trenger virkelig hjelp til å få startet bilen etter flom

Anbefalte innlegg

Flott at det årna seg! :) Har selv fått bruk for VACN "mobilitetsgaranti" tidligere, så vet hvor ålreit det er :) Fikk dessverre ikke vært til hjelp i dag, men nøl ikke med å spørre om det skulle være noe igjen :)

 

nice.regner med at alle vet at jeg stiller opp hvis det er noe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det gikk bra med dere som satt i bilen i allefall da. Brodern fortalte meg om dette nå ikveld, og jeg leste gjennom samtlige kommentarer på fb.no.. Godt å vite at det finnes så mange prikkfrie, 100% oppmerksomme sjåfører der ute da, da er man litt tryggere på veien i det minste.. Makan til bedrevitere og tullete kommentarer skal man lete lenge etter. Den som med hånda på hjertet kan si at en har 100% fokus på veien konstant juger uten samvittighet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det gikk bra med dere som satt i bilen i allefall da. Brodern fortalte meg om dette nå ikveld, og jeg leste gjennom samtlige kommentarer på fb.no.. Godt å vite at det finnes så mange prikkfrie, 100% oppmerksomme sjåfører der ute da, da er man litt tryggere på veien i det minste.. Makan til bedrevitere og tullete kommentarer skal man lete lenge etter. Den som med hånda på hjertet kan si at en har 100% fokus på veien konstant juger uten samvittighet ;)

 

Leste bare et par av dem, men en jeg bet merke i var "blå oblat", hva skjer Kim... ? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det gikk bra med dere som satt i bilen i allefall da. Brodern fortalte meg om dette nå ikveld, og jeg leste gjennom samtlige kommentarer på fb.no.. Godt å vite at det finnes så mange prikkfrie, 100% oppmerksomme sjåfører der ute da, da er man litt tryggere på veien i det minste.. Makan til bedrevitere og tullete kommentarer skal man lete lenge etter. Den som med hånda på hjertet kan si at en har 100% fokus på veien konstant juger uten samvittighet ;)

 

sant nok...men jeg har faktisk kjørt feilfritt i 18 år og aldri fått bot engang så jeg trengte ikke så mye pepper..har jeg ikke vært hjelpsom person hadde dette aldri skjedd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste bare et par av dem, men en jeg bet merke i var "blå oblat", hva skjer Kim... ? :P

 

forrige eier har ikke levert del2 til biltilsynet også gikk den ikke gjennom eu kontrollen pga eksoslekkasje i flexirøret og et stabstag som må skiftes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har automat så sjekk boksen under teppe på passasjersida. Styreenheten til girkassa ligger inni den boksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har automat så sjekk boksen under teppe på passasjersida. Styreenheten til girkassa ligger inni den boksen.

 

ligger ikke den under baksetet? hva tenkte du jeg skulle sjekke?fuktskade?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.