#2201 Skrevet Juli 25, 2013 (endret) Reacher hadde problemer med Hanson. Mmm bop, ba duba dop Ba du bop, ba duba dop Ba du bop, ba duba dop Ba du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2202 Skrevet Juli 25, 2013 Ikkje noe verre enn at dei hadde ødelagt ei gauge linja så måtte byttas før operasjon kunne fortsetta. Ikkje på brønn som borres men ein simops brønn Jaokei, jobber selv på inspirer så var bare nyskjerrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2203 Skrevet Juli 25, 2013 Eg tar bukken i dag. Ikke sikkert eg trenger den så gi meg en lyd vis noen absolutt skulle hatt den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2204 Skrevet Juli 25, 2013 Vis noen er selskapsjuke å kjeder så holder eg det gående til 00-01 i natt. Så bare å komme så lenge en har vært her ute før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2205 Skrevet Juli 25, 2013 Såpass ja.. Voldsomt. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2206 Skrevet August 1, 2013 Eg tar bukken i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2207 Skrevet August 4, 2013 Eg tar bukken på tirsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2208 Skrevet August 6, 2013 Eg har 2 stk nesten rustfrie orginale framskjermer te Golf 1, strøken GTI frontrute og ein bakaksel med nye hjullager å bremser. Någen som vil kjøba for ein rimelig sum? Ligge i lokalet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2209 Skrevet August 6, 2013 Eg kunne godt tenkt meg venstre skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2210 Skrevet August 7, 2013 Eg kunne godt tenkt meg venstre skjermen. Ta begge skjermene då 500kr ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2211 Skrevet August 7, 2013 Eg tar di :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2212 Skrevet August 9, 2013 Jeg tar bukken i kveld. Skal bare lufte bremsene så er ferdig på en halvtime. Litt usikker på når jeg drar ut dog... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2213 Skrevet August 9, 2013 Eg tar bukken på tirsdag igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2214 Skrevet August 20, 2013 Tirsdag som i dag den 20/8? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2215 Skrevet August 20, 2013 Hvor er folket!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2216 Skrevet August 20, 2013 (endret) beklager ble ikke noe i dag orket ikke kjøre ut rett og slett. Petter er reist offshore. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2217 Skrevet August 20, 2013 var litt lei meg lasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2218 Skrevet August 20, 2013 @ Mærsk Reacher, så blei ikkje noe skruing på bil i dag nei Trådløst nett på lugaren e gudd støff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2219 Skrevet August 20, 2013 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43487878&folderId=508701 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2220 Skrevet September 6, 2013 Muligt eg tar bukken i morgen. vis noen andre trenger den kan eg bruke jekk skal bare finjustere høyden på ein golf 5 gti. eg blir noen timer vis noen andre vil ta seg ein tur. blir fra ca kl13 og utover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2221 Skrevet September 7, 2013 Fant ikke nøkkelen til låseboltene så det ble desverre ikke noe tur til lokalet i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2222 Skrevet September 10, 2013 Da har jeg tatt bort bunnpannen. Så ut som det var brukt sanitærsilikon for å tette. Og oljesila var full av silikon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2223 Skrevet September 10, 2013 Sei fra neste gang du skal ut. Eg har ting eg må få gjort men gidder ikke dra ut aleina det er gørrkjedeligt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2224 Skrevet September 10, 2013 Skal gjøre det Lasse... Men jeg trodde at det alltid var fullt hus og stormende jubel der ute på tirsdagene. Måtte jo lage en liten VHS inspilling av slakken: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2225 Skrevet September 10, 2013 Normalt er det det men Petter er opptatt med andre ting for tiå Fin slark. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...