#26 Skrevet September 5, 2011 Var nok tøffeltid for enkelte i går ja Larsen glimta tilogmed til med lånt bil! Har sikkert bulka igjen, selv om skyldte på lite bensin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 6, 2011 Noen hadde sikkert på seg tøflene, andre benyttet det som var av oppholdsvær til å shine litt bil;) Må passe på når man kan og ble ikke ferdig til å rekke opp i tide. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 6, 2011 Jeg er sikker på at Larsen er Norges mest håpløse kvinnfolk bak rattet og forsikringsselskapet hans har gitt han -50% i bonus nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 6, 2011 Hahaha hva er dette for noe mobbing på en tråd jeg ikke har deltatt i engag? Lånt bil var pga tdm turen på lørdag som brukte opp det jeg hadde igjen av penger på bensin og mat Og at jeg egentlig hadde tenkt å prøve å kode litt på den, men det ble glemt Bernhard derimot var så kjerring at han ikke turte kjøre til sarp pga litt regn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 6, 2011 Haha, hør på ho da.. Det er så typisk kvinnfolk med alle de unnskyldningene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 6, 2011 bernhard var jo også for kjerring til å komme seg på TDM, måtte vel vere hjemme og øve på lukeparkering som kjerringer som kjent ikke er så gode på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 8, 2011 Ler meg ihjel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 8, 2011 bernhard var jo også for kjerring til å komme seg på TDM, måtte vel vere hjemme og øve på lukeparkering som kjerringer som kjent ikke er så gode på Du kaster stor stein i pittelite glasshus.. Ihvertfall så mye som du bulker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 11, 2011 Low hurts 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 14, 2011 Hva med en tur på på bilmesse siste helga denne måneden? http://messe.no/no/Oslo-Motor-Show/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 18, 2011 Ja her var det mye respons. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 18, 2011 Helt klart en mulighet det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 19, 2011 hadde vært moro skulle nesten hatt VACN t-skjorter eller no da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 19, 2011 hadde vært moro skulle nesten hatt VACN t-skjorter eller no da Ser ut for at vi kun trenger 3 t-skjorter da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 20, 2011 Gode muligheter for tur på bilmesse. Jeg og Paller stiller ratt opp vi i nye hver vår "nye" bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 20, 2011 Hva med en tur på på bilmesse siste helga denne måneden? http://messe.no/no/Oslo-Motor-Show/ Klubben stiller med stand med utvalgte klubbmedlemmers biler Der kommer også styret til å sprade rundt i matchende antrekk, og prøve å gjøre en god figur for klubben. Må komme innom og slå av en prat! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 22, 2011 er på plass jeg, kommer på lørdag noen fler som skal innover på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 23, 2011 drar innover lørdag jeg og:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 29, 2011 når er det evt "klubbsamling" der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 29, 2011 Jeg og Stamsaas tenkte oss en tur innover snart. Men hvor er alle dere andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 29, 2011 Så ikke så mange andre der i dag, men hadde det artig læll vi som to drittunger rundt i Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...