Anbefalte innlegg

Hei til dere alle sammen!

 

jeg og vil skrive litt.........! :)

jeg er da e jente fra fredrikstad på 21 år, er samboer med verdens herligste gutt med navn Jon Anders! Vi har ingen mennesklige barn, men synes de fire andre som står i garasjen har sjel og sjarm, derfor går mye av vår tid til dem! jeg selv kjører en audi S2 som er blitt gjort litt med, føler liksom bare det 18" som mangler, noe jeg regner med er på bilen i løpet av neste sommer! :D

Samboeren min har en passat syncro han putrer rundt i til daglig, og en S4 han har som dra- bil når han skal på treff eller kjøre på gardemoen ol med sin gamle, gode og grønne audi 90 QUATTRO sedan!

 

Jeg møtte forresten opp på treffet i mars, men fant ingen..... har fått en forklaring på det, så da prøver jeg igjen i april! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej hopp!

 

23 år gæmmæl gutt fra Halden, som jobber som mekaniker på en legemiddelfabrikk.

Får aldri røra meg til å få noen kjærste, og har av den grunn heller ingen mini-mennesker! ;)

Kjører '86 urquattro til vanlig, og trives greit med det, når den er snill og oppfører seg som jeg vil! :P

Har planer om å pusse den opp, så jeg må derfor ha en "slit och släng"-bil i tillegg! Tips mottas gladelig! :)

Ellers så prøver jeg å få med meg lokallags treffene, men det er litt vanskelig innimellom pga jobben... Men har jeg fri, så er det på dagsplanen! Ikke akkurat noen ulempe at det begynner å bli litt lunka i lufta heller... : ja :

 

mvh

Froggy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm ja her var det jo en del jeg ikke kjente:) Jeg har det samme problemt som Frank med treff da jeg jobber en del, men skal bli trivelig å møte alle sammen på et treff utover våren:)

 

God påske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Go dag..

 

Mitt navn er da jonas fekjær å er 22 år straks.

Har hverken dame eller unger, å lider heller ingen nød med det siste hvertfall ;)

Jeg er fortsatt mekaniker på gilde å "kjører" fremdeles en corrado som nesten aldri går : smil : neida, er så snill så....

Jeg er da forøvrig bror til den andre svima med navn fekjær som svirrer rundt på forumet her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.