#76 Skrevet Februar 28, 2015 Traff en sort, "litt brei" C5 i rundkjøringen ved Opelbygget ca 19:25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Februar 28, 2015 Såg en sort c4 s6 i dag nede ved edda kino:D Såg ganske bra ut! noen her sin?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 5, 2015 Traff en sort, "litt brei" C5 i rundkjøringen ved Opelbygget ca 19:25 Kan det væra meg mon tro😝 - - - Updated - - - Traff en sort, "litt brei" C5 i rundkjøringen ved Opelbygget ca 19:25 Kan det væra meg mon tro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 5, 2015 Kan det væra meg mon tro Mulig, mulig! Så deg vell i dag også, rundt kl20 vil jeg tippe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 6, 2015 Mulig, mulig! Så deg vell i dag også, rundt kl20 vil jeg tippe! Stemme det Sto på MC donalds i 10 min fra 19.30 for Vacn treffet. Men ingen som dukket opp. Så da freste jeg på trening i Haraldshallen. Så kan stemme dt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 6, 2015 Oh, hadde helt glemt at det var tid for nytt treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 6, 2015 Oh, hadde helt glemt at det var tid for nytt treff Hehe har glemt det ut ofte siste året:p Så tenkte jeg skulle bli flinkere fremover så jeg stilte opp i regnvær og alt:p Men var ikke så mange andre som ville det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 6, 2015 Prøva å samla ein go gjeng neste gong! eg må ha merker å skiltplater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 12, 2015 spotta en sort eller mørkeblå B5 sedan idag, så bare at den hadde S-fanger... hvem sin er dette? S4? ved Opelbygget retning Raglamyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 15, 2015 Møtter også på denne i dag, men us blink lys. veldig flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 15, 2015 Møtte en blå RS2 med kantfelger og en typ 20 fots båt på slep her om dagen, på Stord.. retning Haugesund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 15, 2015 Stiligt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 15, 2015 eg traff en kvit a4 b8 sedan på Førre igår, var breie felger på den men ikke noe særlig senket. Er det noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 16, 2015 tror jeg fant den den sorte B5en, Jan Erik Susort hehe http://forum.vacn.no/showthread.php?273493-Imola-Gul-S4-B5-Avant-99mod-Felg-tips/page2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Mars 16, 2015 Jeg traff også RS2en med båt bakpå i 17-tiden. Meget fin lyd da den gav litt gass opp mot/forbi idustriområdet i Aksdal Var det deg, Leif Andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Mars 16, 2015 Var ikje meg, min står parkert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Mars 16, 2015 tror jeg fant den den sorte B5en, Jan Erik Susort hehe http://forum.vacn.no/showthread.php?273493-Imola-Gul-S4-B5-Avant-99mod-Felg-tips/page2 Er nok ikke den vis du så den med Opelbygge og eg har ikke us blinklys på den som den Jan Erik sog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Mars 16, 2015 Hmm. Holder kanskje til i Stavanger denne RS2en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Mars 17, 2015 Jeg traff også RS2en med båt bakpå i 17-tiden. Meget fin lyd da den gav litt gass opp mot/forbi idustriområdet i Aksdal Var det deg, Leif Andre? Sikker Hans Petter som bur I Stavanger, han er ute å kjøre med båt for tiden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Mars 17, 2015 Så en sd7.... Regget rs2 blå utenfor gamle Haugaland billag bygget. Sikkert en av Eidsvåg guttene som har kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Mars 17, 2015 Er ikje det din gamle Fridtjov?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Mars 18, 2015 Er ikje det din gamle Fridtjov?=) Ja er min gammle han mistet skilt på den, så er Nye SD skilter nå, er han som hadde den grønne s2 tidliger som jobber der sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Mars 18, 2015 Han er vel ikke tilfeldigvis fra Førland? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Mars 18, 2015 Han er vel ikke tilfeldigvis fra Førland? Ja han er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Mars 18, 2015 Var noe kjent med "grønn S2" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...