Anbefalte innlegg

Hvor drar man å får lakkert ting i Trondheim når det dreier seg om bare små deler? Altså, pittesmå nesten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du skal ha lakka? Søskenbarnet til fruen er lakkerer. Jeg kan evt høre med ham.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det du skal ha lakka? Søskenbarnet til fruen er lakkerer. Jeg kan evt høre med ham.

 

Et slikt deksel som på bildet (skiltdeksel) og de små kromringene rundt selve tåkelysene - du kan jo evt høre hva han tar for en sånn jobb :) Hadde vært konge!

A4_8E_Plate_Delete02.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan fort hende at jeg kan ja, Gjøran :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal høre og kommer med tilbakemelding på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy! Reparerer du kun hjemme, eller tar du "service" turer? Hehe. Jeg trodde jeg fikk fiksa bremseslangene! Men venstre bak måtte jeg kappe røret, og jeg gidder rett og slett ikke å prakkes mer med den konen som må lages til. Nå er jeg lei av audi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy kommer til å bli rik, trenger sikkert hjelp jeg også en dag… : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy! Reparerer du kun hjemme, eller tar du "service" turer? Hehe. Jeg trodde jeg fikk fiksa bremseslangene! Men venstre bak måtte jeg kappe røret, og jeg gidder rett og slett ikke å prakkes mer med den konen som må lages til. Nå er jeg lei av audi :P

Så du må ha nytt bremserør eller? har du verktøy til å lage kon, og hvor langt isåfall?

Jeg kan nok helt sikkert komme dit hvor bilen står :)

Tommy kommer til å bli rik, trenger sikkert hjelp jeg også en dag… : smil :

Hehe, vacn gullgruve:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy! Reparerer du kun hjemme, eller tar du "service" turer? Hehe. Jeg trodde jeg fikk fiksa bremseslangene! Men venstre bak måtte jeg kappe røret, og jeg gidder rett og slett ikke å prakkes mer med den konen som må lages til. Nå er jeg lei av audi :P

 

Har dobbelkoningsverktøy liggende jeg også Hvika, samt noe bremserør hvis det kan være til hjelp..

(.. men jeg legger meg ikke ut under en bil ikveld i det været her...: sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy! Det hadde vært supert! Den står i Hommelvik "sentrum", I garasje :) Hehe.

Espen det hadde vært til mye hjelp! Og du skal få slippe å ligge under (hvis Tommy orker å komme på "bygda" å skru da, hehe :)

Bilen står faktisk like nedenom deg Espen. Du kjører faktisk forbi den :) Det står en gammel Mercedes "lastebil" utenfor huset til svigers.

Når kan du komme Tommy? (jeg forventer ikke at du skal komme ikveld altså, hehe)

 

Håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, må bli på torsdag isåfall. Skal bytte noen deler på bilen til min onkel imorgen, og bensinpumpe på S3'n om jeg får taki, da den plutselig ikke ville gjøre jobben sin da jeg skulle hjem fra jobb idag...:o

 

Men har du både bremserør å flenseverktøy? Om ikke så kan jeg lage nytt bremserør på jobb om du vet sånn ca hvor langt det er..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag passer fint det! Hmm, kan måle røret imorgen. Hadde sikkert vært greit å ha det klart så man slipper å klabbe med i garasjen... Om du har tid, gidder du å skifte et endeledd forann også?

Du kan jo ringe med på 97105616 når du tenker å komme så kan jeg møte deg en plass :)

 

Håkon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Torsdag passer fint det! Hmm, kan måle røret imorgen. Hadde sikkert vært greit å ha det klart så man slipper å klabbe med i garasjen... Om du har tid, gidder du å skifte et endeledd forann også?

Du kan jo ringe med på 97105616 når du tenker å komme så kan jeg møte deg en plass :)

 

Håkon

 

Høres bra ut :)

Er det røret imellom kalipper og bremseslange? eller må det skjøtes med stålrøret som går videre framover på bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Nei det er røret som går fra bremseslangen bort til en "y-ventil" av noe slag. Det er en "hanne" i begge ender (altså med skrue på, ikke mutter) :P vil tippe den er 15 cm :)

Kan ta et bilde med det samme jeg måler lengden og sende deg en mms? har du et mob nr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei altså itjnå som å bli påkjørt!

423306_10150662034835586_718380585_11608

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy, den er ca 25 cm lang :)

 

Så kjedlig ut det der Adrian, får du dekt på forsikring? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy, den er ca 25 cm lang :)

 

Så kjedlig ut det der Adrian, får du dekt på forsikring? :)

 

Ser ut som noen ikke har overholdt vikeplikta si, så det går isåfall på vedkommende som har kjørt på Adrian sin forsikring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto i et kryss og skulle kjøre til venstre. Så til høyre, klart. Så til venstre, der kom det en passat gitt. Takstering på mandag, og det ble nevnt originaldeler.

 

Forstillinga er i ulage, får håpe at det bare er bærearma som har fått det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jarl Didrik; Blir ikke tåkelysringene da jeg heller bestillte original sort optikk. Men skiltplatedekslet må lakkeres, i samme farge som det er nå faktisk, to kromstriper som går over hele lengden som må bli mørklagt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten, noen som er tilgjengelig med vagcom i 1 minutt idag?

 

Edit: 200,-?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sku ha en 500,- lapp. Men han ha dessverre ikkje tia før første helg på mars.

Eg har uorginal kabel du kan få lån om du treng. Har bare vlite program på pcn, så veit ikkje om det hjelp deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sku ha en 500,- lapp. Men han ha dessverre ikkje tia før første helg på mars.

Eg har uorginal kabel du kan få lån om du treng. Har bare vlite program på pcn, så veit ikkje om det hjelp deg?

 

Høres ut som en knall deal, første helga i mars passer greit da jeg ikke har fått dekslet enda! Tusen takk skal du ha!

 

Jeg vet ikke om det går med uoriginal kabel desverre, trenger nok fullpakken!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk til Tommy for hjelpa i dag. Det var godt å cruise litt s4, etter 2 uker i garasjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant du ut noe angående Zito Håkon? Vurderer de sterkt om jeg finner rette bredden på felgen, tror du jeg klarer presse 10" felg på B8en? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.