Anbefalte innlegg

Hei alle Østfoldinger! Jeg syntes det er svært lite som skjer her på lokallagsidene og er nok ikke så veldig aktiv selv, så jeg tenkte å bli litt bedre kjent med dere som ferdes her ned ved kysten! For min egen del blei jeg Audi frelst for ca. 1 år siden da jeg kjøpte min første audi. Dette ble som nevnt nedenfor en A4 1,8TSQ 98 . Før den tid var jeg en ihugga BMW fanatikker og har hatt noen forskjellige modeller. Må si at jeg forstatt snur meg etter det tyske stormerket i blant, men nok om det.

 

Jeg jobber til daglig som eiendomsmegler i Sarpsborg i en kjede som heter Estate. Har samboer og en sønn på ca. 3 uker:)

 

Planene for våren vedr. min bil er generelt eksteriørt. Da tenker jeg på ny s4 fanger, faceliftlamper, ny grill og evt. senk. Håper på god respons fra dere:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hællæ!

Enig i at det er litt lite action her på lokallagssidene, men det er jo endel østfoldinger som frekventerer på de respektive VW og Audi delene av forumet.

Må vel kanskje bli litt flinkere her selv også.... :o

 

Jeg jobber til daglig på Gressvik som IT-sjef i guiden.no, er gift og har et par småfolk i form av en gutt på 12 og ei jente på 10.

 

I garasjen befinner dette prosjektet seg for tiden. Håper å ha den ferdig til treffet i Halden 22 mai.

 

Prekæs! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hællæ!

Enig i at det er litt lite action her på lokallagssidene, men det er jo endel østfoldinger som frekventerer på de respektive VW og Audi delene av forumet.

Må vel kanskje bli litt flinkere her selv også.... :o

 

Jeg jobber til daglig på Gressvik som IT-sjef i guiden.no, er gift og har et par småfolk i form av en gutt på 12 og ei jente på 10.

 

I garasjen befinner dette prosjektet seg for tiden. Håper å ha den ferdig til treffet i Halden 22 mai.

 

Prekæs! :)

 

Hyggelig å hilse på deg Per:) Ser int. det prosjektet ditt:) Møtes kanskje i Halden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det ikke er så mye aktivitet her...

Men det er jo 100 visninger på denne tråden siden igår, så noen er vel innom!

 

Hvordan er det med lokallagsmøter i østfold? er det noen som møter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig i at det ikke er så mye aktivitet her...

Men det er jo 100 visninger på denne tråden siden igår, så noen er vel innom!

 

Hvordan er det med lokallagsmøter i østfold? er det noen som møter?

 

Hmm, etter hva jeg har forstått på Knut så er det en liten klan som er trofast. Jeg har vært altfor slapp selv. Hva med deg Kim hva gjør du til daglig? Planer med bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, etter hva jeg har forstått på Knut så er det en liten klan som er trofast. Jeg har vært altfor slapp selv. Hva med deg Kim hva gjør du til daglig? Planer med bil?

 

 

Jeg jobber på byggmaker herføll i moss. Og har en datter på 2 år :)

 

planer for bilen har jeg men nå er det litt lite penger i kassa.

Det er vel chip og s4 fanger som står øverst på lista : ja :

 

Tenkte jeg skulle prøve å kommet meg på et lokallagsmøte en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg bor i Saltnes, samboer med Kristine, (vi har ikke barn, og ingen planer om det :) ) Jobber på verkstedet til Gilde i Sarpsborg...

 

Ble medlem i klubben for snart 5år siden, og har hatt noen forskjellige Golfer, den jeg har nå kan ses her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15571

 

Regner med at aktiviteten tar seg opp nå når snøen forsvinner og sola blir varmere... :)

Vi treffes vell fleste parten på treffet i Halden tenker jeg, kanskje vi kunne fått til en dag med noe alternativt som Knut har nevt, i en annen tråd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på folkens, det er nå det må planlegges for sommeren.

Hvorfor ikke forsøke å følge Vestfold-lokallags avtale med en forhandler ?

Det burde faktisk være mulig med samlinger hver uke hos de ulike forhandlerene i byene Moss, Fr.stad, Sarp og Halden. Da ville det bli ett treff pr mnd for de medlemmer som ikke orker å kjøre andre steder enn i sin egen by. Dere behøver for så vidt å samle minst èn person fra hver by i lokallagsstyret som har kontakten med "sin" forhandler. Lykke til !

Hilsen "meg".

PS Dere er jo egentlig særlig heldige sammenlignet med f eks lokallaget i Alta (Vest-Finnmark).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg er 29år,samboer med marian.unger har vi ikke,men vi har to rottweilere :) til daglig durer jeg rundt i en audi 100avant. holder på å ordne en avtale på billig bilstereo gjennom en venn av meg.vil gjelde forsåvidt for alle medlemmer. ULEMPEN er at man ikke kan delta i konkuranser ala "emma" fordi produkter er importert gjennom annen importør og mye lavere pris..

regner med at østfoldingene våkner til liv ettervært? bare trøtte etter vinteren?? (selv er jeg nordlending)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på folkens, det er nå det må planlegges for sommeren.

Hvorfor ikke forsøke å følge Vestfold-lokallags avtale med en forhandler ?

Det burde faktisk være mulig med samlinger hver uke hos de ulike forhandlerene i byene Moss, Fr.stad, Sarp og Halden. Da ville det bli ett treff pr mnd for de medlemmer som ikke orker å kjøre andre steder enn i sin egen by. Dere behøver for så vidt å samle minst èn person fra hver by i lokallagsstyret som har kontakten med "sin" forhandler. Lykke til !

Hilsen "meg".

PS Dere er jo egentlig særlig heldige sammenlignet med f eks lokallaget i Alta (Vest-Finnmark).

 

Ingen dum ide John, dette kan også få fart på saken samt skape gode relasjoner til både forhandlere og andre medlemmer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg bor i Saltnes, samboer med Kristine, (vi har ikke barn, og ingen planer om det :) ) Jobber på verkstedet til Gilde i Sarpsborg...

 

Ble medlem i klubben for snart 5år siden, og har hatt noen forskjellige Golfer, den jeg har nå kan ses her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=15571

 

Regner med at aktiviteten tar seg opp nå når snøen forsvinner og sola blir varmere... :)

Vi treffes vell fleste parten på treffet i Halden tenker jeg, kanskje vi kunne fått til en dag med noe alternativt som Knut har nevt, i en annen tråd...

 

Ser helt rå ut den motoren din Nikolai, hvor mye bremser den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå! Bra tiltak Thomas, den forrige "bli kjent" tråden har nok død ut litt så bra du sparker litt liv igjen! ;)

 

Jeg er da 23år og er så heldig at jeg får lov til å være lokallagsleder her i Østfold. Til daglig jobber jeg på DirektMedia på Gressvik. Her sitter jeg og styrer med it.. Har kanskje vært litt slapt rundt lokallaget nå, men jeg prøver å oppdatere mail listene mine slik at alle får mail før hvert lokallagstreff, som for øvrig er den første søndagen i hver måned kl.18 på Toys R Us i sarpsborg. Parker utenfor på den store parkeringen og rusler inn på Mc`ern eller Dolly`s ettersom hva folket ønsker, så det er bare å møte for de som kan og vil!

 

Mine planer for bilen er ikke så mange igrunn.. Hadde masse planer når jeg kjøpte den, men blir nok ikke gjort så mye med den likevel, er veldig sugen på bilbytte. Men foreløpig er det bilstereoen som skal bli ferdig, forhåpentligvis neste uke( om jeg klarer det på tre dager da?!?).. Litt mer om det kan de som er intr. lese om her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21607

 

Om noen skulle lure på noe, hva som helst om lokallag eller noe annet står nr mitt i signaturen, leser jeg pm og mail jevnlig så det er bare å ta kontakt om det er noe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

Jeg heter Øyvind, kommer fra Trøgstad, bor og jobber i Stavanger, men er for tiden i militæret på Kjeller.

Kommer nok til å slenge meg med på et lokallagsmøte eller to.

Jeg kjører en 97 A3TDi med luftfjæring og diverse styling. Prosjekter nå for tiden er å skifte fra grønt til alcantara interiør og få sparklet og lakket glassfiberdeler tilbagasjerommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallå! Bra tiltak Thomas, den forrige "bli kjent" tråden har nok død ut litt så bra du sparker litt liv igjen! ;)

 

Jeg er da 23år og er så heldig at jeg får lov til å være lokallagsleder her i Østfold. Til daglig jobber jeg på DirektMedia på Gressvik. Her sitter jeg og styrer med it.. Har kanskje vært litt slapt rundt lokallaget nå, men jeg prøver å oppdatere mail listene mine slik at alle får mail før hvert lokallagstreff, som for øvrig er den første søndagen i hver måned kl.18 på Toys R Us i sarpsborg. Parker utenfor på den store parkeringen og rusler inn på Mc`ern eller Dolly`s ettersom hva folket ønsker, så det er bare å møte for de som kan og vil!

 

Mine planer for bilen er ikke så mange igrunn.. Hadde masse planer når jeg kjøpte den, men blir nok ikke gjort så mye med den likevel, er veldig sugen på bilbytte. Men foreløpig er det bilstereoen som skal bli ferdig, forhåpentligvis neste uke( om jeg klarer det på tre dager da?!?).. Litt mer om det kan de som er intr. lese om her : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21607

 

Om noen skulle lure på noe, hva som helst om lokallag eller noe annet står nr mitt i signaturen, leser jeg pm og mail jevnlig så det er bare å ta kontakt om det er noe!

 

Er det noen treff på feks. rudskogen? Jeg husker at jeg kjørte der oppe med den gamle vr6n jeg hadde, men tror ikke det var i regi av Vag? Rett meg hvis jeg tar feil, men mente det var Naf som hadde den når jeg kjørte. Det var i hvertfall skøy og kan anbefales for de som ikke har prøvd. Når er neste treff da knut? Hva med bil bytte til denne knut? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=21602

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. jeg er 29år,samboer med marian.unger har vi ikke,men vi har to rottweilere :) til daglig durer jeg rundt i en audi 100avant. holder på å ordne en avtale på billig bilstereo gjennom en venn av meg.vil gjelde forsåvidt for alle medlemmer. ULEMPEN er at man ikke kan delta i konkuranser ala "emma" fordi produkter er importert gjennom annen importør og mye lavere pris..

regner med at østfoldingene våkner til liv ettervært? bare trøtte etter vinteren?? (selv er jeg nordlending)

 

Øyvind: To rottweilere er vel like mye jobb som unger? Hehe skøy med bikkjer i hvertfall:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 31 år, gift og ei datter på snart 4 mnd'er. Bytta bil i høst til en A4 1,9 tdi avant 2003 modell. Ikke gjort så mye med den bortsett fra senking og 18" hjul.

Driver for tiden å handler bil nr. 2. Det blir antakelig en Touran varebil, men er ikke helt klart enda.

Jobb messig så har jeg et hiddenfirma jeg driver i det små samtidig som jeg er på vei til å ta over en gård og driver med snømåking i moss.

Hadde forøvrig vært veldig fint å fått til en treff hos en VW-Audi forhandler i distriktet.

Jeg skal også få kommet meg på lokallagstreff. Satser å komme i april:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå at dette skal være SÅ vanskelig. Er det ikke bare å se på kalenderen da ? Litt bistand herfra kanskje ? Fordi der er Halden-treff 22. mai er den helgen reservert. Likedan er Pinsen reservert og hovedtreffhelgen. Derfor forslag til terminliste: sø 3.4. Sarpsborg, 10.4. Moss, 17.4. Fr.stad, 24.4. Halden, 1.5. Sarpsborg (for de som ikke skal til Valdres), 8.5. Moss, 5.6 Sarpsborg, 12.6. Fr stad, 19.6. Halden, 26.6. 3.7.Sarsborg, 10.7. Moss, 17.7. Fr.stad, 24.7. Halden osv.... Hilsen "meg".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå at dette skal være SÅ vanskelig. Er det ikke bare å se på kalenderen da ? Litt bistand herfra kanskje ? Fordi der er Halden-treff 22. mai er den helgen reservert. Likedan er Pinsen reservert og hovedtreffhelgen. Derfor forslag til terminliste: sø 3.4. Sarpsborg, 10.4. Moss, 17.4. Fr.stad, 24.4. Halden, 1.5. Sarpsborg (for de som ikke skal til Valdres), 8.5. Moss, 5.6 Sarpsborg, 12.6. Fr stad, 19.6. Halden, 26.6. 3.7.Sarsborg, 10.7. Moss, 17.7. Fr.stad, 24.7. Halden osv.... Hilsen "meg".

 

Bra med noe konkret Kopperud:) Får høre med Knutern her!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind: To rottweilere er vel like mye jobb som unger? Hehe skøy med bikkjer i hvertfall:)

 

ja bikkjer blir aldri voksne :) men det er jo ei god avkobling fra bil,jobb og sånne ting. mine planer med bilen(les gammel stasjonsvogn) er å få montert inn motoren,sånn at den flytter seg framover : ja : noen store ting med bil vil iallfall ikke skje dette året.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 31 år, gift og ei datter på snart 4 mnd'er. Bytta bil i høst til en A4 1,9 tdi avant 2003 modell. Ikke gjort så mye med den bortsett fra senking og 18" hjul.

Driver for tiden å handler bil nr. 2. Det blir antakelig en Touran varebil, men er ikke helt klart enda.

Jobb messig så har jeg et hiddenfirma jeg driver i det små samtidig som jeg er på vei til å ta over en gård og driver med snømåking i moss.

Hadde forøvrig vært veldig fint å fått til en treff hos en VW-Audi forhandler i distriktet.

Jeg skal også få kommet meg på lokallagstreff. Satser å komme i april:)

 

hmm..hiddenfirma. selger du maskiner oxo? skulle gjerne hatt en brukbar bærbar

i forbindelse med jobb : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..hiddenfirma. selger du maskiner oxo? skulle gjerne hatt en brukbar bærbar

i forbindelse med jobb : rolleyes

Det selger jeg vettu.

Send meg PM med hva du kunne tenke deg, om det er noen spesiell modell du har sett deg ut, eller hva slags spesifikasjoner du kunne tenke deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det selger jeg vettu.

Send meg PM med hva du kunne tenke deg, om det er noen spesiell modell du har sett deg ut, eller hva slags spesifikasjoner du kunne tenke deg.

 

pm sendt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel skrive her jeg og da..

 

Jeg heter Frank, er 28 år, jobber som Radiograf på sykehuset i Fredrikstad.

Flyttet hit i Juli 2004, vanskelig og få jobb i nord, samt at her nede er det jo nesten biltreff hver helg...

 

Har samboer, men ikke barn, eller dyr, da får jeg mere tid til bilen : smil :

 

Kjøpte meg S2 nå i februar, har bla.a bestillt KW2 understell, kjøpte ny STOR turbo igår. Må vel si jeg har endel planer med den ja......

 

Var vel 6-8 stk da jeg var på forrige lokallags treff, absolutt og anbefale...., møt opp... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å forstå at dette skal være SÅ vanskelig. Er det ikke bare å se på kalenderen da ? Litt bistand herfra kanskje ? Fordi der er Halden-treff 22. mai er den helgen reservert. Likedan er Pinsen reservert og hovedtreffhelgen. Derfor forslag til terminliste: sø 3.4. Sarpsborg, 10.4. Moss, 17.4. Fr.stad, 24.4. Halden, 1.5. Sarpsborg (for de som ikke skal til Valdres), 8.5. Moss, 5.6 Sarpsborg, 12.6. Fr stad, 19.6. Halden, 26.6. 3.7.Sarsborg, 10.7. Moss, 17.7. Fr.stad, 24.7. Halden osv.... Hilsen "meg".

 

Det er heller ikke så vanskelig å få til, så vi får se å få fart på saken her.. Jeg skal ta en ringerunde og høre med de forskjellige forhandlerne jeg , så kommer jeg tilbake med mer info..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjoho!

 

25 år fra Halden, selvstendig næringsdrivende i matbransjen, da mestedels Catering og -relaterte "oppdrag"

. Kjører for øyeblikket en -87 90q som er mer eller mindre original bortsett fra senking (40mm) og 17" alu. Hadde litt planer om å modifisere den til 20v 5 syl turbo, men økonomien har sagt stopp, så denne skal selges etterhvert. Neste bil blir forhåpentligvis en UR q. Har en 2005 Caddy SDI som firmabil, og bruker da selvfølgelig den mest. (meget økonomisk, for å si det mildt.)

Ellers er det bil som er den store hobbyen, og mye av tiden nå om dagen går med til å spille GT4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.