#376 Skrevet Mars 26, 2012 Hanebo & Sortvik har jeg kjøpt mengder av bolter fra. Tok 200,- for 10 bolter. Jeg har kjøpt 35, 40, 45og 50mm lange bolter der. De har også mye av det liggende inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#377 Skrevet Mars 28, 2012 Idag e d crewchange med Silkorsky S-92, også kalt superpuma fra PHI Inc i Tampa FL..Herlig dag der en vente på 5 uka fri heim!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#378 Skrevet Mars 31, 2012 ENDELIG SOL :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#379 Skrevet Mars 31, 2012 ENDELIG SOL :-D Jepp, helt sykt… Værtfall med tanke på været som var for 10 timer siden, ble jo helt vinter igjen. Kanskje det blir stort oppmøte i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#380 Skrevet Mars 31, 2012 ENDELIG SOL :-D Hvor, under all snøen? Kommer en tur jeg, på 17" felger.. men fortsatt med vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#381 Skrevet April 1, 2012 Hvor, under all snøen? Kommer en tur jeg, på 17" felger.. men fortsatt med vinterdekk Haha falsk alarm tydeligvis. Men var noen minuter der jeg nesten ble en troende igjen. ;-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#382 Skrevet April 1, 2012 Hehe, hadde skikkelig troen på at det ble vår igjen, men nå er det 10cm nysnø utafor her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#383 Skrevet April 1, 2012 Hehe, hadde skikkelig troen på at det ble vår igjen, men nå er det 10cm nysnø utafor her Jepp, fikk skikkelig vår-feeling igår, synet som møtte meg når jeg sto opp var kjedelig… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#384 Skrevet April 1, 2012 herlig quattroføre ut no, men ligg me influænsan: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#385 Skrevet April 1, 2012 Nån som har nå hjul å lån mæ i 2-3 daga? Ska ta av hjulan, lakker felgan å sett på sommerdekk. Når den jævla snøen forsvinn selvfølgelig. 17"-18"-19". Alt går. Bila ska bare hvil på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#386 Skrevet April 1, 2012 Delvis quattroføra ut no ha gitt:) Artiii...håpe på myyy meir snø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#387 Skrevet April 1, 2012 Har et sett med 16" du kan lån hvis du vil Ronny! vinterdekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#388 Skrevet April 3, 2012 Jeg skjønner jo nå at jeg var litt vel tidlig med sommerdekk i år - men funka jo i fjor… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#389 Skrevet April 7, 2012 Er det fortsatt totalt idiotisk å kjøre med sommerdekk i Trondheim nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#390 Skrevet April 7, 2012 Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#391 Skrevet April 7, 2012 Er det fortsatt totalt idiotisk å kjøre med sommerdekk i Trondheim nå? Det snør jevnlig, men på selve hovedveiene er det bart men spørs hvordan det er litt i høyden. Småveiene er nok ganske dekt. I skrivende stund laver det ned snø... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#392 Skrevet April 7, 2012 Nånn som veit om bra sted å handle dekk? type sommerdekk, continental? som har VACN rabatter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#393 Skrevet April 7, 2012 Noen som vet av noe polering/detailingkurs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#394 Skrevet April 7, 2012 Noen som vet av noe polering/detailingkurs? Bruker ikke Scandicshine kjøre noe om sommeren da? Mener også at Bernhard og gutta sørpå har noen kurs... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#395 Skrevet April 7, 2012 Bruker ikke Scandicshine kjøre noe om sommeren da? Mener også at Bernhard og gutta sørpå har noen kurs... Ja, var det jeg trodde, men jeg finner ikke noe om det skjønner du Så om noen vet noe om scandicshine sitt kurs, så rop ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#396 Skrevet April 7, 2012 (endret) Skal nevne for Ketil at det ønskes kurs på Verdal. Men det forutsetter jo selvfølgelig at flere blir med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#397 Skrevet April 7, 2012 Skal nevne for Ketil at det ønskes kurs på Verdal. Men det forutsetter jo selvfølgelig at flere blir med Jeg er også svært interessert… Kanskje vi skal hive ut en tråd for å sjekke interessen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#398 Skrevet April 7, 2012 Jeg er også intressert. Spørs når. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#399 Skrevet April 7, 2012 Skal nevne for Ketil at det ønskes kurs på Verdal. Men det forutsetter jo selvfølgelig at flere blir med Garantert mulig å få samlet en gjeng hvis det fins tid og anledning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#400 Skrevet April 7, 2012 Nånn som veit om bra sted å handle dekk? type sommerdekk, continental? som har VACN rabatter ? Hei! Jobber på Lade Dekkservice. Kom innom oss på nyhavna så får du et godt tilbud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...