Anbefalte innlegg

215/35-18 er jo en tomme mindre enn orginal rulleomkrets, også vi det gi unødvendig stor/større glippe opp til skjermen med moderat senk. 215/40 er mer riktig i såfall, men noe mega strekk er uansett vanskelig på 8" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar, men har bestemt meg for noen andre felger nå som jeg synes blir mere riktig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilke? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilke? :)

 

Disse: http://qwt.no/barracuda_voltec_t6_puresports/P_12029

 

De er en del dyrere, men tror de blir tøffe på bilen.

Så skal ikke disse være konkave, så da er det ikke så viktig med inpresset..?

Så synes jeg det er viktig at de ikke er så "normale", har ikke sett disse felgene på en eneste bil her i byen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Innpress er alltid viktig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men med ET32 og 8" bred felg, så skal det vel ikke være noe problem med denne felgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, men du kan bare glemme å få de ut til buen med mindre du har tenkt å bruke en halvmeter spacer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmf... det ble plutselig veldig vanskelig å velge :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8" er samme som vinterfelgene mine, som er ET38. Med 20mm spacer ligger de fremdeles laaangt inni buen bak. You do the math :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, men med ET32 og 8" bred felg, så skal det vel ikke være noe problem med denne felgen?

 

Blir fint det, og så kan du bare putte på en spacer hvis du vil ha det litt lengre ut. Uansett er det en fordel å holde seg rundt orig.offset mht kjøreegenskaper og slitasje på drivverk dersom bilen kjøres litt aktivt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir fint det, og så kan du bare putte på en spacer hvis du vil ha det litt lengre ut. Uansett er det en fordel å holde seg rundt orig.offset mht kjøreegenskaper og slitasje på drivverk dersom bilen kjøres litt aktivt.

 

Det var et svar jeg ville ha vettu! Hehe, takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan man hvertfall være enig i at vi ikke er enig i hva som er fint :D

 

IMG_7759.jpg

IMG_7760.jpg

 

Blir ca sånn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye mer tror du du hadde måtte spacet for å få den helt ut da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du 8,5 (mener jeg?) med E38 uten noe spacer.. For å få det helt ut må du nok ha 2,5cm spacer.. men det må du nesten måle deg fram til. Litt usikker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til sammenligning, her har du samme felgen framme, fremdeles uten spacer..

 

IMG_7758.jpg

 

Så kan du se hvor mye mer plass det bak enn framme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye mer tror du du hadde måtte spacet for å få den helt ut da? :P

 

Jeg ville ikke startet med dette, jeg ville startet foran, sett på felgen og se om du synes den er ok uten spacer eller om du vil ha på en 5-10mm spacer der, så vurderer du hva som er pent bak deretter. Ja det er sikkert litt mer plass bak enn foran og man kan også ha hjul som bygger mer der pga at man ikke skal svinge, men slik jeg husker det er det ikke riktig å ha ET38 foran 13 bak. Som jeg før påpekte, det er heller ikke spesielt vellykket at felgen ligger flush med skjermen uten justerbar senk skrudd ned minst 60mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse: http://qwt.no/barracuda_voltec_t6_puresports/P_12029

 

De er en del dyrere, men tror de blir tøffe på bilen.

Så skal ikke disse være konkave, så da er det ikke så viktig med inpresset..?

Så synes jeg det er viktig at de ikke er så "normale", har ikke sett disse felgene på en eneste bil her i byen :)

 

Disse er fete : rock : men ser at du får de i 9"x18 med et32 , så hvorfor ikke satse på 8" foran og 9" bak , det hadde blitt fett

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9" fins ikke problematisk foran. Da hadde jeg kjørt 18x9 på alle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får felgene i morgen og da blir de montert om de går på uten spacer. Men ble ikke noen som er nevt her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.