Noen som har fått gjort noe i påska?

Anbefalte innlegg

Da var påska stort sett slutt. En del mennesker har vært på fjellet, mens andre har holdt seg i garagen for å gjøre klar bilen til sommmeren.

 

Jeg har fått gjort en del ting jeg hadde tenkt til denne påska;

Montert elektronisk trunk-åpner, lakket og montert øyelokk, Lakket grillen, sparklet igjen og lakke baklukelista, fjernet vinduspusseren og lagd en midlertidig propp, montert gitter på bakfanger og til slutt, strammet opp eksosen med patentbånd. Legger ved et par før og etterbilder.

 

Fronten før jeg starta påska:

forran1.jpg

 

Fronten etter påska:

forran2.jpg

 

Hekken før påska:

bak1.jpg

 

Hekken etter påska:

bak2.jpg

 

 

Noe har da blitt gjort :D

Og i tillegg billig. Totalt har jeg brukt 700 på bilen i påska!! : gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble bra dette Tommy.

 

Selv har jeg begynt på bakluka mi, har montert den elektriske åpningen og litt småplukk.

Setter vel luka på bilen neste helg tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt felgpuss i påska..så nå ligger dem klar.

 

Skal på til helga...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg går med beinet i gips så har nesten alle påske planene gått i vasken, men jeg har i det minste byttet til sort stormasket netting i sommer-fronten min og fått montert den på bilen.

 

mobilgolf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hekken etter påska:

bak2.jpg

 

Det ble pent med lakkert list, Tommy. Nå må du bare få fjernet "Golf CL" emblemet, det er bare limt på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor fekk du kjøpt denne lista?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Fronten etter påska:

forran2.jpg

 

Tror det ville blitt penere å lakka VW logoen også, ser litt slitt å trasig ut?

pent når den er litt mer anonym og går i samme farge som bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kor fekk du kjøpt denne lista?

 

Står vel i første posten...original list + sparkel og lakk = modifisert list.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I påska har jeg både fått vært på fjellet og i garasjen.. I garasjen så har jeg fått barbert bakluka mi.. Fjernet skilthull, logo og pusser.. Mangler bare et lag med fyller og litt lakk, så er det finito.. Kommer nok noen bilder etterhvert :)

På fjellet, så var jeg med på en konkuranse og vant meg GoodYear dekk for 5000,- :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det ville blitt penere å lakka VW logoen også, ser litt slitt å trasig ut?

pent når den er litt mer anonym og går i samme farge som bilen.

 

Jeg fikk nytt emblem av Keko i dag. Det limes fast i skrivende stund :D

 

Nå må du bare få fjernet "Golf CL" emblemet, det er bare limt på.

 

Jeg lurer faktisk på å bare fjerne CL. Dvs; røkke av Golf CL merket, klippe av CL og lime på plass igjen.

 

Og til dere som lurer, hvite blinkers er i posten :D

Lurer faktisk på om jeg skal ut med mastercardet i morra og shoppe felger og senkesett :P Jeg fikk litt blod på tann i påska kan du si.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi... hvorfor sladde skiltet på det ene bildet og ikke det andre? : haha :

 

Meeeeen.. nå må du SENKE!!!!! :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hihi... hvorfor sladde skiltet på det ene bildet og ikke det andre? : haha :

 

Meeeeen.. nå må du SENKE!!!!! :fy:

 

 

Artig poeng :D

 

Fixet nå. Må vel bortforklare det med at jeg var høy på lakkstoffer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig poeng :D

 

Fixet nå. Må vel bortforklare det med at jeg var høy på lakkstoffer...

 

Funker på skiltet... men ikke på høyden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere...senk og hvite blinkers.....men jeg ville vel hatt VW emblemet bak og foran i sort...ikke bilens farge. Og så skulle du fått deg noen org sorte baklykter...fra GTI/VR6.........Og fjern Golf CL helt......

Har du bestillt hvite blinkers eller klarglass blinkers med tåkelys??

Og skal du ha Golf4 lykter? Da hadde den blitt perfekt etter min smak...men det var bare min mening da.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har da klart å skru en skrue rett igjennom fronten når jeg monterte den på Lørdag jeg da for sikkerhets skyld.....Irriterende..............

(se småfrustrert tråd under Vestfold....)

Og montert ny tute/horn...Det ble bra...skal bare få kjøpt meg noen gule(selvfølgelig) kabelsko imorra og bytte de som står der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt tidligere...senk og hvite blinkers.....men jeg ville vel hatt VW emblemet bak og foran i sort...ikke bilens farge. Og så skulle du fått deg noen org sorte baklykter...fra GTI/VR6.........Og fjern Golf CL helt......

Har du bestillt hvite blinkers eller klarglass blinkers med tåkelys??

Og skal du ha Golf4 lykter? Da hadde den blitt perfekt etter min smak...men det var bare min mening da.........

 

Blir hvite blinkers (ikke klarglass). Golf 4 lykter er kule, men jeg vet ikke om jeg gidder å stresse med det før jeg er ferdig med senking osv...

 

Blir ikke tåkelys ved siden av blinkers i fronten, da min front ikke er lagd for det, og da må jeg til med dremmelen. Igjen; senking først.

 

Jeg kommer til å beholde emblemene i sølv, og har ikke bestemt meg for om det skal Stå Golf bak. CL skal fjernes i alle fall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått gjort no? Definitivt. Påska har bestått av bilskruing på dagtid og grilling og :venner: på kveldene : ja :

Fått bytta alle foringene og tanken.Weee jeg kan fylle mer enn 200 kroner i slengen : gb :: cool :

Kom hjem kl. 04.45 i dag, rett i dusjen og så : sove : . Kl. 06.45 begynte vekkeklokka å holde et h@lvette så da var det bare å stå opp å gå på jobb : trøtt : Men jeg er fornøyd med innsatsen da og må få benytte anledningen til å takke min gode venn, svirebror og skrubuddy Morten for ei flott og produktiv påske : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I påsken har jeg montert diverse chromelister. Har montert i øvre og nedre grill, rundt siderutene og nederst på frontlyktene. Har også polert bilen. Sommersko kommer forhåpentligvis på til helgen, og etter det blir det senking :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I påsken har jeg jobba.. MASSE.. Elsker røde dager. Men jeg og min kjære har også fått gjort litt med bilen. Vi har satt inn ny spiller, basser og forsterker. Så da ble det fin lyd i min bil også. Nå er det jo bart på veiene, så kanskje det er på tide å sette på sommerdekk. Mangler bare å få kjøpt fremdekk:)

Og når det er gjort, så venter jeg på litt varmere vær, så jeg kan få tona rutene og satt på senkesett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt å se at noen bruker påsken fornuftig også :)

 

Jeg for min del gjorde ferdig dørpanel og kabeltrekking, samt montering av nytt frontsett og forsterker dagene rett før påske og ferie (evnt se egen tråd under bilstereo). Var borte i hele påska så da har det ikke blitt tid til mye bil, men kom hjem igår kveld og da var det vask og dekkskift med det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at de fleste har hatt fremgang på sine store og små prosjekt;

jeg har fått eksoslekkasje : mad : og bulket bunnpanna: bråk :

 

Så neste på listen er nytt eksosanlegg : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at de fleste har hatt fremgang på sine store og små prosjekt;

jeg har fått eksoslekkasje : mad : og bulket bunnpanna: bråk :

 

Så neste på listen er nytt eksosanlegg : bh :

 

Æsj da... Du får ta turen opp på Bratten og se om du finner nytt gammel da. Eller bare investere i nytt nytt rustfritt : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påska ja... jeg har fått vaska bilen jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påska ja... jeg har fått vaska bilen jeg :)

 

Det er mere enn hva jeg har gjort i påska ;)

 

Har bare kjørt RC-bil i påska jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært helt "hjemme" i Mo i rana i Påsken.

 

Fått montert 3" anlegg på bilen, 4" stuss. Montert Turbo trykk måler i A-stolpe, fjernet visker bak, montert pedalsett, fått nye calippere bak, skiftet olje og filter, skiftet bremseveske. tror det var alt..... :cool:

 

Nå blir det laaaang tur sørover, med god lyd i bilen.... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.