Stavanger: Rudskogen 20.aug - Trackday/Utstilling 21.aug/

Anbefalte innlegg

Nå som jeg ikke fikk med meg Våler i år :(, har jeg for lengst begynt å planlegge til treffet på Rudskogen senere i år.

 

Treffet går av stabelen den 20.aug. Det er desverre bare 1 dag med banekjøring her pga utbygging av banen må de fordele litt banetid til andre også. Den gode nyheten i forbindelse med det er at på søndagen blir det TRACKDAY på banen. Dvs at man kan kjøre mot andre merker enn VAG også og kjenner at det hadde vært litt morsomt. :)

 

NB: Oslo lokallag arrangerer utstillingstreff på søndagen. Dette er en mulighet for de som kunne tenkt seg det. Er jo nesten på vei hjem, kommer ann på hvilken vei man kjører. (båt eller vei)

 

Oslo Lokallag Utstillingstreff 21.aug

 

Ang. kjørerute så kan jo dere som var borte på Våler si litt om dette. Kanskje best å kjøre over fjellet med tanke på finere utsikt og en greiere kjøreopplevelse? :) Forstod det sånn at dere kjørte over der hjem igjen. :)

 

Kunne godt tenkt meg en liten harrytur til Sverige på vei bort og heller dra litt tidligere på dagen sånn i 6.00 tiden eller noe sånt. Men dette er bare et forslag.

 

Camping så blir det likt som alltid. Vi sover på grusplassen ved siden av banen, For de som vil leie hytte er det sikkert mulighet for det også, men selv synes jeg campingen er mye av treffet. :)

Frokost og lunsj pleier vi å styre blant hver enkelt og så pleier vi ha en felles grilling på kvelden.

 

Partytelt, hvordan gjorde dere dette på Våler?

 

Avreise blir som alltid fra Statoil Ålgård kl. 0600, 0700 eller 0800? Hva vil folket?

 

De som blir med er følgende:

 

Kjell K Roulund (Kjører)

Robin Andreassen

Søren Arne Stammer

Frank Andre Rui (Kjører)

Stian Egelandsdal (Kjører)

Stian Jangsett (Kjører)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mål må me jo setta seg, bør ha ein 1.6TD klar te bane te den helgå : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir nok med jeg:) Men om jeg kjører selv kommer an på om S3'en er helt ferdig til da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med

 

ikke peiling hvilken bil jeg har klar da. sikkert ingen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oslo har treff søndag 21 august

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med såklart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oslo har treff søndag 21 august

 

Oslo lokallag? Har du noe link til treffside? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på å være med, men kan ikke garantere noe enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjorde man med de nye reglene borte på Våler? Alle hadde kjørehansker regner jeg med? Og kanskje også noen kjøpte kjøredress?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette virket spennende. Vi må vel greie og få med oss dette. Hvor langt fra rudskogen er dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen er på Alnabru, litt nord for Oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på eg e med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg kjører!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Hvis iche så sitter eg på med deg Stian (sammen med Søren) :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere som vil ta turen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt sikker enda. Det bestemmer vell Passaten og lommeboka! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Någen her så ska ver me?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som jeg ikke fikk med meg Våler i år :(, har jeg for lengst begynt å planlegge til treffet på Rudskogen senere i år.

 

Treffet går av stabelen den 20.aug. Det er desverre bare 1 dag med banekjøring her pga utbygging av banen må de fordele litt banetid til andre også. Den gode nyheten i forbindelse med det er at på søndagen blir det TRACKDAY på banen. Dvs at man kan kjøre mot andre merker enn VAG også og kjenner at det hadde vært litt morsomt. :)

 

NB: Oslo lokallag arrangerer utstillingstreff på søndagen. Dette er en mulighet for de som kunne tenkt seg det. Er jo nesten på vei hjem, kommer ann på hvilken vei man kjører. (båt eller vei)

 

Oslo Lokallag Utstillingstreff 21.aug

 

Ang. kjørerute så kan jo dere som var borte på Våler si litt om dette. Kanskje best å kjøre over fjellet med tanke på finere utsikt og en greiere kjøreopplevelse? :) Forstod det sånn at dere kjørte over der hjem igjen. :)

 

Kunne godt tenkt meg en liten harrytur til Sverige på vei bort og heller dra litt tidligere på dagen sånn i 6.00 tiden eller noe sånt. Men dette er bare et forslag.

 

Camping så blir det likt som alltid. Vi sover på grusplassen ved siden av banen, For de som vil leie hytte er det sikkert mulighet for det også, men selv synes jeg campingen er mye av treffet. :)

Frokost og lunsj pleier vi å styre blant hver enkelt og så pleier vi ha en felles grilling på kvelden.

 

Partytelt, hvordan gjorde dere dette på Våler?

 

Avreise blir som alltid fra Statoil Ålgård kl. 0600, 0700 eller 0800? Hva vil folket?

 

De som blir med er følgende:

 

Kjell K Roulund (Kjører)

Petter Lønning (Kjører)

Robin Andreassen

Søren Arne Stammer

Frank Andre Rui (Kjører)

Stian Egelandsdal (Kjører)

Andre Svarstad (kjører)

Jeg stiller med bil og henger, er klar for mer bane kjøring!!!

Håper det blir samme vær vi hadde på våler, men tempem kunne holdt seg på 15 grader... Bedre kjøling...

Hvis bilen holder vil jeg kjøre på bane søndag også. Er det flere som har samme tanke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen ryker for min del i år, siden jeg skal på teambuilding på fredagen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter dere der Kjell :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge Kristoffer!

 

Jeg tar turen på bane på lørdagen, men blir nok utstilling for min del på søndagen. skal kjøre den gamle holken hjem igjen.. Hehe..

 

Petter, blir det ng med 1.6TD du sko ha klar?

 

Satse på å kjøra tidlig i frå Ålgård og heller ta god tid over fjellet?

 

Kunne tenkt meg å kjørt i rundt 0700 tida.. blir det for tidlig for noen? Hvorfor, fordi jeg kunne tenkt meg god tid over fjellet og kanskje stoppe for noe photosjuut og filming på veien.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går te hekkan for min del, familiegreier :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke helt sikker enda. Det bestemmer vell Passaten og lommeboka! :)

 

Få gang på det! Kan jo bare ta Ventoen til Robin! Hehe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få gang på det! Kan jo bare ta Ventoen til Robin! Hehe.. :D

 

EU, omreg, aarsavgift + flytting i nye leiligheten etterpaa... big shit akurat naa, etter jeg kjöpte saa mange ekstradeler til Passaten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

EU, omreg, aarsavgift + flytting i nye leiligheten etterpaa... big shit akurat naa, etter jeg kjöpte saa mange ekstradeler til Passaten :)

 

Bare å flytte før eller etterpå det! Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.