#101 Skrevet Mars 22, 2015 På fredag kveld når jeg skulle innover Sveio så spotta jeg en kjekk bil! En svart Audi r8 i retning Haugesund. Noen som kjenner til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Mars 27, 2015 Spotted på aibel i dag:) noen som kjenner seg igjen:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Mars 27, 2015 Haha Fikk ett flashback fra jobb, heldigvis ikke meg.. [spoiler=Bilde] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Mars 28, 2015 Ja da. Min bil detta. Kjekke folk eg jobbe med:) Spotted på aibel i dag:) noen som kjenner seg igjen:p[ATTACH=CONFIG]223005[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Juli 25, 2015 Spotta en sort og blank a4/s4 b5 sedan med rs bredding og rs front I karmsundsundsgata nå I kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet August 14, 2015 Spotta en flotte urquattro i dag, Kjørte til avaldsnes på henger. Såg veldig strøken ut, mørke blå. Noen som kjenner til den? Hadde vore gøy med ein urquattro i området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet August 17, 2015 Spotta en flotte urquattro i dag, Kjørte til avaldsnes på henger.Såg veldig strøken ut, mørke blå. Noen som kjenner til den? Hadde vore gøy med ein urquattro i området Vet det er en under restureing på karmøy området vet ikke så mye mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet August 19, 2015 Godt mulig det var den da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Februar 6, 2016 Spotta en flott sølv grå rs4 b5 med jula sog den også kjørende mot knapphus i går RA registrert. Noen på forumet som har denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Februar 6, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...