Hvor får jeg kjøpt ny A4 B5 frontfanger?

Anbefalte innlegg

Jeg har Pre-Facelift, utrolig kjipt at møller Kirkenes ikke har noen som kan hjelpe meg :(

Skulle gjerne hatt komplett delenummer liste fra noen her inne da NBS ikke svarer på mail og Møller her er ubrukelige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ikke klarer å finne ut noe iløpet av helga blir det nok til at jeg bestiller: http://www.bsbildeler.no/?pno=166072

Ifølge BSbildeler har den bra passform, men de sa riktignok at Dietrich "S4" fangern http://www.bsbildeler.no/?pno=115005 har "OK" passform men vet ikke hvor lite glassfiber tåler?

De sa også at de trudde originale RS4 gitter ville passe inn i den rieger fanger så man slipper å kjøre rundt med hønsenetting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal finne imorgen jeg ;) har liggende liste med alt untatt tåkelys

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes RS4-fangern er en ganske fin fanger men liker ikke de luftegrillene på siden, S4 er selvsagt den fangern som ser best ut.

NBS selger ikke S4 fangere lengre ifølge han jeg prata med over telefon, da er det vel bare NBD og Møller man kan skaffe det ifra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp orginal fanger, er så mange som bytter til s4 fanger at det begyner å bli mer "spesielt" med org. fanger jo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk sant det du sier Kaj-Robert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er faktisk på utkikk etter en facelift fanger as we speak :)

SÅ lenge det er grøftelys er jeg fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.