Forslag til aktiviteter på klubbtreffene.

Anbefalte innlegg

Var nok tøffeltid for enkelte i går ja :P Larsen glimta tilogmed til med lånt bil! Har sikkert bulka igjen, selv om skyldte på lite bensin :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen hadde sikkert på seg tøflene, andre benyttet det som var av oppholdsvær til å shine litt bil;) Må passe på når man kan og ble ikke ferdig til å rekke opp i tide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er sikker på at Larsen er Norges mest håpløse kvinnfolk bak rattet og forsikringsselskapet hans har gitt han -50% i bonus nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha hva er dette for noe mobbing på en tråd jeg ikke har deltatt i engag? :P

Lånt bil var pga tdm turen på lørdag som brukte opp det jeg hadde igjen av penger på bensin og mat -_- Og at jeg egentlig hadde tenkt å prøve å kode litt på den, men det ble glemt :P

 

Bernhard derimot var så kjerring at han ikke turte kjøre til sarp pga litt regn...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, hør på ho da.. Det er så typisk kvinnfolk med alle de unnskyldningene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bernhard var jo også for kjerring til å komme seg på TDM, måtte vel vere hjemme og øve på lukeparkering som kjerringer som kjent ikke er så gode på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bernhard var jo også for kjerring til å komme seg på TDM, måtte vel vere hjemme og øve på lukeparkering som kjerringer som kjent ikke er så gode på :)

 

Du kaster stor stein i pittelite glasshus.. Ihvertfall så mye som du bulker : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært moro :) skulle nesten hatt VACN t-skjorter eller no da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært moro :) skulle nesten hatt VACN t-skjorter eller no da

 

Ser ut for at vi kun trenger 3 t-skjorter da.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gode muligheter for tur på bilmesse. Jeg og Paller stiller ratt opp vi i nye hver vår "nye" bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en tur på på bilmesse siste helga denne måneden? http://messe.no/no/Oslo-Motor-Show/

 

Klubben stiller med stand med utvalgte klubbmedlemmers biler :) Der kommer også styret til å sprade rundt i matchende antrekk, og prøve å gjøre en god figur for klubben. Må komme innom og slå av en prat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er på plass jeg, kommer på lørdag :) noen fler som skal innover på lørdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar innover lørdag jeg og:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det evt "klubbsamling" der? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Stamsaas tenkte oss en tur innover snart. Men hvor er alle dere andre? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ikke så mange andre der i dag, men hadde det artig læll vi :D som to drittunger rundt i Oslo :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.