Invitasjon til banekjøring på årabrot, kun VACN medlmmer.

Anbefalte innlegg

7 stk til nå, så slepper jeg å betale ekstra. Jeg har bestillt fint vær, så det blir nokk bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ledig, åpne for Andre enn vag? Kanskje du når 16 biler då. Jeg kommer mest sannsynlig opp en tur, men har en kompis med en peugeot 106 rallye som vil ver me.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt før det blir kun vag :)

 

Tenkte vel helst hvis det ikke blir 16stk som skal være med. Er vel kun 8 stk som har betalt så langt... Bare en tanke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lånt meg GoPro kamera, testa det litt i dag. Skam tøft, skal bli kjekkt rundt banen!

 

Selv tar jeg med speilrefleks og et digitalkamera, kjekkt å få masse bilder og videoer. Håper alle som har kamera tar det med :)

 

Siste frist for og betale på nett blir på torsdag. Ellers så går det ann å betale når dere kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jobb på lørdagen. Men skal komma innom md securitas vitoen og kikka litt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lånt meg GoPro kamera, testa det litt i dag. Skam tøft, skal bli kjekkt rundt banen!

 

Selv tar jeg med speilrefleks og et digitalkamera, kjekkt å få masse bilder og videoer. Håper alle som har kamera tar det med :)

 

Siste frist for og betale på nett blir på torsdag. Ellers så går det ann å betale når dere kommer.

 

Har kjøpt Gopro kamera:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten heads-up til alle som kommer for første gang; Den siste lille biten inn til banen (hardpakket grus) har noen ganske stygge hull, så vær OBS når dere kjører inn. Ha LAV hastighet, og vær forberedt på litt slalom-kjøring.

Det går fint med min bil (Golf 1 med 3cm bakkeklaring) så det skal få fint for del aller fleste andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at alle egentlig vet dette, men husk at det ikke skal være løse gjenstander i bilen under kjøring!

Dette gjelder mynter, CDer, nøkler osv osv osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va lenge litt usikker på om bilen ble klar til lørdag, så eg har ikkje betalt ennå. Men nå e den klar så eg e garantert med. Pakket og klart! :) Så skriv meg og opp på listen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og komme, desverre med Passelaten :(

 

Betale for kjøring as we speak!

 

Edit: sånn betalt. Men du ser vel ikkje detta på kontoen i mårå? Eg har Nordea...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og komme, desverre med Passelaten :(

 

Betale for kjøring as we speak!

 

Edit: sånn betalt. Men du ser vel ikkje detta på kontoen i mårå? Eg har Nordea...

 

Ser det har kommet inn en betaling jo, så det er nokk deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det klart for banekjøring i mårå, varer været til i mårå kommer det til å bli kanon. Det har en tendens til og blåse kraftig på årabrot, så det kan være en fordel å kle seg godt. Jeg er kjempefornøyd med påmeldingen vi er 14 betalte kun fra VACN ! Så er det andre på VACN så har tenkt å betale i måren, det er første mann til mølla.

 

Ang. grilling, så kommer jeg selv ikke til å grille. Men om noen har lyst å ta med engangsgrill er det ikke noe i veien for dette. Er heller ikke lange veien til nærmeste bensin stasjon.

 

Ellers er det fort gjort å glemme å sjekke kjøleveske og olje, ikke kjekkt å kjøre bilene tom for olje/kjøleveske midt på banen. Ellers er det ikke lov å kjøre med løst batteri ellre bilstero.

 

Det kommer også til å bli delt ut noen få premier, til det banekjørende. Takk til Bilgummilageret for dette :)

 

Jeg regner med det er en selvfølge at dere tar med førerkort, vell møtt : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldt fint vær (les:ikke regn) er det også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som har ein ekstra hjelm? Brodern har lyst å være med men han har ikkje hjelm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har halvhjelm te 399kr hvis det ikkje dukke opp noe te låns :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon som tilfeldigvis har vagcom med seg med gammle plugger?.. sånn i tillfelle har eg feilkodar ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de som har skiltrammer og klubklistermerker ta med seg det?

 

Eg trenger to skiltrammer til plastikskilt!

 

ellers så er bilen min forsatt ikke kjørbare.... jeg mangler frontlys på venstre side foran, eller har men glassene er knust! er det en for store feil til å ikke få lov til å kjøre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan de som har skiltrammer og klubklistermerker ta med seg det?

 

Eg trenger to skiltrammer til plastikskilt!

 

ellers så er bilen min forsatt ikke kjørbare.... jeg mangler frontlys på venstre side foran, eller har men glassene er knust! er det en for store feil til å ikke få lov til å kjøre?

 

det går nokk fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for godt oppmøte, dette gikk over all forventning! Satser på at det blir flere slike treff i fremtiden, og på forespørsel skal vi se om vi ikke får til vinterkjøring også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra treff :): rock :

 

Må planlegge mer for neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett kjempemessig banetreff Daniel og Sigbjørn! Håpe me greie å mobilisera større styrker fra sørfylket ved neste anledning, hvis me får komma igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo meget vellyket :)

 

Har lært masse om bilkjøring på banen, og ikke minst takk til de jeg fikk sitte på med. Har fått blod på tann, blir GARANTERT ikke siste gang jeg kjører på bane :rock:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.