Felleskjøring til Halden-treffet 2011

Anbefalte innlegg

Sorry for OT men ble kolonna til Hadeland også filma?

 

nei, kun tatt bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få klubbens filmkamera. Så Henrik skal få den store æren av å filme kolonna i morgen.

 

Oi, det kan jo bli spennende å se resultatet av meg bak ett film kamera : flau : Får prøve å ikke drikke for mye i dag da, så jeg har motorikken i orden til i morgen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0815 på esso ryen da

så får vel jeg hive med på å da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer nok ikke til å bli med kolonna da vi utnytter sjansen til en harry tur når vi først er nedover. Rekker ikke å handle etter treffet så vi drar nedover tidligere og handler før treffet.

 

0815 på esso ryen da

så får vel jeg hive med på å da

 

Siden kolonna av en eller annen grund går så tidlig som den gjør så henger vi på kolonna alikevell. Rekker jo å følge kolonna og ennå handle hos søta bror å komme tilbake til Halden innen kl 12 så. Så da ses vi i morgen: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stor takk til alle som var med i kolonnen :tilber:

 

Alle kjørte pent og gjorde sitt for å holde kolonnen samlet, og det var et fantastisk syn i speilet : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi klarte å få endel bra filming også:) selvom en lav golf ikke er den beste kamerabilen men:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg med på denne, tusen takk for at dere slapp oss 2 fra mjøsregionen inn i kollona deres, hyggelig og utrolig morsomt at det hang flere ut av vinduene som filmet og tok bilder.

: rock :

 

Hvor kommer filmer og bilder fra kollona?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grovan som sitter med cam så mulig det dukker opp noe fra han etterhvert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tak i en firewire kabel først..... Aldri brukt det før :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få tak i en firewire kabel først..... Aldri brukt det før :P

Det har jeg nok av. Mener jeg også har en 6-4 kabel også som er det du nok mest sannsynlig trenger. Sving bortom i ettermiddag/kveld hvis du skal låne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg venter spent på bilder/film fra kolonnen. Vet at Arve hvertfall har et bilde jeg har lyst til å se:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer til å legge ut mine filmer i "mediatråden" til Haldentreffet. Fint om alle andre også gjør det så er det lettere å finne alt sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har jeg nok av. Mener jeg også har en 6-4 kabel også som er det du nok mest sannsynlig trenger. Sving bortom i ettermiddag/kveld hvis du skal låne :)

 

Så Konge! Ja jeg trenger 4pin til 6pin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

slenger opp denne her også, siden det stortsett er våre biler. Har amatør-redigert litt på Heines klipp fra kolonnen, ikke alle effektene ble som tenkt etter render, får se om jeg endrer på det i ettertid :P

 

ps. se med lyd.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.