#26 Skrevet Mai 7, 2011 Sorry for OT men ble kolonna til Hadeland også filma? nei, kun tatt bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 7, 2011 Jeg var så heldig å få klubbens filmkamera. Så Henrik skal få den store æren av å filme kolonna i morgen. Oi, det kan jo bli spennende å se resultatet av meg bak ett film kamera Får prøve å ikke drikke for mye i dag da, så jeg har motorikken i orden til i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 7, 2011 0815 på esso ryen da så får vel jeg hive med på å da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 7, 2011 Vi kommer nok ikke til å bli med kolonna da vi utnytter sjansen til en harry tur når vi først er nedover. Rekker ikke å handle etter treffet så vi drar nedover tidligere og handler før treffet. 0815 på esso ryen da så får vel jeg hive med på å da Siden kolonna av en eller annen grund går så tidlig som den gjør så henger vi på kolonna alikevell. Rekker jo å følge kolonna og ennå handle hos søta bror å komme tilbake til Halden innen kl 12 så. Så da ses vi i morgen: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 8, 2011 Stor takk til alle som var med i kolonnen Alle kjørte pent og gjorde sitt for å holde kolonnen samlet, og det var et fantastisk syn i speilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 8, 2011 Tror vi klarte å få endel bra filming også selvom en lav golf ikke er den beste kamerabilen men:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 8, 2011 Slenger meg med på denne, tusen takk for at dere slapp oss 2 fra mjøsregionen inn i kollona deres, hyggelig og utrolig morsomt at det hang flere ut av vinduene som filmet og tok bilder. Hvor kommer filmer og bilder fra kollona?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 8, 2011 Grovan som sitter med cam så mulig det dukker opp noe fra han etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 8, 2011 Må få tak i en firewire kabel først..... Aldri brukt det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 9, 2011 Må få tak i en firewire kabel først..... Aldri brukt det før Det har jeg nok av. Mener jeg også har en 6-4 kabel også som er det du nok mest sannsynlig trenger. Sving bortom i ettermiddag/kveld hvis du skal låne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 9, 2011 jeg venter spent på bilder/film fra kolonnen. Vet at Arve hvertfall har et bilde jeg har lyst til å se:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 9, 2011 Jeg kommer til å legge ut mine filmer i "mediatråden" til Haldentreffet. Fint om alle andre også gjør det så er det lettere å finne alt sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 9, 2011 Det har jeg nok av. Mener jeg også har en 6-4 kabel også som er det du nok mest sannsynlig trenger. Sving bortom i ettermiddag/kveld hvis du skal låne Så Konge! Ja jeg trenger 4pin til 6pin. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 10, 2011 slenger opp denne her også, siden det stortsett er våre biler. Har amatør-redigert litt på Heines klipp fra kolonnen, ikke alle effektene ble som tenkt etter render, får se om jeg endrer på det i ettertid ps. se med lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...