Anbefalte innlegg

God kveld....

Jeg har et eibach sportline sett liggende, skal vel senke ca 50mm. Det skal jeg nå på med.

Blir 50 mm lavt nok på bilen : smil : ?

Noen som har erfaring med dette? Evt. bilder. Bilen er den samme som før, Golf IV Variant......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Har selv 50\35 på min golf iv(ikke stv), synes dette er passe. Skal få tatt noen bilder av bilen min, så kan du se de.

 

Er greit å komme seg frem uten og ta nedi over allt :)

 

mvh, Joakim Haukvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Har selv 50\35 på min golf iv(ikke stv), synes dette er passe. Skal få tatt noen bilder av bilen min, så kan du se de.

 

Er greit å komme seg frem uten og ta nedi over allt :)

 

mvh, Joakim Haukvik

 

Bilder hadde vært bra ja, har 35mm senk nå, vurderer faktisk å kun bytte fjærene foran......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er også senket 35 forran og bak og der er det uten tvil bak som trenger mer senk, så jeg vil tippe at 50 forran og 35 bak blir helt feil, ville tro at 35 forran og 50 bak ble mye bedre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra det Tore. : ja : Min erfaring med disse fjærene var at det blir litt lavt bak hvis du har f.eks. basskasse og div. stereo. Mitt tips er å bytte fjærene forran først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra det Tore. : ja : Min erfaring med disse fjærene var at det blir litt lavt bak hvis du har f.eks. basskasse og div. stereo. Mitt tips er å bytte fjærene forran først.

 

Bagasjen er tom..hehe...Du har ikke bilde fra når du hadde 50mm senk da?

Men jeg skal i hværtfall prøve å bytte fjærene foran først....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min er også senket 35 forran og bak og der er det uten tvil bak som trenger mer senk, så jeg vil tippe at 50 forran og 35 bak blir helt feil, ville tro at 35 forran og 50 bak ble mye bedre

Mener du ikke omvendt? : rolleyes Min tror jeg blir seende sliten ut da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bagasjen er tom..hehe...Du har ikke bilde fra når du hadde 50mm senk da?

Men jeg skal i hværtfall prøve å bytte fjærene foran først....

 

Jeg skal se om jeg ikke kan finne frem noen bilder til deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener du ikke omvendt? : rolleyes Min tror jeg blir seende sliten ut da....

 

Nei jeg mener ikke omvendt... 35/35 som min er idag er for høy bak ifordhold til forran.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg mener ikke omvendt... 35/35 som min er idag er for høy bak ifordhold til forran.

 

Ok, min å er senket 35/35 i dag. den er ca like lav bak som foran. Men det der varierer fra senkesett til senkesett å dempere til dempere....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal se om jeg ikke kan finne frem noen bilder til deg.

Det hadde vært midt i blinken. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

2002 Golf IV GTI 50\35

 

Her har du bilde av den, senket 50\35. H&R eller KW fjører, husker ikke :) Bilstein dempere hvertfall, er kjempefornøyd med kombinasjonen av sportslighet og komfor. Men 17" felgene skal nok byttes ut etter hvert :)

 

mvh, Joakim Haukvik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

2002 Golf IV GTI 50\35

 

Her har du bilde av den, senket 50\35. H&R eller KW fjører, husker ikke :) Bilstein dempere hvertfall, er kjempefornøyd med kombinasjonen av sportslighet og komfor. Men 17" felgene skal nok byttes ut etter hvert :)

 

mvh, Joakim Haukvik

 

Det der så jo egentlig ganske genialt ut, skal ta bilde av min i morgen så får jeg sammenligna litt.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min senket 35/35 med HR fjærer:

 

1_3496l.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min i dag, med InterAlloy 35/35, og vintersko

CIMG0052.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du funnet noen bilder Inge? Skal muligens montere senkesettet i hælga. Hadde vært greit å se hvordan det var på din, Hvilken felger å dekk dim. hadde du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet noen gode bilder av Golfen, men som sagt før bytt fjærene forran først og kjør deg en liten runde for å se.

Når det gjelder hjul så hadde jeg 8,5 x 19 et 30 og 235/35 x 19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke funnet noen gode bilder av Golfen, men som sagt før bytt fjærene forran først og kjør deg en liten runde for å se.

Når det gjelder hjul så hadde jeg 8,5 x 19 et 30 og 235/35 x 19

 

Jeg får gjøre det, det tar jo bare 5 min. pr. side bak å skifte så, hvis jeg finner ut at det blir "feil"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag har jeg byttet fjærene. Bytta alle 4, bak ble den sinnsykt bra, men foran ble det ikke store forskjellen fra 35 settet jeg hadde før. Noen som veit om det vil sige litt? I såfall håper jeg ikke den siger mye bak, da har jeg et problem..... :o

Her er bilde: (Litt dårlig men....)

CIMG0055.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Så bra ut det :)

 

Siger nok litt ja, spm. er hvor mye. Kan vel være den siger mer foran, pga. større vekt(motor).

 

Så uansett mye bedre ut nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Så bra ut det :)

 

Siger nok litt ja, spm. er hvor mye. Kan vel være den siger mer foran, pga. større vekt(motor).

 

Så uansett mye bedre ut nå :)

 

Takk for det, får legge et par 25 kg. sandsekker fram i motorrommet når jeg parkerer om kvelden da så kanskje det blir litt fort gang : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg veldig likt ut forran ja men bak ble det som du sier veldig bra! Min bil med 35 mm senk er lavere enn din forran men adskillig høyere bak : rolleyes Men den vil nok sige litt til forran når du får kjørt litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg veldig likt ut forran ja men bak ble det som du sier veldig bra! Min bil med 35 mm senk er lavere enn din forran men adskillig høyere bak : rolleyes Men den vil nok sige litt til forran når du får kjørt litt...

 

Det er enda litt høyere foran enn bildet gir uttrykk for, litt teit vinkel på bildet her men.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har samme problemet på min a3 med samme settet mangler lissom 1-2 cm foran bak er den helt grei lurer litt på hva jeg skal gjøre selv :)

 

Flere Bilder Her

 

 

 

Har du hatt ditt lenge du da? Har det ikke seget ned noe siden du satte det på? Til meg så får jeg så vidt en finger i mellom dekket å hjulbuen bak, mens foran får jeg nesten 3 : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.