KRÆSJA MED EN FAENS FYLLIK I NATT! (Flaks)

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Hadde nettopp kjørt hjem en venninde av dama rundt 04.00 i natt. Så vi var på vei hjem. Halveis hjemme legger jeg bare vanlig merke til en bil som kommer i mot.

Tenker ikke noe mer over det, før den er ett nanosekund unna. Da er den så å si i fronten min, langt over gulstripa på min side av veien, kaster bilen til høyre for å unngå front mot front.

Men han treffer meg litt i siden på fronten, tar speilet mitt (til gangs) dørra, bak dørra, knuser felgen. Og sender bakfangeren min på en 20 meters luftetur rett i en vegg. Og tilbake...

 

Så jeg stopper seff opp. Hopper ut av bilen å er rasende. Sjekka først at det gikk bra med meg å dama, det gjorde det.

 

Ute på veien, så stikker faen meg IDIOTEN ifra. Ringer da politiet, de sender patrulje.

En kompis av meg kommer tilfeldigvis til stedet 1 min etter kræsjen. Og noen andre kompiser hører det på "norges mest hørte radio kanal" og er på stedet 2 minutt etter kræsjen.

 

Gir de en rask beskrivelse av bilen og ber de finne å stoppe han.

 

De blåser etter, og etter ca 3 kilometer ser de ett dekk i veibanen, og skjønner at de er på rett vei. Ser også spor, da det faktisk begynner å snø i ulykkesøyeblikket.

 

Følger de i 3 - 4 km å finner vedkommende kræsja på nytt i en grøft. Tar personen i galant bevaring og medeler politiet sitt funn.

 

Fyllearresten på han gett!

 

Uansett. Jeg hadde jævlig flaks! Hadde den bilen truffet rett på så hadda jeg ikke sitti her nå i allefall.

 

Så til allesammen, ikke kjør i fylla for faen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idiot Japse Bilen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vert 10 år for fyllekjøring!!!!i fengsel!

 

Hater å blir kvalm av folk som kjører i fylla!!

 

Men, bra det gikk bra da! Kunne fort gått værre det der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekket hans og feil side av fronten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle vert 10 år for fyllekjøring!!!!i fengsel!

 

Hater å blir kvalm av folk som kjører i fylla!!

 

Men, bra det gikk bra da! Kunne fort gått værre det der!

 

 

Ja.

 

Uff, kjipeste nå er bilen som står alene med andre kræsja biler. Håper den blir frisk igjen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyttifaen!!! Folk som kjører i fylla bør stroppes fast i et hengerfeste og dras etter en 10 km lang grusvei.

 

Godt det gikk bra med deg.

 

Hvordan funker det med forsikkring her?? du får fiksa bilen, og så får han regress?

 

PS:

Annmeld han, og krev erstattning. Syt om søvnløse netter og svak erreksjon (eller noe slikt) : gb : : gb : : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyttifaen!!! Folk som kjører i fylla bør stroppes fast i et hengerfeste og dras etter en 10 km lang grusvei.

 

Godt det gikk bra med deg.

 

Hvordan funker det med forsikkring her?? du får fiksa bilen, og så får han regress?

 

PS:

Annmeld han, og krev erstattning. Syt om søvnløse netter og svak erreksjon (eller noe slikt) : gb : : gb : : gb :

 

Blir nok regress ja. Har faktisk litt vondt i nakke å skuldre nå... Men kan ikke forstå at det skulle skyldes treffet. (bør jeg kontakte lege?)

 

Vedkommende er forøvrig like gammel som meg, 82 modell altså. Arbeider som brannmann og kjørte en bil som sto på faren.

 

Følgende skjer med han nå :

Mister lappen - Mister jobben - Får bot - Må muligens inn siden det ble kollisjon - Må betale ALLE skader ut av egen lomme.

 

Dette merker han en god stund frammover.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det gikk så pass godt...MEN kontakt lege umiddelbart, det er greit å ha det dokumentert!!!!!

 

Fyll og bil er en svææært dårlig combo men desverre ikke alle som har forstått det ennå ser det ut til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok regress ja. Har faktisk litt vondt i nakke å skuldre nå... Men kan ikke forstå at det skulle skyldes treffet. (bør jeg kontakte lege?)

 

Vedkommende er forøvrig like gammel som meg, 82 modell altså. Arbeider som brannmann og kjørte en bil som sto på faren.

 

Følgende skjer med han nå :

Mister lappen - Mister jobben - Får bot - Må muligens inn siden det ble kollisjon - Må betale ALLE skader ut av egen lomme.

 

Dette merker han en god stund frammover.....

 

Tass til legen du. Selv om det ikke var rare støtet, så kan du ha fått en morsom kilevink i nakken.

 

PS: Hvis han likte jobben sin, hadde han ikke dummet seg og kjørt i fylla..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det gikk så pass godt...MEN kontakt lege umiddelbart, det er greit å ha det dokumentert!!!!!

 

Fyll og bil er en svææært dårlig combo men desverre ikke alle som har forstått det ennå ser det ut til...

 

Jammen, faen så flaut det er om det bare er stiv nakke. Og ingen ting m kræsjen å gjøre da...

Tror dem at jeg prøver meg på forsikringssvindel osv...

 

Vetta faen om jeg snakker m lege altså...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du skal være bekymret for det. Bedre å få et papir på det nå, en å slite med senskader om 10-15 år. Da er det MYE vanskeligere å få gjennomslag hos forsikringsskapet.

 

Nei du, gå til legen og si du har vært innblandet i en ulykke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kondolerer, helt sykt altså...

 

Gå til lege, få det dokumentert, De , eller ingen andre syns dette er dumt, da er det de som er dumme.

 

God bedring....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok regress ja. Har faktisk litt vondt i nakke å skuldre nå... Men kan ikke forstå at det skulle skyldes treffet. (bør jeg kontakte lege?)

 

Vedkommende er forøvrig like gammel som meg, 82 modell altså. Arbeider som brannmann og kjørte en bil som sto på faren.

 

Følgende skjer med han nå :

Mister lappen - Mister jobben - Får bot - Må muligens inn siden det ble kollisjon - Må betale ALLE skader ut av egen lomme.

 

Dette merker han en god stund frammover.....

Alle som kjøre i fylla på trafikkerte/offentlige veier må sone ubetinget dom/fengsel, uansett kollisjon eller ikke. har hørt om unntak på privatvei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok regress ja. Har faktisk litt vondt i nakke å skuldre nå... Men kan ikke forstå at det skulle skyldes treffet. (bør jeg kontakte lege?)

 

Følgende skjer med han nå :

Mister lappen - Mister jobben - Får bot - Må muligens inn siden det ble kollisjon - Må betale ALLE skader ut av egen lomme.

 

 

Bra det gikk forhåldsvis bra med deg!

Viss du merker at du er berre mikroskopisk vond etter

kræsjen, så gå til lege. Skadene kan dukke opp igjen som

forferdelige smerter både 10 og 15 år etter og då set du

med skjegget i postkassa viss papira ikkje er ordna :(

 

Og som det blei sagt lenger oppe her.. Alle som fyllekjører

må betale 10% av årslønn i bot og sone i fengsel (3 veker?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay, da får jeg gjøre det da.

 

Men nå skal jeg over å avlegge forklaring eller noe hos onkel politi...

 

Jaja. Håper bilen blir frisk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det gikk bra med dere Helge, fyllekjøring er det verste som finns.

 

Skadene må han dekke uansett, full regress på han, kjempebot og muligens mer enn 3 uker pga at det nesten ble en alvorlig ulykke ut av det.

 

Egner seg ikke på trykk hva jeg ville ha gjort hvis det var jeg som kom ut for no lignende... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er i byen det skjer. Selvsagt den helga jeg er på Øra..

 

Håper det går greit med deg da Helge, det er det viktigste. Bilen kan fikses, selv om det er for jævlig at noe slikt skjer. Og så felgen da ;)

 

Angående fyllekjøreren, kommer vel han til å merke at kjøreturen ikke var noen lur ting. Uten jobb, med krav fra satans innkrevingssentral og fra forsikringsselskapet kan vi anta at det blir ei stund til neste gang han drikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare bra m meg ja =) Kroppens anatomi er som før... =)

 

Politiet ba meg forresten skrive skademelding med vedkommende?? Pussig.

 

Sa forøvrig "Jammen, han har jo dere i forvaring...."

Politidamen i telefonen : "ehh....jo, det har vi ja..."

 

hehe

 

Tidlig opp i morgen å ringe forsikringsselskap. Verksted. osv osv osv blæh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok regress ja. Har faktisk litt vondt i nakke å skuldre nå... Men kan ikke forstå at det skulle skyldes treffet. (bør jeg kontakte lege?)

 

Vedkommende er forøvrig like gammel som meg, 82 modell altså. Arbeider som brannmann og kjørte en bil som sto på faren.

 

Følgende skjer med han nå :

Mister lappen - Mister jobben - Får bot - Må muligens inn siden det ble kollisjon - Må betale ALLE skader ut av egen lomme.

 

Dette merker han en god stund frammover.....

Som de andre sier så kontakt legen din, og få det dokumentert. Selv om man ikke får nakkesleng eller bråbutt på noen måte så er det vanlig å være stiv i nakke og skuldre etter man har vært blandet inn i en ulykke. Kroppen spenner seg automatisk når man har en traumatisk opplevelse.

Får håpe "gjerningsmannen" får svi for dette, og det var godt at dere kom fra det forholdsvis uskadde :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å høre at det gikk bra med dere....bilen lar seg helt sikkert fikse...:)

 

Dusten som kjørte ryker på minimum 21 dager inne, 2 år uten lappen og en saftig bot...får håpe det blir enda verre da idioten kræsjet osv!!!

 

Fyllekjørere og folk som kjører i ruspåvirket tilstand kan faktisk bare dø i H...ete for min del ass!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff da Helge, dette hørtes ikke bra ut! Men det viktigste er at det gikk bra med deg og Vibeke!

Ta kontakt med lege uansett hvor dumt det føles, mye bedre å få sjekket det opp og registrert det som en eventuell skade som følge av kollisjonen. Da sitter du ikke med skjegget i postkassen om det skulle dukke opp senskader om noen år.

Lenge blir du uten bilen nå da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært hos legen. Fikk noe betennelsedempende medisin.

 

Har ikke fått takst enda, men har oppdaga at bakstillinga har vridd seg 15 - 20 grader...

 

Blir vel takst i dag håper jeg.

 

Billaus pga en idiot til over påske garrantert!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bare å kreve leiebil på motpartens regning, så får selskapet hans ta det med han! PS: Gi klar beskjed til selskapet om at du ikke aksepterer fargeforskjell ved lakkering, og om de ikke får det til så krever du hellakkering!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel bare å kreve leiebil på motpartens regning, så får selskapet hans ta det med han! PS: Gi klar beskjed til selskapet om at du ikke aksepterer fargeforskjell ved lakkering, og om de ikke får det til så krever du hellakkering!

 

 

Det skulle man kanskje tro.

 

Men slik er det altså ikke. Ansvarsforsikringen til motparten dekker IKKE leiebil i norge. Kun om skadelidene blir økonomisk rammet av dette.

 

Min kaskoforsikring dekker det heller ikke da jeg gjorde den så billig som mulig da jeg startet den for noen år siden. Og har glemt å legge til dette....

 

Kan leie bil og legge fram krav i rettsaken som kommer, pga fyllekjøring, men minimal sjanse for at han må betale det. Pga at han må betale regress på skadene, bot osv. Så retten fjærner helt sikkert noe. Og da går de ikke med på mitt krav. Har kontaktet, advokat, forsikringsselskap, politi osv anngående dette.

 

Og får ikke vite før tirsdag over påske hva som skjer med bilen. FERBANNA DRIT! JEG HAR IKKE BIL I OVER EN FUCKINGS UKE! Skandaløst!

Hadde de perka seg til å gi takst i dag, så hadde jeg skifta bakstilling selv. Og iallefall hatt muligheten til å komme meg fra a til b.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.