Flytting av lokallagsmøte?

Kan vi flytte neste lokallgsmøte fra onsdag til tirsdag?  

9 stemmer

  1. 1. Kan vi flytte neste lokallgsmøte fra onsdag til tirsdag?

    • Ja: Møtet blir tirsdag 5. april
      5
    • Nei: Møtet blir onsdag 6. april
      4


Anbefalte innlegg

Ellers så har knøtten en liten bag fylt med tegnesaker og litt annet gøy festet på forseteryggen, som du kan leke med hvis du kjeder deg. ;)

 

Hvem? meg? ok da, hvordan viste du at jeg ville det :jegtarn:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn å forstå at det er lokallagsmøte i kveld? Jeg kom hjem fra trøndelag i natt, så hadde kanskje vært gøy å vært borte å kikket. Har aldri vært der jeg... Bruker det komme mange eller?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppetijepp. Stemmer godt det at det er i kveld ja. Pleier å komme en liten gjeng ja. Så det er bare å komme. Møtes kl 1800 ved Høvåg gjestehus. Vet ikke om de fra Arendal kjører felles.

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeppetijepp. Stemmer godt det at det er i kveld ja. Pleier å komme en liten gjeng ja. Så det er bare å komme. Møtes kl 1800 ved Høvåg gjestehus. Vet ikke om de fra Arendal kjører felles.

 

Tidemann

 

Okei okei:) Får se om jeg har nerver til å ta en tur da - det er jammen ikke helt sikkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan møtes på Statoil Harebakken ca 1710

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om jeg ikke må stå over. Kommer noen fra et blad i morra som skal lage repotasje om bilen, så da bør jeg vel heller bruker kvelden på å vaske den litt. Selv om det sikkert blir regn i morra og: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig om du ikke kommer Olav, men kult at bilen skal på trykk! Det kommer flere månedstreff, allerede om èn måned!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedelig om du ikke kommer Olav, men kult at bilen skal på trykk! Det kommer flere månedstreff, allerede om èn måned!

 

Går jo på skole i trøndelag, så er sjelden møtene passer med at jeg er hjemme.. Men er jo ferdig til sommeren, så da bør det passe bedre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.