Anbefalte innlegg

Nei den har faktiskt ikke blitt noe lavere på ett år , jeg lurer på om jeg kan ha fått feil sett av leverandøren som er bergenet på større front axel load enn jeg har bare 1.6 i min blir ikke klok på det :) 1 finger bak og 3 foran høres veldig likt ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har faktiskt ikke blitt noe lavere på ett år , jeg lurer på om jeg kan ha fått feil sett av leverandøren som er bergenet på større front axel load enn jeg har bare 1.6 i min blir ikke klok på det :) 1 finger bak og 3 foran høres veldig likt ut :)

 

Axle loaden ja, der sa du noe, Det tror jeg faktisk det er til meg å. Da må jeg modifisere fjærbena litt.

 

Inge: Var det TDI du hadde?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen min var 1,6. Det kommer helt sikkert til å bli litt lavere forran når du får kjørt litt, det ble det på min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golfen min var 1,6. Det kommer helt sikkert til å bli litt lavere forran når du får kjørt litt, det ble det på min.

 

Å takk å pris, er litt utålmodig når det gjelder dette her. :P

 

Hvis det ikke blir store forskjellen etter ei stund så vurderer jeg å modifisere litt.

Her har jeg tegnet en fin tegning som illustrerer litt. Svart pil og svart "sirkel" :D er hvor demperen er festet nå, det jeg tenker å muligens å gjøre er å bore på et hull litt lenger opp slik som gul pil og "sirkel" viser slik at demperen går litt lavere i hjulopphenget hvor den er festet.

demper.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forresten et litt bedre bilde hvor man ser forskjellen litt bedre

CIMG0061.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå tror jeg kanskje den har seget litt siden lørdag, har kjørt litt i de siste dagene, men jeg syns bare den blir stivere å stivere. Går det an? Den er rett og slett knall stiv nå.... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg krøpet til korset å kjøpt meg justerbart senkesett. Har kontakt med selger i dette øyeblikk for å fikse med betaling osv. Jeg kjøpte det på ebay.de

Noen som vet hvor lang tid det tar å få oppover en pakke fra tyskland ca.?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper ikke dette er for Off-topic, men:

 

Går det ant å sette på 50mm fjærer på Golf 4 Variant uten å bytte de originale demperene?

Ser CZT har Weitec 50mm fjærer til rundt 1900,- ellers er det vel H&R og KW som leverer bra kvalitet.. Hva og hvor kjøper dere fjærene?

 

Mvh

Dag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.