Anbefalte innlegg

Hanebo & Sortvik har jeg kjøpt mengder av bolter fra. Tok 200,- for 10 bolter. Jeg har kjøpt 35, 40, 45og 50mm lange bolter der. De har også mye av det liggende inne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Idag e d crewchange med Silkorsky S-92, også kalt superpuma fra PHI Inc i Tampa FL..Herlig dag der en vente på 5 uka fri heim!!:)

s92_n921ph.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG SOL :-D

Jepp, helt sykt… Værtfall med tanke på været som var for 10 timer siden, ble jo helt vinter igjen.

Kanskje det blir stort oppmøte i morgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ENDELIG SOL :-D

Hvor, under all snøen? :o Kommer en tur jeg, på 17" felger.. men fortsatt med vinterdekk ;):P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor, under all snøen? :o Kommer en tur jeg, på 17" felger.. men fortsatt med vinterdekk ;):P

Haha falsk alarm tydeligvis. Men var noen minuter der jeg nesten ble en troende igjen. ;-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hadde skikkelig troen på at det ble vår igjen, men nå er det 10cm nysnø utafor her :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hadde skikkelig troen på at det ble vår igjen, men nå er det 10cm nysnø utafor her :(

Jepp, fikk skikkelig vår-feeling igår, synet som møtte meg når jeg sto opp var kjedelig… :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

herlig quattroføre ut no, men ligg me influænsan: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nån som har nå hjul å lån mæ i 2-3 daga? Ska ta av hjulan, lakker felgan å sett på sommerdekk.

Når den jævla snøen forsvinn selvfølgelig. :) 17"-18"-19". Alt går. Bila ska bare hvil på dem. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Delvis quattroføra ut no ha gitt:) Artiii...håpe på myyy meir snø!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et sett med 16" du kan lån hvis du vil Ronny! vinterdekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner jo nå at jeg var litt vel tidlig med sommerdekk i år - men funka jo i fjor… : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt totalt idiotisk å kjøre med sommerdekk i Trondheim nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt totalt idiotisk å kjøre med sommerdekk i Trondheim nå?

Det snør jevnlig, men på selve hovedveiene er det bart men spørs hvordan det er litt i høyden. Småveiene er nok ganske dekt. I skrivende stund laver det ned snø...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nånn som veit om bra sted å handle dekk? type sommerdekk, continental? som har VACN rabatter ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av noe polering/detailingkurs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av noe polering/detailingkurs?

Bruker ikke Scandicshine kjøre noe om sommeren da? Mener også at Bernhard og gutta sørpå har noen kurs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker ikke Scandicshine kjøre noe om sommeren da? Mener også at Bernhard og gutta sørpå har noen kurs...

Ja, var det jeg trodde, men jeg finner ikke noe om det skjønner du :P Så om noen vet noe om scandicshine sitt kurs, så rop ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nevne for Ketil at det ønskes kurs på Verdal. Men det forutsetter jo selvfølgelig at flere blir med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nevne for Ketil at det ønskes kurs på Verdal. Men det forutsetter jo selvfølgelig at flere blir med :)

Jeg er også svært interessert… Kanskje vi skal hive ut en tråd for å sjekke interessen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også intressert. Spørs når.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Garantert mulig å få samlet en gjeng hvis det fins tid og anledning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nånn som veit om bra sted å handle dekk? type sommerdekk, continental? som har VACN rabatter ?

Hei!

Jobber på Lade Dekkservice. Kom innom oss på nyhavna så får du et godt tilbud :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.