Delenr. S-line ekst. pakke A4 Av. (8E)?

Anbefalte innlegg

Var dette bare plug and play??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Winberg

Var dette bare plug and play??

Dette er stort sett Pn&P.

Vær oppmerksom på at nedre del av S-Line fronten ikke passer med original fangeren (øvre) uten modifikasjoner. I mitt tilfelle byttet jeg begge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Svein-Arne Lie

Dette er stort sett Pn&P.

 

Plug, nag & Play ?? :D

 

 

Vær oppmerksom på at nedre del av S-Line fronten ikke passer med original fangeren (øvre) uten modifikasjoner. I mitt tilfelle byttet jeg begge.

 

Greit å få med seg : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble prisen for komplett ny fanger da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Pål Winberg

Hva ble prisen for komplett ny fanger da?

Husker ikke stk. prisene, da jeg bestilte dette som en komplett "pakke".

Dette inkluderte komplett front, sideskjørtene, samt lakkering av delene og bilen helt ned forøvrig.

Mener å huske at den øvre delen (støtfanger kappen) var uforholdsmessig dyr, ca. 3000,-

Har komplett liste med delenr. ett eller annet sted, om det skulle være av interesse......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiledende pris er ca 4500,- for komplett støtfanger forran, 1100,- for nedre del til bakfanger. Sidelistene er jeg ikke sikker på til S-Line, men jeg kjøpte til S4 og de kostet ca 750,- pr. stk.

Lakkering kommer sef i tillegg.

Ta kontakt med Baard på Møller Ryen, så ordner han sikkert en hyggelig pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiledende pris er ca 4500,- for komplett støtfanger forran, 1100,- for nedre del til bakfanger. Sidelistene er jeg ikke sikker på til S-Line, men jeg kjøpte til S4 og de kostet ca 750,- pr. stk.

Lakkering kommer sef i tillegg.

Ta kontakt med Baard på Møller Ryen, så ordner han sikkert en hyggelig pris.

 

Jøss,S-styling til 8E var billig.Til min B5 skulle de ha over 9000kr for komplett frontfanger! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komplett liste med delenr. ett eller annet sted, om det skulle være av interesse......

 

Ja, jeg er interessert. Mye knot : klø : på Møllers delelager, men det pleier å ordne seg når man har delenr. Er det avant-utgaven du har nr til? Vil det passe min sedan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer S-Line deler:

 

8E0 807 103 BB GRU Støtfangerkappe for biler m/lyktespylere

8E0 807 110 B GRU Nedre del til frontfanger

8E0 807 681 D 01C Gitter høyre

8E0 807 682 D 01C Gitter venstre

8E0 807 647 D 01C Nedre Grill

8E0 853 959 A 7DL S4 sidelist venstre foran

8E0 853 960 A 7DL S4 sidelist høyre foran

8E0 853 969 A 7DL S4 sidelist venstre bak

8E0 853 970 A 7DL S4 sidelist høyre bak

8E9 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side

8E5 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Sedan med utsparring H + V side.

 

Har ikke delenummerene på S-Line sidelistene da S4 listene stort sett blir brukt her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk : rock :

 

Slik jeg forstår det da er fronten og sidelistene like på avant og sedan, mens forskjellen er nedre del til bakfanger!

 

Passer nedre del frontfanger på vanlig original eller må man bytte "hele fronten"?

 

Og nedre grill; er det den du har byttet ut med en tilpasset S4 type?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk : rock :

 

Slik jeg forstår det da er fronten og sidelistene like på avant og sedan, mens forskjellen er nedre del til bakfanger!

 

Passer nedre del frontfanger på vanlig original eller må man bytte "hele fronten"?

 

Og nedre grill; er det den du har byttet ut med en tilpasset S4 type?

 

Det er forskjell på nedre del på bakfangeren til avant og sedan.

 

Nedre del på frontfangeren passer ikke rett på orginalfanger. Det er mulig å tilpasse den, men da mister du alle festepunktene til plastplata under motoren.

 

Nedre grill er tilpasset S4 grill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk igjen

 

Mulig det er litt "off-topic", men du har ikke tilfeldigvis delenummeret til øvre og nedre S4 grill også? Virker som du har det på stell...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk igjen

 

Mulig det er litt "off-topic", men du har ikke tilfeldigvis delenummeret til øvre og nedre S4 grill også? Virker som du har det på stell...

 

Det kan jeg finne, må bare lete : klø : litt i papirene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finesete stylingen som finnes til A4...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk igjen

 

Mulig det er litt "off-topic", men du har ikke tilfeldigvis delenummeret til øvre og nedre S4 grill også? Virker som du har det på stell...

 

Delenummer på S4 grill øvre og nedre:

 

8E0 853 651 D 3SR Øvre grill S4

8E0 807 647 B 3SR Nedre grill S4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke stk. prisene, da jeg bestilte dette som en komplett "pakke".

Dette inkluderte komplett front, sideskjørtene, samt lakkering av delene og bilen helt ned forøvrig.

Mener å huske at den øvre delen (støtfanger kappen) var uforholdsmessig dyr, ca. 3000,-

Har komplett liste med delenr. ett eller annet sted, om det skulle være av interesse......

 

Noen som vet hvem som lakkerer og monterer dette i Oslo og priser på dette? Ønsker komplett S-line eksteriør styling på bilen min. Jeg har en 8E sedan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som lakkerer og monterer dette i Oslo og priser på dette? Ønsker komplett S-line eksteriør styling på bilen min. Jeg har en 8E sedan.

 

Har brukt Oslo Autolakk. Kan trygt anbefale de. Pris må du høre med de om. Snakk med Øystein.

Montering gjør du selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom VW forhandleren her hjemme i dag. Fikk pris på S4 grill. Den kostet 854,- Dette var øvre grill. Han nevnte at den kom i både granit metallik og i sort. Stemmer det? Fikk pris på S-line emblem til sidelistene også. De var dyre; 210,. pr.stk. Jeg bestilte S4 listene til min avant hos http://www.quattroco.com. De kostet der 2500,- + frakt. Var samtidig innom og hørte på lakkering helt ned (front, bak og alle sidelistene). 3640,- hvis jeg demonterte selv. Var vel ikke så ille pris det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kikket litt på de de. Var ikke så dyrt der, men med frakt så er det kanskje ikke så mye å spare på det. Mener jeg har sett en norsk side som solgte slike emblemer også??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidelistene til S4 koster ca 800,- pr. stk. minus "klubbrabatt" hos Møller, så 2500,- + frakt var ikke spesielt billig.

S4 grillen kommer i to farger. Granitt er den mest "vanlige" fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte kanskje jeg skulle bestille den i sort. Passer litt bedre til bilen min:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidelistene til S4 koster ca 800,- pr. stk. minus "klubbrabatt" hos Møller, så 2500,- + frakt var ikke spesielt billig.

S4 grillen kommer i to farger. Granitt er den mest "vanlige" fargen.

 

Nå varierer vel rabatten litt, så jeg tok heller å bestilte de hos de. Jeg måtte ut med 3000,- for de her på VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delenummer S-Line deler:

 

8E0 807 103 BB GRU Støtfangerkappe for biler m/lyktespylere

8E0 807 110 B GRU Nedre del til frontfanger

8E0 807 681 D 01C Gitter høyre

8E0 807 682 D 01C Gitter venstre

8E0 807 647 D 01C Nedre Grill

8E0 853 959 A 7DL S4 sidelist venstre foran

8E0 853 960 A 7DL S4 sidelist høyre foran

8E0 853 969 A 7DL S4 sidelist venstre bak

8E0 853 970 A 7DL S4 sidelist høyre bak

8E9 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Avant med utsparring H + V side

8E5 807 521 G GRU Nedre del bakfanger Sedan med utsparring H + V side.

 

Har ikke delenummerene på S-Line sidelistene da S4 listene stort sett blir brukt her.

 

Hva er forskjellen på S-Line sidelister og S4 lister?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S4 sidelistene bygger en god del mere utover sammenlignet med S-Line listene.

S-Line listene er også like brede hele veien. Bredden er som den smaleste delen på bildet. Har ikke noe bilde av de, men her er bilde av S4 listene.

sidelister s4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.