Wörthersee 2012!!! Planleggings tråd!

Anbefalte innlegg

Haus Edith er allerede fullbooket :o ÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!

 

FAEN!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

FAEN!

 

skal se om jeg finner noe annet jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle er vell enige og å dra noen dager før selve treffet starter?

når dro folket nedover i fjor? ta det like mange dager før som dem. og like mange dager nedi der som dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vi må jo dra noen dager før. Hvilken dag?

 

Mandag?

 

Kielferga Mandag-tirsdag (Da er vi i kiel 10:00 på tirsdag) Så kjøre frem på en dag?

 

Jeg vil heller ta en rundtur etter treffet - og kanskje stikke innom Porsche fabrikken og/eller Audi.. (uten at jeg har sjekket opp hvor det i det heletatt ligger iforhold til hjemtur..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tenkte åsså på å ta båten på mandagen? så vidt jeg vet så er det vel billigere å dra på en mandag enn en søndag? mandag høres i hvertfall bra ut for min del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bare det, men da sparer man en ekstra overnatting og.

 

Men - Er jo selvsakt med hvis flertallet er med på å dra enda en dag tidligere (altså natt til mandag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi drar mandag, (vi tar dem igjen uansett) :P hehe! jeg gidder ikke bruke 1500,- ekstra for å dra 1 dag tidligere, kall meg gjerne gjerrig men det er NOK fete biler der nede så jeg klarer å vente til mandag :P hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dere virkelig se noe av verdens klasse , så sørg for og være nede På Shell`n eller Fak am see , Fredag Morgen ...UKA før treffet. Da treffet åpner på onsdag har mye av di feteste reist hjem allerede.

 

Gikk glipp av mange biler jeg ville se ( mk1 golf ) , Da var vi nede på Shell etter mørkets frembrudd Fredag uka før..

 

: vinke :

 

Neste gang drar jeg : Torsdag uka før, og drar hjem neste torsdag kveld/ Fredag .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

oi skjedd såpass i denna tråden på så kort tid ser jeg, noen som trenger en passasjer eller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lager en liten liste jeg.

 

- Bård Gulbrandsen?

- Simen Overmo?

- Joachim Vågen?

- Raymond Andersen?

- BA?

- Audun?

- Haavard Bakken?

- Andre Svarstad?

- Tobias Kristiansen?

- Marius Næss?

- Emil Lehne?

- Morten Bekklund?

- Espen Listaul?

- Jon christian Aardal?

- Frank Glimdal?

- Arve Egeberg?

- Joakim Ringjord?

- Henrik Haugen?

- Steffen Jevnaker?

 

 

Hvem som skal sitte på med hvem og hvem som kun skal ha fly osv. det vet jeg ikke... : p

 

Bård: du som startet tråden. du fikser vell beachhouse osv du? og forteller hvor mye det blir på hver person, fikser kontonr som det skal betaltes til osv= yeaaaah :D party + fete biler = WINNER : rock :

 

 

Du kan skrive opp meg og : rock : Må bare!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det snakkes om avreise mandag , men hvilken dato er det?

tenkte jeg skulle være litt føre var og be om fri fra jobb allerede til neste år ;)

 

og hvor lenge skal vi være "borte"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil dere virkelig se noe av verdens klasse , så sørg for og være nede På Shell`n eller Fak am see , Fredag Morgen ...UKA før treffet. Da treffet åpner på onsdag har mye av di feteste reist hjem allerede.

 

Gikk glipp av mange biler jeg ville se ( mk1 golf ) , Da var vi nede på Shell etter mørkets frembrudd Fredag uka før..

 

: vinke :

 

Neste gang drar jeg : Torsdag uka før, og drar hjem neste torsdag kveld/ Fredag .

 

Skriver under på denne! De råeste bilene får du se en UKE FØR treffet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde vi ikke følge råd fra de som har vært der før??

 

eventuelt dra torsdag uka før. slik at vi er hjemme igjen til helga (neste helga?)

 

dra på en torsdag, fremme ved fredagstider, evt dra onsdag og fremme ved torsdag(en uke før treffet)?

 

------------------------------------

 

Hvem skal kjøre egne biler nedover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil gjerne sitte på med noen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet er fra 16-19. Mai 2012, mao onsdag til lørdag.

 

kan godt reise uka i forveien for min del.. ?

 

Jeg skal kjøre egen bil og jeg tror Henrik Haugen skal sitte på. Mulig en til om interessen hans er på topp :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da burde man dra ved den 9 eller 10mai da?

Og hjem igjen den 18?

 

Bård? Funnet noe mer steder å ligge?

 

Edit: jeg vurderer å kjøre nedover. + pluss passasjer som kan kjøre litt også.

 

Hadde vært tøft å vært to cc nedover :) Haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for meg er det egentlig akkuratt det samme! :) jeg var der når treffet var å syns det var utrolig mye kult å se på da :) men for all del :) er med på alt jeg :) Nei jeg har ikke funnet noe hotell enda men skal sjekke litt NU! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg sendt avgårde en mail til dette stedet : http://www.barry.at/index.php?spr=2

 

Jeg trakk vel egentlig dette random stedet ifra google maps med hotell nær velden

 

Ser ut som det er leilighets utleie der, med leiligheter på opptil 80m2 - og 3 soverom (2 av dem med 3 senger).

for bare 160 euro natta? Jeg forsto meg ikke helt på disse prisene men virket veldig greit - samme gjorde hotellet. Leiligheter må jo være knall hvis vi unngår å ødelegge noe + at vi kan lage mat selv ++ :)

 

Så jeg sendte å hørte om pris på leie av leiligheter nok til 15 personer - ifra Torsdag 10. til Lørdag 19. (bare for å få en pris.)

Da må vi dra med kielbåten Onsdag 09.05.12, Hjemreisen jeg selv usikker på - mulig at det må løses for hver enkelt (hvis noen vil ha ekstra ferie for å dra innom noen fabrikker eller lignende).

 

Kielferga koster rundt 5000kr t/r for 1 økonomibilpakke m/2 personer (altså 2500`ish hver, så det lønner seg å være minst 2 pr bil.)

 

Hva synes dere? Skal vi sette Avreise til Onsdag 09.05.12 for å få med oss det som skjer før selve treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres helt konge ut Haavard! :D man angående kiel ferja så TROR jeg det er billigere å ta 4 mans lugar med 2 biler? mener å huske at jeg,brodern å 2 kompiser sparte litt på å ta 1 4 mans lugar i steden for 2 2 mans :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok riktig Bård! Man sparer jo litt på innvendig lugar og hvis man vil det :)

 

Prisen jeg nevnte er for april, prisene for mai har ikke kommet ut enda. Og det er 1 økonomi bilpakke med, 2 personer på lugar med havutsikt med 2 separate senger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok riktig Bård! Man sparer jo litt på innvendig lugar og hvis man vil det :)

 

Prisen jeg nevnte er for april, prisene for mai har ikke kommet ut enda. Og det er 1 økonomi bilpakke med, 2 personer på lugar med havutsikt med 2 separate senger.

 

vis du har planer om å legge ekstra i det ved å ha sjøutsikt så begynner jeg å skjønne at togbransjen går bra :P hehe! :D bare tuller jeg :D men ja vi får bare høre med colorline når dem har funnet ut hvordan det blir i mai så får vi bare bestille da :) åsså var det, det å finne sikre folk å dra med :D finns mange som snakker :P hehe (inkludert meg tidligere i år) :P hehe!

 

Men vi får prøve å få til 2 i hver bil åsså bare dele på utgiftene :) var i hvertfall sånn jeg og brodern gjorde det når vi var der :)

 

Kjenner jeg gleder meg noe alvorlig allerede! :D hehe bare synd det er 7 mnd med snø først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heller havutsikt enn å få lugar rett ved siden av motoren til skipet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det billigste er og ta hurtigbåt fra larvik å banke på nedover.. det koster deg under 1000 kr. i stede for mange tusen med kiel fergen. Og tar du morgen ferja så er du uansett bedre på vei en kiel ferga når den er i land senere på dagen ;) Tar du den kommer du å RETT i hamburd rushet..

 

Angående tid å reise ned starter treffet på onsdag nå igjen ser jeg.

Jeg fikk beskjed av en bekjent att Low familia gjengen og MANGE andre er der nede uken før, og dro hjem før treffet i seg selv startet pga. mye "gatebil" effekter.. så jeg kjørte ned hele torsdagen i fjor og var på treffet dems på fredag og det var faktisk høydepunktet for hele uken, og mange av de bilene jeg så der så jeg ikke noe mer til resten av treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vis du skal kjøre RS4? har du lyst på en gjest? :D hihi :D

 

Det blir nok RS'n eg sga kjøre nedover (håper på å få den klar til den tid)

 

Gjest? tja, kanskje? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe tur på meg! Har ikke mulighet til å ta ut ferie i mai ;(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.