Flytting av lokallagsmøte?

Kan vi flytte neste lokallgsmøte fra onsdag til tirsdag?  

9 stemmer

  1. 1. Kan vi flytte neste lokallgsmøte fra onsdag til tirsdag?

    • Ja: Møtet blir tirsdag 5. april
      5
    • Nei: Møtet blir onsdag 6. april
      4


Anbefalte innlegg

Har fått et spørsmål om å flytte neste lokallagsmøte, alltså det som skal være førstkommende onsdag i Høvåg.

 

Hvordan passer dette for dere andre?

 

Det er kun snakk om dette ene møtet, ikke permanent.

 

PS! Hvis du ikke har tenkt deg på møtet...IKKE stem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for Tirsdag!

 

Kommer om det er en hyggelig sjel som vil la meg sitte på?!

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fri begge dager, så for meg er det likegyldig. Derfor gidder jeg heller ikke å stemme, jeg kommer uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg vet like lite om Tirsdagen som onsdagen... så jeg gidder ikke å stemme. Jeg prøver å komme uansprett hva det blir!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag for min del. Har også snakket med flere "nye" potensielle medlemmer under treffet i Sørlandsparken på søndag. De fikk beskjed av meg at vi skal møtes på onsdag. De er ikke brukere av dette forumet, og det kan bli kjedelig for dem å møte opp på onsdag hvis møtet blir flyttet til tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer uansett jeg også.. iallefall hvis tommy er i det hyggelige hjørnet neste uke og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer uansett jeg også.. iallefall hvis tommy er i det hyggelige hjørnet neste uke og :)

 

Vet ikke hvilket hjørne det er du snakker om, men jeg er jo alltid hyggelig. Og du får sitte på om jeg skal bort. Hjertet vil på treff... men er ikke alltid sjefen er helt med på opplegget med biltreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er slik at det er endel potensielle medlemmer som har fått beskjed om onsdag så blir medlemsmøtet på onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan ta møte både tirsdag og onsdag? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan vi forsåvidt gjøre...kan jo høre med Rune om vi skal ta en kopp kaffe i Høvåg på tirsdagen.

 

Jeg har noe Rune vil og Rune har noe jeg vil så det hadde passet bra egentlig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble veldig forrvirende. : hjelp :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble veldig forrvirende. : hjelp :

 

Hva er det du ikke skjønner?

 

Meldemsmøte blir som vanlig på onsdag i og med at Keko har snakket med noen nye medlemmer som kanskje dukker opp.

 

Utover det kan det tenkes at det kanskje blir et aldri så lite ekstramøte på tirsdag, men det er ikke et offisielt møte...bare sånn lite ekstramøte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du ikke skjønner?

Nei, si det? Hehe.....

 

Det var bare en missforståelse fra min side.

 

Så møtet er Onsdag og for de som ønsker et ekstra møte så er det på Tirsdag, men uansett så kommer jeg kun på Onsdag da, siden det er det offisielle.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, si det? Hehe.....

 

Det var bare en missforståelse fra min side.

 

Så møtet er Onsdag og for de som ønsker et ekstra møte så er det på Tirsdag, men uansett så kommer jeg kun på Onsdag da, siden det er det offisielle.

 

Thor!

 

Kanskje ekstramøte på tirsdag, det er ikke bestemt ennå.

 

Det offisielle medlemsmøte er på onsdag som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn fo de som er litt trege i huet her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi hopper over tirsdagen...har ordnet det vi skulle og satser derfor for fullt på onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thor Inge:

 

Vi møter som regel opp ved Oddemarka ca. kl. 17.20 for så å kjøre ca. kl. 17.30.

 

Og da spør jeg igjen, som vanlig, er det en sjel som har et ekstra sete denne gangen også?

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi satser begge på det thor arne :) vi får sitte på taket på polon til keko da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:fy: Poloen er historie! Da får det heller bli Planet på Caddyen :D

 

Vi satser på noen biler ved Oddemarka, vist ikke så får vi ta beina fatt ;)

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Thor Arne og Thor Inge.

Er ikke 100% sikker på om vi skal bortover enda, men skal vi det er det et par ledige seter i bilen vår... :)

Dere ser jo om jeg er på Essoen ca kl: 17.15.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ordnet utreisetillatelse fra sjefen og stiller på oddemarka til onsdag. Har og litt ledig plass i passelaten hvis noen vil sitte på.

Er der litt over 17 tenker jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Thor Arne og Thor Inge.

Er ikke 100% sikker på om vi skal bortover enda, men skal vi det er det et par ledige seter i bilen vår... :)

Dere ser jo om jeg er på Essoen ca kl: 17.15.

 

 

Den er grei. Vi ser bare hvem som stiller opp imorgen så tar vi det bare derifra.

 

Synd det ikke er litt flere fra Agder som er litt mer aktiv på forumet. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Jeg har ordnet utreisetillatelse fra sjefen og stiller på oddemarka til onsdag. Har og litt ledig plass i passelaten hvis noen vil sitte på.

Er der litt over 17 tenker jeg...

 

Nå vet jeg ikke med Olav om han tar med seg familien i morgen, men visst det så er det kanskje litt mer plass i Passelaten din Tidemann??!

Golf vs Passat i størrelse liksom.

 

Slenger meg gjerne på med deg jeg, Tidemann.

Har du med deg flere forresten?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida, har ikke andre med meg. Det var snakk om at en kamerat, han som var med på glattkjøringa (for de som var der) hadde lyst til å være med, men må antakelig jobbe.

Plenty med plass hos meg. : ja : Skal se om jeg ikke kan få kastet ut/bak barnesetet også. Ellers så har knøtten en liten bag fylt med tegnesaker og litt annet gøy festet på forseteryggen, som du kan leke med hvis du kjeder deg. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg og ja, men det blir som passasjer.. Ikke tale om at jeg nærmer meg det treffet der i en Beemerkasse ass.. :D:D:D eller forresten :(:(:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.