Spotta medlemsbiler i Haugesund/omegn:)

Anbefalte innlegg

Ser mangen andre lokalag har en spotting tråd så tenkte vi også kunne ha en, mulig vi ikke er så mangen her men : rolleyes

 

Men jeg starter med en knall rød Audi quattro med SD 50+++ skilter! gu for en strøken bil å for en lyd! : rock : noen på forumet som eiger den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk høre lyden i den i går faktisk. Han og en RS2 gav på forbi der jeg bor. Flotte biler. Måtte hoppe opp av sofaen for å kikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff en kawasakigrønn passat stv igår rett før Hydro Alu. på Karmøy, då eg va ude å lufta Sciroccoen. Allti kjekkt når folk hilser... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

traff den i byn forrige helg og, hilste men jeg vet ikke hvem det er :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sett den ego:p ekje så lett og gå glipp av dn:p

 

sikre på at det er en medlems bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har savnet et slikt tråd her ja. Mange grome Audi og VW i byen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser mangen andre lokalag har en spotting tråd så tenkte vi også kunne ha en, mulig vi ikke er så mangen her men : rolleyes

 

Men jeg starter med en knall rød Audi quattro med SD 50+++ skilter! gu for en strøken bil å for en lyd! : rock : noen på forumet som eiger den?

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=143556&highlight=quattro Er ikkje denne du meiner vell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig, holder den til på førre? har sitt den i en car port der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig, holder den til på førre? har sitt den i en car port der :)

 

Stemmer de. Det er denne du har sitt då :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg en perle av ein klubb bil på kiwi spannavegen i starten av uka. røde S4 bensin tror eg dt e

bilen hadde klubb merkene over lyktene så er sikker på at det er en klubb bil;)

 

HPIM0318.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter ein Golf 1 nesten kvar morgon eg kjøre til Ølen. Beige farge godt senket og små\breie felger.

Kjennskap?

 

Skiltnr : UC122...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter ein Golf 1 nesten kvar morgon eg kjøre til Ølen. Beige farge godt senket og små\breie felger.

Kjennskap?

 

Skiltnr : UC122...

 

Vet ikke hvem, men han jobber sannsyligvis nattskift på Westcon, bilen stod her klokken 22 i kveld hvertfall ;) Pen bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvem, men han jobber sannsyligvis nattskift på Westcon, bilen stod her klokken 22 i kveld hvertfall ;) Pen bil!

 

Ja, det høres logisk ut, siden eg jobber dag å møter han til og ofte fra jobb.. Såg den sist for ein halvtime siden : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en svart audi 80 2.0 e med club skilter. når jeg og en kompis kjørte fra jelsa til haugesund idag. reg nr: LS 42942

 

låg bak den fra vikedal til sandeid

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta ein rød audi RS2 i Sauda i dag. ingen klubbskilter men den hadde Dueland Bilservice skiltholdere. Også såg jeg den i Skåredalen når jeg var komt hjem. Noen som kjenner igjen bilen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta ein rød audi RS2 i Sauda i dag. ingen klubbskilter men den hadde Dueland Bilservice skiltholdere. Også såg jeg den i Skåredalen når jeg var komt hjem. Noen som kjenner igjen bilen?

 

Roger Handeland sin :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger Handeland sin :)

 

Han med den røde VW pickup tingen også ein Audi Q5?(tror den e solgt men e ikke sikker)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han med den røde VW pickup tingen også ein Audi Q5?(tror den e solgt men e ikke sikker)

 

Er han ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som er ute me "ny" bil? :D

S6 v10'errrrr

IMAG0192.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny og ny, dette er vel '07-modellen som har trillet rundt her tidligere?

Lite marked for sånne biler, merkelig nok når de er så billige : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vedkommede som eier denne medlem? :)

bilde.jpg

Edition 35 Golf :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta ein Caddy mk1 på olas bil idag, trist sak for eieren tok å skrotet den: mad :

Gikk og skulle finne eieren men da fikk han akuratt pengene i hånden.... så jeg var litt for seint ute!

Men viss noen trenger noen deler så sa olas bil et den sikkert kom ut for dele plukking om et par uker.

 

Bilen var lakke "jalla"rød nå men så gul ut under. Skilt nummer sluttet hvertfall med 33388 men husker ikke bokstavene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.