Stavanger: Rudskogen 20.aug - Trackday/Utstilling 21.aug/

Anbefalte innlegg

Tenker mer på ekstrakostnader som ALLTID oppstå når man flytter :)

 

 

---

- - søren

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, oppstår aldri ekstrakostnader.. Hehe.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får sitte på med meg heller søren! ;) Ser ikkje ut så eg får golfen klar te dette treffet heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst jeg og. om jeg får noen med meg. men da kjører jeg nedover natt til lørdag isåfall.. gidde ikkje ta fri fredagen for å ligge i bilen ei natt fra fredag til lørdag. Drar nok på utstilling på søndag isåfall

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst jeg og. om jeg får noen med meg. men da kjører jeg nedover natt til lørdag isåfall.. gidde ikkje ta fri fredagen for å ligge i bilen ei natt fra fredag til lørdag. Drar nok på utstilling på søndag isåfall

 

Dersom Passaten til Sören ikke vil til Rudskogen så har du vel plass til både meg og Sören i A8'en ;) (Eller så sitter Sören på med Stian)... Vi ser det jo an:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plass til en hel hær der:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren og Robin eller en hel hær av fjortisser! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

god plass i bagasjerommet :) er godt lydisolert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søren og Robin eller en hel hær av fjortisser! :D

 

Søren og Robin OG en hel hær med lettepåtrådenfjortissjenter:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå e eg så sykt klar for rudskogen! Fått justert inn negativ camber og fyllt på bremsevæske med 300graders kokekpunkt! :D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drive å planlegge litt her, någen som muligens kan kjøra hjem R32en fra Østlandet te Stavanger for meg på søndagen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjå der.. alt ordne seg for snille gutta.. Hehe.. T.o.m. ein R32 e dar ngn som vil kjøra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst å reisa, men e ingen håp om å få fri fredagen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldt sol på lørdagen! :)

 

Sent from my Desire HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjell: tar du me deg lavoen? Eg vil låna plass hvis du tar an med! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, eg vurdere det sian det e meldt regn på fredagen og når med sov i pissregne i fjord på rudskogen så va ann heilt tørr inni... Men då sko eg våre heima i hovsherad å henta ann og det må eg jo au få tid til.. Hehe..

 

Regne me siden ingen he ngn innvendinga så kjøre me kl. 0700 fra Statoil Ålgård på fredag?

 

Kjøpte dokke nytt partytelt forresten når dokke va på Våler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig hadde me seg ett greit telt som me brukte. Han ska vel ver me denne gangen og? Regne med han tar me telt då og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stig hadde me seg ett greit telt som me brukte. Han ska vel ver me denne gangen og? Regne med han tar me telt då og?

 

Ska du det stig og kan me bruka detta som eit lide hideout? Hehe..

 

Sent from my Desire HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drive å planlegge litt her, någen som muligens kan kjøra hjem R32en fra Østlandet te Stavanger for meg på søndagen?

 

Lurer på å reise bort (sitter på med bodern). For meg hadde det passet best å reise tilbake lørdag kveld, hadde da ikke hatt noen problemer med å kjøre bilen din hjem (ja, jeg kjører meget pent). Bor på Karmøy, men skal til Stavanger/Sola på mandag morgen da jeg reiser offshore. Skrik ut om det hadde passet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, jeg skal ikke ha det med denne gangen.

Svigers skal bruke telte.

 

Sigve, kan ikke være med på treffet. Men jeg kommer til å reise alene. Er det noen som vil sitte på? : vinke :

 

Ska du det stig og kan me bruka detta som eit lide hideout? Hehe..

 

Sent from my Desire HD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fremdeles det teltet me kjøpte i fjor når me va på rudskogen. Kan ta me det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, ta med det.. Ngn som he ei ekstra presenning me kan hiva øve? Eg he pressenning, men den ska eg ha onna bilen. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en som går over. Kan ta den med.

 

Ja, ta med det.. Ngn som he ei ekstra presenning me kan hiva øve? Eg he pressenning, men den ska eg ha onna bilen. Hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.