KRÆSJA MED EN FAENS FYLLIK I NATT! (Flaks)

Anbefalte innlegg

VIKTIG: Kryss av på "personskade" på skademelding. For da er det meget lett å koble det til den forsikringen du har nå og denne ulykken om du skulle få varige mèn som kan intreffe om mange år frem i tid fra idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VIKTIG: Kryss av på "personskade" på skademelding. For da er det meget lett å koble det til den forsikringen du har nå og denne ulykken om du skulle få varige mèn som kan intreffe om mange år frem i tid fra idag.

 

var ikke nødvendig slik jeg forsto det. Nok at jeg kan dokumentere sykehusbesøk. Har faktisk skallebank og vond nakke enda, men absolutt ikke overbevist at dette skyldes kolisjonen (da jeg har hatt problemer før pga. skiveutglidning osv)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har faktisk skallebank og vond nakke enda, men absolutt ikke overbevist at dette skyldes kolisjonen (da jeg har hatt problemer før pga. skiveutglidning osv)

 

Men ikke si noe om at du har vært plaget med det før, si at det skyldes kollisjonen. Så greier du vel å få utgifter etc. med henhold til besøk hos f.eks. lege, kiropraktor dekket.

Går en del til kiropraktor selv, og det koster litt penger i lengden når man skal betale det av egen lomme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.