#26 Skrevet April 3, 2005 Nei den har faktiskt ikke blitt noe lavere på ett år , jeg lurer på om jeg kan ha fått feil sett av leverandøren som er bergenet på større front axel load enn jeg har bare 1.6 i min blir ikke klok på det 1 finger bak og 3 foran høres veldig likt ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 3, 2005 Nei den har faktiskt ikke blitt noe lavere på ett år , jeg lurer på om jeg kan ha fått feil sett av leverandøren som er bergenet på større front axel load enn jeg har bare 1.6 i min blir ikke klok på det 1 finger bak og 3 foran høres veldig likt ut Axle loaden ja, der sa du noe, Det tror jeg faktisk det er til meg å. Da må jeg modifisere fjærbena litt. Inge: Var det TDI du hadde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 3, 2005 Golfen min var 1,6. Det kommer helt sikkert til å bli litt lavere forran når du får kjørt litt, det ble det på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 3, 2005 Golfen min var 1,6. Det kommer helt sikkert til å bli litt lavere forran når du får kjørt litt, det ble det på min. Å takk å pris, er litt utålmodig når det gjelder dette her. Hvis det ikke blir store forskjellen etter ei stund så vurderer jeg å modifisere litt. Her har jeg tegnet en fin tegning som illustrerer litt. Svart pil og svart "sirkel" er hvor demperen er festet nå, det jeg tenker å muligens å gjøre er å bore på et hull litt lenger opp slik som gul pil og "sirkel" viser slik at demperen går litt lavere i hjulopphenget hvor den er festet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 4, 2005 Her er forresten et litt bedre bilde hvor man ser forskjellen litt bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 5, 2005 Nå tror jeg kanskje den har seget litt siden lørdag, har kjørt litt i de siste dagene, men jeg syns bare den blir stivere å stivere. Går det an? Den er rett og slett knall stiv nå.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 10, 2005 Da har jeg krøpet til korset å kjøpt meg justerbart senkesett. Har kontakt med selger i dette øyeblikk for å fikse med betaling osv. Jeg kjøpte det på ebay.de Noen som vet hvor lang tid det tar å få oppover en pakke fra tyskland ca.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 14, 2006 Håper ikke dette er for Off-topic, men: Går det ant å sette på 50mm fjærer på Golf 4 Variant uten å bytte de originale demperene? Ser CZT har Weitec 50mm fjærer til rundt 1900,- ellers er det vel H&R og KW som leverer bra kvalitet.. Hva og hvor kjøper dere fjærene? Mvh Dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...