Delenr. S-line ekst. pakke A4 Av. (8E)?

Anbefalte innlegg

Her har du bilde av S-Line (Ultrasport) listene:

 

doortrims400_400x256.jpg

 

Men er det noen som har bilde av biler med dette på, og ikke bare detaljbilder...? (S-Line og S4)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen forskjell på plastikken som ligger på kanalene? Samme på S-line/S4 og vanlig A4? Er det mye jobb å bytte alt dette? tenker da på hvis man kjøper alt nytt, får det lakkert og skal montere. Må man sette av en helg liksom? OG passer de vanlige sprederene i S-line fangeren?

 

Ble mye spørsmål dette, men ser det er noen som har gjort dette OG har peiling, så da spør jeg litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder S-Line styling er det kun sidelistene som skal monteres på sida eller finnes det også s-line sideskjørt? Jeg har igrunn kun hørt om sidelistene her på forumet. Har egentlig ikke hørt så mye snakk om s-line sideskjørt (om det finnes?). Regner egentlig med at det kun er sidelistene som skal monteres på sidene og for å få en komplett look så lakkerer man helt ned på sida itillegg. Stemmer dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen forskjell på plastikken som ligger på kanalene? Samme på S-line/S4 og vanlig A4? Er det mye jobb å bytte alt dette? tenker da på hvis man kjøper alt nytt, får det lakkert og skal montere. Må man sette av en helg liksom? OG passer de vanlige sprederene i S-line fangeren?

 

Ble mye spørsmål dette, men ser det er noen som har gjort dette OG har peiling, så da spør jeg litt ;)

 

Plasten er den samme om det er S4/S-Line eller vanlig A4. Sidelistene er festet med en skrue i hver ende. Skru ut disse og skyv lista rett bakover ca 2 cm så er den løs.

Orginale kurve/tåkelys passer hvis du bytter til S-Line frontfanger. Montering går fint på en dag. Da har du god tid. Det er endel demontering og montering på frontfangeren, men ikke noen vanskelig jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder S-Line styling er det kun sidelistene som skal monteres på sida eller finnes det også s-line sideskjørt? Jeg har igrunn kun hørt om sidelistene her på forumet. Har egentlig ikke hørt så mye snakk om s-line sideskjørt (om det finnes?). Regner egentlig med at det kun er sidelistene som skal monteres på sidene og for å få en komplett look så lakkerer man helt ned på sida itillegg. Stemmer dette?

 

Det finnes ikke noen sideskjørt som inngår i S-Line ekstriørpakka. Møller har noen i fra Votex som jeg har sett i div. annonser har blitt omtalt som S-styling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidelistene til S4 koster ca 800,- pr. stk. minus "klubbrabatt" hos Møller, så 2500,- + frakt var ikke spesielt billig.

S4 grillen kommer i to farger. Granitt er den mest "vanlige" fargen.

 

Jeg spurte om pris på S4 sidelistene hos Møller Skøyen. De skulle ha 864 pr. stk. og det var uten klubbrabatt. Det syntes jeg var litt dyrt. Får prøve på Møller Ryen og Ensjø også da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiledende pris er ca 4500,- for komplett støtfanger forran, 1100,- for nedre del til bakfanger. Sidelistene er jeg ikke sikker på til S-Line, men jeg kjøpte til S4 og de kostet ca 750,- pr. stk.

 

Veiledende pris for støtfangerkappe og nedre del til frontfanger er 5761,-. I tillegg kommer gitter (244,- pr stk) og nedre grill (1169,- for S4 utgaven)

Nedre del til bakfanger koster 2289,- til sedan. Komplette S4 sidelister til 4 dører koster den nette sum av 3276,- (2x 910,- og 2x 728,-)

Så da er det bare å summere til prisen blir høy, trekke av litt prosenter i rabatt og håpe at en har igjen penger til lakkering:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har forstått dette riktig så finnes det tre typer sidelister til dørene.

 

1. S4

2. S-Line med eksteriørpakke

3. S-Line uten eksteriørpakke (som jeg har)

 

 

Kan noen si meg hvilke av disse typene som jeg har listet delenummer til under her?

 

8E0 853 959 C

8E0 853 960 C

8E0 853 969 D

8E0 853 970 D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har forstått dette riktig så finnes det tre typer sidelister til dørene.

 

1. S4

2. S-Line med eksteriørpakke

3. S-Line uten eksteriørpakke (som jeg har)

 

 

Kan noen si meg hvilke av disse typene som jeg har listet delenummer til under her?

 

8E0 853 959 C

8E0 853 960 C

8E0 853 969 D

8E0 853 970 D

 

Det finnes bare 2 typer side/dørlister. Det er de til S-Line eksteriørpakka og de til S4.

 

De delenummerene du viser til her er til S-Line listene. Skulle du hatt til S4 er nummeret det samme men bokstavene til slutt vært A 7DL på alle i stedet for C og D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes bare 2 typer side/dørlister. Det er de til S-Line eksteriørpakka og de til S4.

 

De delenummerene du viser til her er til S4 listene.

 

OK, men jeg mener bestemt at det er noen tynne små på bilen min nå, er de på alle A4 da? Takk for hjelepen ihvertfall! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, men jeg mener bestemt at det er noen tynne små på bilen min nå, er de på alle A4 da? Takk for hjelepen ihvertfall! :)

 

Se rettelsen på forrige innlegg. Er til S-Line.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 3 typer lister! De flate, S-line og S4...... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veiledende pris for støtfangerkappe og nedre del til frontfanger er 5761,-. I tillegg kommer gitter (244,- pr stk) og nedre grill (1169,- for S4 utgaven)

Nedre del til bakfanger koster 2289,- til sedan. Komplette S4 sidelister til 4 dører koster den nette sum av 3276,- (2x 910,- og 2x 728,-)

Så da er det bare å summere til prisen blir høy, trekke av litt prosenter i rabatt og håpe at en har igjen penger til lakkering:rolleye:

 

Er man litt nevenyttig eller har bekjente som er det, så slepp ein unna med nedre del til frontfanger for å få s-line front.. eg har tilpassa min på orignal støtfangerkappe... 1200 kr før rabatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 3 typer lister! De flate, S-line og S4...... :)

 

De flate er de originale og regnes ikke med.:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De flate er de originale og regnes ikke med.:rolleye:

 

 

:glad: ...........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er alle enig! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen forklare meg forskjellene på S-line bakfangeren til sedan og avant? er de lenger? bredere? høyere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.