Felleskjøring til Halden-treffet 2011

Anbefalte innlegg

Er det noen fra Oslo som har tenkt seg til Halden i helgen?

 

klippet inn fra innlegget til mikael

 

Vi møtes på Esso på Ryen og drar derfra kl. 08.15. Derfra kjører vi samlet og pent til vekta ved Vestby og plukker opp medlemmer fra Follo som også har lyst å bli med. Vi kjører fra vekta kl. 08.45 og fortsetter til Statoil / Storebaug E18 ved Moss og plukker opp de som måtte ha lyst å henge seg på fra Moss. Vi kjører herfra ca kl. 09.15 og kjører da rett til festningen.

 

Hvis noen kommer for sent til Ryen, er det altså fin anledning til å ta oss igjen underveis

 

Det blir mye kjøring på motorvei, men det betyr altså ikke at det er bunn pedal og kappløp til Halden!! Hastigheten kommer til å ligge på rett under 100, nettopp for å slippe å ta igjen alt for mange andre trafikanter. Og er det noen som må betale kontant i bommen rett før Moss, er det ingen vits å gi på for fullt, for vi stopper på Storebaug bare 4-5 km etter bommen.

 

Tenk også gjerne på å ha kontanter på deg til betaling ved innkjøring på treffet

 

Vi planlegger ikke å stoppe i Halden for å vaske, så har du ikke vasket bilen i forkant kan det være greit å være litt tidlig ute og heller slutte seg til kolonnen når vi nærmer oss festningen.

 

For dere som har radio bruker vi kanal 7 for å skravle sammen underveis. Så ta med godt humør og campingstol og bli med på denne turen til enda et fantastisk treff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får se om noen av lokallagslederne skal dra, hører vi ikke noe i løpet av dagen får vi sette opp en egen kjøreplan :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal nok å...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal

 

Setter du opp tid for oppmøte til felleskjøring etc.? så editer jeg første posten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har planer (også denne gangen) om å være med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg har vært opptatt denne uken og ikke fått lagt ut tråd :o

 

Vi møtes på Esso på Ryen og drar derfra kl. 08.15. Derfra kjører vi samlet og pent til vekta ved Vestby og plukker opp medlemmer fra Follo som også har lyst å bli med. Vi kjører fra vekta kl. 08.45 og fortsetter til Statoil / Storebaug E18 ved Moss og plukker opp de som måtte ha lyst å henge seg på fra Moss. Vi kjører herfra ca kl. 09.15 og kjører da rett til festningen.

 

Hvis noen kommer for sent til Ryen, er det altså fin anledning til å ta oss igjen underveis : ja :

 

Det blir mye kjøring på motorvei, men det betyr altså ikke at det er bunn pedal og kappløp til Halden!! :fy: Hastigheten kommer til å ligge på rett under 100, nettopp for å slippe å ta igjen alt for mange andre trafikanter. Og er det noen som må betale kontant i bommen rett før Moss, er det ingen vits å gi på for fullt, for vi stopper på Storebaug bare 4-5 km etter bommen.

 

Tenk også gjerne på å ha kontanter på deg til betaling ved innkjøring på treffet ;)

 

Vi planlegger ikke å stoppe i Halden for å vaske, så har du ikke vasket bilen i forkant kan det være greit å være litt tidlig ute og heller slutte seg til kolonnen når vi nærmer oss festningen.

 

For dere som har radio bruker vi kanal 7 for å skravle sammen underveis. Så ta med godt humør og campingstol og bli med på denne turen til enda et fantastisk treff : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det du regner med at man er i halden da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å hive meg på her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenkes at jeg og Stian slenger oss med på kolonna, med forbehold om at været/værmeldinga er bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan tenkes at jeg og Stian slenger oss med på kolonna, med forbehold om at været/værmeldinga er bra :)

 

Vet ikke helt allikevel jeg Henrik...når jeg ser hvilke klokkesletter det snakkes om på en Søndag:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt allikevel jeg Henrik...når jeg ser hvilke klokkesletter det snakkes om på en Søndag:o

 

hahahahaha. Trodde du var MANN jeg stian :evil:

 

Men da hadde det vært meget fint om noen kanskje har plass til en stakkars kar med kamera tur retur Halden - Løvenstad på søndagen : vinke :

 

perfekt vær så hiv dere på! http://www.yr.no/sted/Norge/%C3%98stfold/Halden/Halden/

jeg vil ha kjørebilder:p

 

Det kan man vel ordne, er litt lettere å ta reale bilder når man har såpass god mulighet som på vei til Halden, er noen mil med 2felt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er greit for dere så kommer det 2 biler fra Hamar som slenger seg på denne kollona, men vi er ikke kjent.

Vi kommer til å bo på Nordstrand til søndag siden vi er også med på Follo treffet.

 

Så Bård, kanskje jeg ringer deg,

 

eller

 

Arve, send meg en PM med mob nr ditt så kan jeg ringe deg ;) hehe

 

edit; så mob nr ditt i signaturen din, så da har jeg det :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa ikke at jeg ikke ville dra, men må vurdere litt hardere:p

 

hahahahaha. Trodde du var MANN jeg stian :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa ikke at jeg ikke ville dra, men må vurdere litt hardere:p

 

Er bare å bli med om værmeldinga er bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er greit for dere så kommer det 2 biler fra Hamar som slenger seg på denne kollona, men vi er ikke kjent.

Vi kommer til å bo på Nordstrand til søndag siden vi er også med på Follo treffet.

 

Så Bård, kanskje jeg ringer deg,

 

eller

 

Arve, send meg en PM med mob nr ditt så kan jeg ringe deg ;) hehe

 

edit; så mob nr ditt i signaturen din, så da har jeg det :P

 

nice, ser fram til å høre fra deg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok ikke til å bli med kolonna da vi utnytter sjansen til en harry tur når vi først er nedover. Rekker ikke å handle etter treffet så vi drar nedover tidligere og handler før treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik, kan sitte på med meg om han feiger ut :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henrik, kan sitte på med meg om han feiger ut :P

 

Da blir det oss to da : smil : Sender deg en sms med adresse osv jeg Grovan ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få klubbens filmkamera. Så Henrik skal få den store æren av å filme kolonna i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry for OT men ble kolonna til Hadeland også filma?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet jeg desverre ingenting om :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.