Hvor får jeg kjøpt ny A4 B5 frontfanger?

Anbefalte innlegg

syns ikke orginalt var så dyrt jeg?

tror jeg betalte 3500 for s4 fronten inkl grillene, riktignokk noe rabatt, men ikke mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Møller?:o Trudde det var rundt 10k for bare fangern uten gitter og alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det må vere inkl lakkering :P kan sjekke det opp etterpå, var ikke så galt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært kult om du kunne ha sjekka, om det blir for dyrt tror jeg det blir en fanger fra Rieger elns.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var vist litt mer enn jeg huska.

4600 for fangeren og 342 for hvert av gitterne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se hva de takstfolka sier imorgen, hu dama var inntressert i å ta det kontant men om skaden kosten mere enn egenandelen på forsikringa og hun har 75% bonus mister vel ikke hun bonus i det hele tatt afaik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 fangeren i seg selv med gittere er vel rundt 5k

Men om du skal ha org tåkelys blir det fort bortimot 10k

 

Ang streetdesign fangerne så er vel det glassfiber med elendig plassform som må pusses en del, samt det er uten fester

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så sakla dyrt med tåkelys til den fangern ?:o

Hun dama jeg krasja med ville helst ta det kontant for å få det ut av verden, hva ville vært rimelig å kreve av henne da?

Fikk ikke takst hos verkstedet uten noe skadenummer, men de sa de ville bytta fangeren og bytta ene dempern til støtfangern?

Kan få lakka det hos en lakkererkompis og montere det klarer jeg nok selv, om de streetdesign fangerne er rævva passform driter jeg lett i det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NBS har/hadde ihvertfall en pakke med alt man trengte for å bygge om fra A4 til S4 fanger, inklusive festene i front, grillen, tåkelys etc.. Mener det var rundt 9k?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så sakla dyrt med tåkelys til den fangern ?:o

Hun dama jeg krasja med ville helst ta det kontant for å få det ut av verden, hva ville vært rimelig å kreve av henne da?

Fikk ikke takst hos verkstedet uten noe skadenummer, men de sa de ville bytta fangeren og bytta ene dempern til støtfangern?

Kan få lakka det hos en lakkererkompis og montere det klarer jeg nok selv, om de streetdesign fangerne er rævva passform driter jeg lett i det!

 

Tror det er rundt 2300 eller no per lys ^^,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pluss festene koster nokre lapper :)

Komplett med alle delene, inkludert grøftelys og alt, blir NBS billigst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke den pakka på nbs når jeg bestilte fanger? Men hos meg passa alle festene fra gamle fangeren, vet ikke om det bare gjelder facelift?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke den pakka på nbs når jeg bestilte fanger? Men hos meg passa alle festene fra gamle fangeren, vet ikke om det bare gjelder facelift?

 

Dem passer, men mener å huske at dem enten var litt for lav eller høg iforhold til S4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke da? Støtdemperne er jo justerbare i høyden og festene på siden hadde samme dele nr som s4 på min ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er forskjell på festebraketter til fanger på facelift kontra prefacelift B5 jeg, men her er iallefall et bilde av pre-facelift og ny S4 brakett :

 

BrakettS4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mine festebraketter, og jeg har facelift orginalt, var også forskjell på. Husker ikke helt, men tror det var noe ala det Vivian viser her.

 

Utenom festebrakettene må du også ha S4 føringsstykker på sidene. Desse er det STOR forskjell på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt i alt blir det dyrt hos Møller;

Fanger, grilldeksel, spylderdysedeksel (usikker om dette følger med fangeren), fester, føringsstykker og grøftelys.... og det er fortsatt ulakkert.

 

Har prisliste fra Møller på alt S4-eksteriør, ble ikke billig! Kan se om jeg finner det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke den pakka på nbs når jeg bestilte fanger? Men hos meg passa alle festene fra gamle fangeren, vet ikke om det bare gjelder facelift?

 

Fant den ikke nå heller, men send en mail og hør du? De hadde ihvetfall en komplett pakke som kom på samme pris som jeg betalte på møller, utenom de svindyre tåkelysene. NBS kom med den pakken 14 dager etter at jeg hadde hentet mine deler på møller. Jeg har pre-facelift, og der passa ingen fester..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte på møller jeg ;) jeg kjøpte også føringstykker til s4 men di hadde samme delenr som di som sto på bilen så leverte dem tilbake. Festene mine var like de som Vivian viser til s4. Mulig USA utgaven har like fester på s4 og a4?

Spyler deksler følger ikke med fangeren, men er like på preface og s4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk takst idag på skaden, 11.353,23 kr, noen som har noen delenummer på de delene jeg trenger( fanger, festedingser, føringstykker og griller) jeg har mulighet til å kjøre til finland og russland så skal sjekke priser der også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en liten liste på nett en plass:

 

n 903 509 01 n sylindrisk skrue

8d0 807 103 n gru selve fangern (4063)

8d0 807 133 c holder (485)

8d0 807 134 c holder (485)

8d0 807 283 a list (48)

8d0 807 284 a list (48)

8d0 807 345 L gru gitter (251)

8d0 807 346 L gru gitter (251)

8d0 955 275 a gru deksel (98)

8d0 955 276 a gru deksel (98)

 

Totalt = 5827kroner uten tåkelys

 

Samme personen sa også at man visstnok bare trengte selve fanger om man hadde Pre-Face fangern,

 

Har også sendt mail til NBS da jeg ikke fant noe S4 greier i det hele tatt der :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ImageUploadedByTapatalk1310036361.742714.jpg priser fra Finland, var jo en del dyrere enn forventet :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kun skallet av fangeren med rabatt er vel 4300 kroner...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en liten liste på nett en plass:

 

n 903 509 01 n sylindrisk skrue

8d0 807 103 n gru selve fangern (4063)

8d0 807 133 c holder (485)

8d0 807 134 c holder (485)

8d0 807 283 a list (48)

8d0 807 284 a list (48)

8d0 807 345 L gru gitter (251)

8d0 807 346 L gru gitter (251)

8d0 955 275 a gru deksel (98)

8d0 955 276 a gru deksel (98)

 

Totalt = 5827kroner uten tåkelys

 

Samme personen sa også at man visstnok bare trengte selve fanger om man hadde Pre-Face fangern,

 

Har også sendt mail til NBS da jeg ikke fant noe S4 greier i det hele tatt der :o

 

Jeg har 97 modell, dvs pre-facelift A4. Jeg måtte bytte alt. Om du derimot har facelift så tror jeg det er en dek ting som passer. Huask på at du har på pre face og facelift av S4 fangern og. Jeg kjøpte komplett facelift.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.