#326 Skrevet November 3, 2011 Hvis det er noen som ombestemmer seg, kan jeg gjerne kjøpe plassen.... Jeg vet jeg er sen. men muligheten for å bli med har ikke åpnet seg før nå. Jeg kjører selv...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet November 6, 2011 vurderer sterkt å kjøre med einzern..må høre om flere herfra skal..er jo bare litt over 200 mil herfra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet November 7, 2011 Fikk svar fra colorline nå, det er vist ingen rabatter å få, selv når vi er denne store gruppen. Hun sa at det i tilegg kostet 100kr pr stk i servicegebyr hvis hun skulle bestille for oss. Og da kunne hun ikke gi oss den økonomibilpakke prisen.. Så vi må nok sørge for dette selv folkens Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet November 7, 2011 så med andre ord må vi være tidlig på kaia for å sikre oss plass på lastebil dekket, (for de som ikke kommer inn på vanlig bildekk) på båten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet November 7, 2011 Må nok det ja.. Men veit ikke helt hvor mye tidligere man bør møte opp? Er jo ølsalg inne ved ombordstigninga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet November 7, 2011 Så da kan vi begynne å bestille? Utreise Avgang - Oslo on 9 mai 2012 14:00 Retur Avgang - Kiel sø 20 mai 2012 14:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet November 7, 2011 Så da kan vi begynne å bestille? Utreise Avgang - Oslo on 9 mai 2012 14:00 Retur Avgang - Kiel sø 20 mai 2012 14:00 Det kan vi, og det er disse tidene som gjelder folkens! Slik at vi har litt tid på oss på søndagen, og kommer tidlig frem i kiel på torsdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet November 7, 2011 So eg kan bestille no, og regne me at det blir då vi reiser? Veldig kjedlig visst tiden plutslig blir forandret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet November 7, 2011 Det er i hvertfall da jeg skal reise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet November 7, 2011 Då var det bestillt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet November 7, 2011 jeg bestiller i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet November 8, 2011 ringte for å bestille nå, da fikk jeg snakke med en snærpete kjærring som så hvitt kunne Norsk å hun sa at det ikke gikk ann å bestille i dag, men at det gikk i går å at det sikkert går i morgen åsså men ikke i dag åsså la hu på? hva faen er det for en service 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet November 8, 2011 Hahahahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet November 8, 2011 : wtf : Men til dere som har bestilt , spesifiserer dere at bilene er lave og at dere ikke kommer inn på vanlig bildekk? og hvilken lugar har dere bestilt? og hvilken pris ble det totalt tur / retur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet November 8, 2011 aaaaaah luft understell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet November 8, 2011 Går nok ikke ann å spesifisere at bilen er lav før man er på plass der nede. Når man kommer til bua der di sitter å sjekker biletter kan man jo eventuelt prøve seg å høre om vi kan stå samlet eller prøve å få plass på nedre dekket pga lav bil. Dette vil dem sikkert selv også da vi ikke klarer å kjøre opp til toppdekket med bilene våres.. Hvertfall for dem som ikke har luft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet November 8, 2011 : wtf : Men til dere som har bestilt , spesifiserer dere at bilene er lave og at dere ikke kommer inn på vanlig bildekk? og hvilken lugar har dere bestilt? og hvilken pris ble det totalt tur / retur? 4880,- totalt for 2 med bil tur/retur, med 4 stjerne begge veier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet November 8, 2011 jeg fikk pris i stad på 4200 for 4 manslugar å 1 bil det er digg ass!!! skal værra litt ghetto stil nede i maskin rommet vøtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet November 8, 2011 hehehe! Promenade utsikt! bare sitte å se på bejbsa hele tida 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet November 8, 2011 hehehe! Promenade utsikt! bare sitte å se på bejbsa hele tida heheh! Enig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet November 8, 2011 Regner med det er gratis overnatting i kasjotten på båten med frokost inkludert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet November 8, 2011 Nå har ikke jeg fulgt med i tråden her og vet ikke hvilken båt dere skal kjøre. Men jeg, med min golf på Colour Fantasy ble bare guidet rett inn og fikk stå sammen med lastebilene. Slapp å kjøre opp på 2. plan Tror ikke det hjelper å si at bilen er lav på forhånd. Det ser dem som tar dere imot på båten når dere kjører ombord God Tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet November 9, 2011 Opprettet ett infodokument i gruppen vår på Facebook! Der det står litt nyttig informasjon. http://www.facebook.com/groups/190226404387178/doc/199024700174015/ PS: Er du ikke på facebook, eller ikke medlem av gruppen på facebook så ta kontakt med meg på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet November 9, 2011 4stjerner tur retur på meg og JC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet November 9, 2011 Legg til simen overmo og morten bekkelund i den facebook tråden edit. angående bestilling? er det bare å ringe inn, noen med nr ditt? og hvilken stjerne kvalitet er det folk tar? 4? ------------------- Utreise Avgang - Oslo on 9 mai 2012 14:00 Retur Avgang - Kiel sø 20 mai 2012 14:00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...