Forslag til aktiviteter på klubbtreffene.

Anbefalte innlegg

Er vel noen som har noe VAG prosjektbiler under bygging som kunne vært interessant å ta en titt på for noen her i klubben.

Har selv en S2 under bygging og en nybygd garasje, hvis det høres interessant ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, her var det mye respons.: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så ikke denne tråden før nå, men det er absolutt noe som kunne vært av interesse :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garasjen din er LETT av interesse Johnny! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vært int. detta her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veeeeldig interresant:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oj, ikke fått med meg denne jeg heller, men supert initiativ Johnny! Absolutt interessant, og ser ut til at flere her deler den meningen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paintball har forresten også vært oppe til en liten intern diskusjon, om noen synes dette kunne vært av interesse så skrik ut om dette også!

Og selfølgelig om det er andre aktiviteter som hadde vært noe!

 

(men la oss prøve å holde denne tråden forholdsvis ryddig og kun for aktiviteter og tanker rundt dette :) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan også sel sagt møtes i Ås som vi har gjort før for litt demo og info rundt bilpleie om det er ønskelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også veldig klar for litt bilpleie :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paintball har forresten også vært oppe til en liten intern diskusjon, om noen synes dette kunne vært av interesse så skrik ut om dette også!

Og selfølgelig om det er andre aktiviteter som hadde vært noe!

 

(men la oss prøve å holde denne tråden forholdsvis ryddig og kun for aktiviteter og tanker rundt dette :) )

 

hva med å kjøre en konkuranse lokallag mot lokallag? taperne må spandere middag på vinnerne?

 

send meg en pm alex så ser vi om vi klarer å få dratt i gang dette i nær framtid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også veldig klar for litt bilpleie :)

2nd that

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det på Søndag? Skal vi finne på noe eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at vi fikk lokallaget på Facebook, står det nå at det er 17stykk som skal møte opp (!!!!!!!!! :D) så kan vi ikke møte opp som vanlig denne gangen, og om det blir like få som vanlig stikker vi til slottet ditt Johnny? :) og blir det bra oppmøte nå, tar vi slottet (garasjen :D) nesten gang? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidenes avsluttning av lokallagstreff! Stikkord, politi, flyvende rådyr og viltnemd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det blei en "pang" avslutning på treffet idag gett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, hvor mange ble dere? Og var det noen som endte i buret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi var vel totalt 10 stk, fordelt på 6-7 biler ca....fikk ikke tatt noen bilder denne gangen desverre....

Men ingen i kasjotten, kun en firebeint i kista....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang satser vi på at vi tar turen opp i verksted til Johnny, så da håper vi på enda flere folk :)

Fikk kikka litt i lastebilen idag, og må si det, grom lastebil Johnny har der assa!

Hehe med mdf panel på vegger, spotter i taket, fliser på "kjøkken" og bad, hehe helt rått :)

 

Så gleder meg til å ta en titt i verksted også, så regner med flere er klare for det :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, hadde håpet at Larsen skulle i buret jeg.. Hvem kjørte på en firbeint?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kjørte på det...det hadde forvilla seg ut på e6, også fikk det vel nok da, å skulle hoppe over gjerdet...

Men lite visste bambi at det var 4 meter rett ned i asfalten.....så..ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå fikk jeg skikkelige høye forhåpninger til at dere hadde vært skikkelige menn, meeeeeeeeeeeen neeeeeeeeeeeeeeeida....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke noe i sangen til Disney som heter u can fly, u can fly eller no.... Fly Bambi, fly!!!!! eee nei. Kan ikke fly.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var et bra lokallagstreff da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var det he he :)

 

og hvor var resten av folket hen?

 

Tøffeltid? he he he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.