Invitasjon til banekjøring på årabrot, kun VACN medlmmer.

Anbefalte innlegg

Tro om igjen; bare på grunn av at vi ikke fikk regional status betyr det ikke at vi ikke får bane ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Time will show, tror egentlig ikkje på noe før åpningsdagen e der. Om det blir her eller der eller øve alt så e det bare velstand uansett. Ting tar bare så jæv** lang tid.... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice, har du ikkje fått depositum fra meg: klø :

 

Ser ut som jeg har fått fra deg ja. Men det er veldig viktig at alle legger ved navne sitt under melding til mottaker. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært morsomt å dratt opp en gjeng fra Stavanger også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært morsomt å dratt opp en gjeng fra Stavanger også :)

 

Do it, kunne tenkt meg å sitte på i en 3,2 VR6: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at eg drar opp, men vett ikkje om eg har banebil klar te det. Eg kan ver guide for siddisane :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del er dere velkommne fra sør-fylket hvertfall :)

Så kan jeg fortelle litt om Fjord Motorpark om dere vil, sitter å leser igjennom et 35 siders dokument om saken nå. Rekker desverre ikke innom møte som er i rådhuset i Kopervik i dag, men skal bli med på møtet den 29. August.

 

Så møt om med engangsgrill, bil og godt humør, så blir det nok en knall dag for alle :)

Og om noen vil sitte på, så er vi nok ikke så vanskelige her oppe i nord ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det 5 betalte. Får vi 11 til fra VACN hadde jeg vært storfornøyd :) Men venner med VAG er også lov!

 

Påmeldte oppdateres i første post. Tar litt tid før navne kommer opp i min nettbank, så ikke vær redd om ditt navn mangler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Kontrakter og banereglement er skrevet ut i flere eksemplar, så den biten er klar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skriver opp for en venn som ikke er aktivt medlem, men kjører S2 og gjerne vil være med :) Han betaler inn nå straks. Roy Monsrud - Audi S2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper å få til turen med Golfen ettersom den gikk knirkefritt nesten på rudskogen i helgen.. :) Tror det kan være en morsom bane å kjøre liten og kjapp bil på.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er plass, så kan jeg høre med en bekjent som har en nybygget Golf VR6 Turbo, dynapacket til 370hk/560nm.. Den stikker helt greit av gårde den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er plass, så kan jeg høre med en bekjent som har en nybygget Golf VR6 Turbo, dynapacket til 370hk/560nm.. Den stikker helt greit av gårde den :)

 

Bare snakk med han, masse plass enda :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skrive under på at dette er en morro bane med Golf 1, selv med min lille 1.5 70hk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har vert med å kjørt gokart på den banen der for mange mange år siden når bergen lokallag var på besøk/treff med dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har vert med å kjørt gokart på den banen der for mange mange år siden når bergen lokallag var på besøk/treff med dere.

 

Kan nokk stemme det :) Ganske kjekk bane, har selv kun kjørt på halve banen under autoslalom. Så skal bli kjekkt å få teste ut hele banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har vag-com diagnose med seg, hadde satt veldig pris på om jeg fekk kjørt ein diagnose av bilen min Audi s6 avant 95mod

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har sett en Max grense på 25 biler som får kjøre på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut i fra registrert betaling da blir kølapp.

 

Vi er flere som har snakka om å ta turen opp, men vil vente litt å se på værmelding etc før vi bestemmer oss.

Litt ustabil sesong vi går inn i nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ut i fra registrert betaling da blir kølapp.

 

Vi er flere som har snakka om å ta turen opp, men vil vente litt å se på værmelding etc før vi bestemmer oss.

Litt ustabil sesong vi går inn i nå...

 

Jupp, betalingen blir kølapp. Enormt mange som sier de skal kjøre, så ser for meg at mange velger og betale rett før. Så skal du være garantert plass må dere betale snarest :)

 

Ser ikke på været som noe problem, bare mer utfordringer på banen ;) Men er jo selvsagt alltid kjekkt med fint vær.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen krav til brann slukking, reddning, flaggvakter osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen krav til brann slukking, reddning, flaggvakter osv?

 

Er diverse krav ja, men de Krava som stilles har vi orden på.

 

Daniel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og Jan Erik Susort kommer!

Vi stiller med hver vår A4 1.8tq :)

Jeg har betalt for begge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.