 Skrevet Mai 16, 2013 Eg tar bukken på Lørdag fra ca kl 13 og utover:) Såvidt komt deg utav pysjen te dess 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2135 Skrevet Mai 16, 2013 Såvidt komt deg utav pysjen te dess Skreiv kl 14 først:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2136 Skrevet Mai 16, 2013 Det e hardt å ha langfri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2137 Skrevet Mai 20, 2013 Eg tar bukken nå på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2138 Skrevet Mai 20, 2013 Jeg ta bukken på fredag og lørdag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2139 Skrevet Mai 21, 2013 Hei! Funker pressa som står i lokalet? Mistenker at et hjullager må byttes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2140 Skrevet Mai 21, 2013 Den må ha service med ny olje vis eg har forstått riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2141 Skrevet Mai 21, 2013 Stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2142 Skrevet Mai 21, 2013 Ikke tilfeldigvis noen som har noen lovlige 195/50-15 dekk liggendes som eg kan få kjøpe billig??? Trenge ikkje ver mye mønster igjenn men må være sånn at de kan brukes litt. Eventuelt en annen dimensjon som går på golf 2 15" felg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2143 Skrevet Mai 21, 2013 Har 2 stk. liggene med bra mønster. Gammel er de også 200kr for begge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2144 Skrevet Mai 21, 2013 Tar de. ligge de der ute? Ska ut i kveld en tur så tar de da eventuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2145 Skrevet Mai 24, 2013 Den så jeg ikke De henger på veggen min. Overførte mindre for felgene i samme slengen glemte ut å betale Jeg bruker ikke bukken før ettermiddag i morgen pga. jobb, men den må være ledig når jeg kommer. Skal bytte clutch og fjører på bilen plus sjekke bremsene1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2146 Skrevet Mai 24, 2013 Nå ble det ikke til at jeg trengte de dekkene søren, så de henger like bra der de henger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2147 Skrevet Mai 27, 2013 Någen som ska ut i lokale i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2148 Skrevet Mai 27, 2013 Eg tar bukken tirsdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2149 Skrevet Mai 27, 2013 Eg sko fått vrengt om någen dekk på BBS RM felgene. Men har jo ikkje peiling på å bruka den maskinen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2150 Skrevet Mai 27, 2013 (endret) Jeg tar bukken på onsdag. Rett etter jobb helt til torsdag morgen 6:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...