Spotta medlemsbiler i Haugesund/omegn:)

Anbefalte innlegg

Da skal jeg se om jeg får meg noen deler fra den hvertfall.

Høres nesten ut som at det er den jeg så på for en liten stund siden, men var for sein på avtrekkeren for å kjøpe den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vedkommede som eier denne medlem? :)

bilde.jpg

Edition 35 Golf :D

 

Leste i annen tråd på forumet at denne var kjøpt av en dame i haugesund, 1 av de 6 som ble tatt inn til norge :)

Tror ikke hun var medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. Dame på 23år tror jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det ja. Kollega :)

 

542675_10150631467376567_10090710_n.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hadde vært morro å sett på banekjøringen på Årabrot :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi S2 avant spotta utenfor Last. klubbskilter og alt, noen med info?

 

DSC00583.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sønnen til sjefen sin :)

 

RJ registrert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sønnen til sjefen sin :)

 

RJ registrert?

 

Das stimmt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kjører plommerødish vw passat med STORE VW-AUDI CLUB NORWEGEN logo i frontruta???

: rock :: rock :

 

Traff på vedkommende v/raglamyr på hovedvegen rundt 9 tida. Eg vestover og passaten østover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en rød RS2 ved Frakkagjerd i dag :) feit bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens Roger Handeland sin ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kvinnfolk som kjører den nå for tida.... kjerringa hans?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende det :) Fin den bilen der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ei dame som kjørte ja :)

Så og en blå S6 stv V10 i sentrum i går samme som vist over her ja, dame som kjørte, grombil! Var også en Skyline som ragga rundt i sentrum :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en svart passat stv av nyeste modellen, med gule lykter utfor knapphus. Noen som vet hvem dette er sin, såg veldig tøff ut med de lykta :D:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så en grå Audi 90/S2 coupe parkert utenfor Rema 1000 v/ICA MAXI i går kveld noen med info om den?

Litt shabby i lakk/lister men såg ellers ganske pen ut. Quattro glødetråder, diff-sperre osv. osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg så en grå Audi 90/S2 coupe parkert utenfor Rema 1000 v/ICA MAXI i går kveld noen med info om den?

Litt shabby i lakk/lister men såg ellers ganske pen ut. Quattro glødetråder, diff-sperre osv. osv

 

Det var nok min :o

Er beklagelig ikke noe særlig pen i lakken, la ikke merke til att den hadde blitt omlakkert (dårlig arbeid.. hadde ikke orket å ta av noe av lister eller lykter, bare maskert over.. : bh : ) når jeg kjøpte den. Den fremste gummilisten på førersiden begynte slippe for en ukes tid siden :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rød audi 200 quattro idag, kjørte bak den gjennom skåredalen :) noen her som har handlet? Såg strøken ut å lav med sikkert 18-19" felg.

 

BL 97*** :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en hvit S2/90 Sedan her i Skåredalen i gårkveld. Den sto på en bilhenger, banebil? hadde ikke frontfanger :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel banebil tror jeg. Står noe Velox-Motor på den ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det stemmer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne :) Er en Audi 80 med 2.1 16v rekkefirer og rett under 300 hk - sugemotor :D

 

2ngt130609-0449.jpg

 

2ngt130609-1327.jpg

Velox Audi 80 6.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt å spørre i en sånn tråd kanskje, men hvordan klarer man å hente 300hk i 2.1 liter uten pustehjelp?

 

I rallycross opp til 2.4 liter sliter jo folk med å nå 300hk, og det spares somregel ikke noe på det heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumt å spørre i en sånn tråd kanskje, men hvordan klarer man å hente 300hk i 2.1 liter uten pustehjelp?

 

I rallycross opp til 2.4 liter sliter jo folk med å nå 300hk, og det spares somregel ikke noe på det heller..

 

Motoren er en 2.0 16v fra en eldre Audi/VW. Velox Motor har bygget motoren, portet topp, borret opp til 2.1 osv, såvidt jeg husker bremset den 288 hk @ 7200 omdr, men dette kan gjerne andre bekrefte bedre. Motoren har separate spjeldhus (bilde) og avstemt grenrør.

Velox ITB R5.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff en finfin RS2 rett før Førretunellen (kjørte i retning Aksdal) når jeg kjørte hjem (med MC) fra jobb i går mårrest :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.