Noen som har fått gjort noe i påska?

Anbefalte innlegg

har da fått tatt mine oppgraderinger jeg og, har fine før- og etter- bilder på maskina, men de er for store til å bli lastet opp, noe som irriterer mye(noen som vet hvordan jeg eventuelt kan gjøre noe med det???)

 

kan forøvrig gi et bilde av ord....:

 

gikk fra en rimelig original C4 sedan sølv met. (foruten senkingen) med 15" :( vinterhjul,

 

til å bite meg en tre fire ganger i leppa før jeg heiv meg over samtlige dører for å ta ut rutene til tonig. var nok litt banning og sliting på den første døra før jeg skjønte poenget, men da gikk det også over all forventning. tonet alle siderutene med film fra CDCardic(43% lysgjennomslipp)

 

la i streamer i både front- og bak-rute

 

satte på øyelokk

 

fikk på sommerskoene(utrolig godt)

 

Ikke det helt store kanskje men det er ting som gjør enormt mye med helheten på bilen, spesielt toningen av rutene.

 

så hvis det fortsatt er noen som vet å gjøre megabyten noe mindre på et lagret bilde, så meld fra.

"jeg kan å bruke hidden, men jeg vet ikke hvordan den brukes......:)"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tonet alle siderutene med film fra CDCardic(43% lysgjennomslipp)

 

Åssen får dere dette til å henge... har prøvd dette før, men da løsner det i kantene, å så hele vinduet er en stor luftboble...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg , som sagt. tok ut ruten. er en kleis til å sote med rutene i.....

 

første bud, bruk myyyyye vann

ha så lite såpe i vannet som mulig. kun 1 dråpe zalo(f.eks) på ca 1\2 liter

stryk utover alt du orker ei god stund. til det setter seg ganske bra.

ta en meget skarp kniv, jeg bruker slike gammeldagse barberbalad, skjær fint rundt ruta, vær nøye på dette. merkes fort på rutene etterpå om det blir sår når du skjærer.

 

når du har skjært, så går du på igjen og stryker hardt ofte lenge. bruk fortsatt vann.

 

Jeg for min del brukte tydligvis for lite såpe, fikk ikke dratt ut alle små boblene, så noen ruter ble litt fregnete her og der, om man ser nøye på dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært helt "hjemme" i Mo i rana i Påsken.

 

Fått montert 3" anlegg på bilen, 4" stuss. Montert Turbo trykk måler i A-stolpe, fjernet visker bak, montert pedalsett, fått nye calippere bak, skiftet olje og filter, skiftet bremseveske. tror det var alt..... :cool:

 

Nå blir det laaaang tur sørover, med god lyd i bilen.... : ja :

 

Gleder meg til å se og høre bilen nå Frank! :D: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har da fått tatt mine oppgraderinger jeg og, har fine før- og etter- bilder på maskina, men de er for store til å bli lastet opp, noe som irriterer mye(noen som vet hvordan jeg eventuelt kan gjøre noe med det???)

 

 

så hvis det fortsatt er noen som vet å gjøre megabyten noe mindre på et lagret bilde, så meld fra.

"jeg kan å bruke hidden, men jeg vet ikke hvordan den brukes......:)"

 

Du kan ta å åpne bildet i f.eks paint, hvis det er veldig stort går du inn på "bilde" - "strekk/forskyv", for så å forminske det der. Så lagrer du det på nytt - gjerne i et annet navn, før du så legger det ut her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hjertelig takk

her kommer det noen

minsketfør.jpg

minsketetter.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og et til, from behind

minsketetter2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.