Anbefalte innlegg

Fikk Autofil i posten i går, hva var den sorte "greia" med Autofil logoene på som fulgte med bladet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk Autofil i posten i går, hva var den sorte "greia" med Autofil logoene på som fulgte med bladet?

 

Ble faktisk startet en tråd om det :P

 

Tror de kom frem til at det var en skli-matte for å ha på dashbordet i bilen, for mobil osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble faktisk startet en tråd om det :P

 

Tror de kom frem til at det var en skli-matte for å ha på dashbordet i bilen, for mobil osv...

 

Hehe, jeg som trodde jeg var tidlig ute...: dum :

 

Da går den i alle fall i søppla for ikke skal telefonen ligge på dashbordet, og ikke tror jeg den hadde blitt liggende heller : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort men minneverdig biltur;

Kjørte ned mot Ila, gjennom byen og hjem, ca 15 minutter. I løpet av den turen fikk jeg gleden av å møte en Ferrarri som var i Marienborgtunnelen med samme hensikt som jeg, lage lyd! Han vant for å si det sånn(jeg liksom bare "var der" kan du si). Herregud kor vakkert! 5-6 drag gjorde han, vi var de to eneste bilene der og jeg hørte han fra ende til annen i tunellen....

I byen møtte jeg en ganske ny Nissan GT-R....ikke like kult som Ferrarrien, men dog...,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alltid gøy å møte på drømmebiler i trafikken…

 

Var ute en kosetur isted jeg også, trenger ikke noen grunn for å ta seg en kjøretur lengre føler jeg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort men minneverdig biltur;

Kjørte ned mot Ila, gjennom byen og hjem, ca 15 minutter. I løpet av den turen fikk jeg gleden av å møte en Ferrarri som var i Marienborgtunnelen med samme hensikt som jeg, lage lyd! Han vant for å si det sånn(jeg liksom bare "var der" kan du si). Herregud kor vakkert! 5-6 drag gjorde han, vi var de to eneste bilene der og jeg hørte han fra ende til annen i tunellen....

I byen møtre jeg en ganske ny Nissan GT-R....ikke like kult som Ferrarrien, men dog...,

 

Kan være glad det ikke er fartsmålere der, er flere som synes høyrefoten plutselig føles litt tung inni tunnelene der hehe. Kremt,kremt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt rykter om flere som har mistet lappen der...

 

Apropo det, hvor lenge står prikkene før de forsvinner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 år var det før iallefall. :)

 

Og inne i tunellen står det av og til sivilpoliti inn i innhukene der og. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at det ikke står noen der i morgen ( i dag blir det vel ), for høyrefoten har en lei tendens til å få uforutsette rykninger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan stemme det, så den i sentrum igår kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Vredestein Ultrac Sessanta? Hvordan er de prismessig? Er dette kvalitets/premiumsdekk?

 

Tenker 225/35/19...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt greie dekk, men er vel i nedre sjikt av premiumdekk :) Hadde de på S2en og de stod til forventningene, mye bedre enn kinadekk iallefall..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Vredestein Ultrac Sessanta? Hvordan er de prismessig? Er dette kvalitets/premiumsdekk?

 

Tenker 225/35/19...

Har lest mye bra om Nokian Z G2.

Vertfall når det gjelder støy og kjørekomfort.

De går nok under premium kategorien vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Nokian Z på Sciroccoen min og kommer nok til å velge det når GTI-en skal ha ny gummi neste sommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Vredestein Ultrac Sessanta? Hvordan er de prismessig? Er dette kvalitets/premiumsdekk?

 

Tenker 225/35/19...

 

Jeg kjører på disse, i samme dimensjon. Har kjørt de bare 1500 km så langt så litt tidlig å si noe om slitasje osv. Men du kan få en prøvetur for å sjekke støy mm om du vil.

Det er rett som en annen påpeker at de er i sjiktet "bra" dekk...ikke super, men så langt er jeg veldig fornøyd :-)

Jeg tror jeg betalte vel 8000,- på Dekk1, om det er dyrt eller billig vet jeg ikke, jeg kjøpte hos de da de er nær nabo :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for glimrende svar folkens! Støy er ikke så fryktelig viktig for meg, men bra feste derimot må jeg ha siden jeg nå har to døde hjul :o

 

Driver å vurderer felger til GTIen, litt usikkert enda hva det blir men lette felger (max 10kg pr stk) blir det, da er det litt fjernt å hive på kina-dekk synes jeg.

 

Må sjekke ut Nokian Z...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er gira på photoshoot i nermeste framtid? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er gira på photoshoot i nermeste framtid? :D

 

Alltid! : smil :

 

Vært morro å fått med maaange biler og funnet en god location samt en habil fotograf! Jeg har sykt lyst til å få lov til å bruke plassen inne ved Nidarosdomen, ved de byggene som omkranser en stor gårdsplass...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært morro det, meen jeg har ikke noe bil som egner seg enda. Får se når s2'n får seg litt lakk på panser,fanger og felger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ADV.1 felger fett?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe tja.... : smil :

 

dsc_5628_w1200.jpg

 

4845273911_963175348f_o_w1200.jpg

 

1_w1200.jpg

 

adv1tfaudis55_w1200.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått et FRYKTELIG godt tilbud på disse..

img_8030_w1200.jpg

adv1-wheels.jpg

 

Sååeeee... Ble plutselig litt usikker på om jeg skal slå til på disse, eller vente på Vossen CV4: klø :: klø :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var helt vilt råe hjul, herregud... Der snakker vi konkave felger ass!

 

Kjør på, når CV4 er klar for salg så kan du jo alltids selge disse igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.