#451 Skrevet Juni 22, 2012 Fikk Autofil i posten i går, hva var den sorte "greia" med Autofil logoene på som fulgte med bladet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#452 Skrevet Juni 22, 2012 Fikk Autofil i posten i går, hva var den sorte "greia" med Autofil logoene på som fulgte med bladet? Ble faktisk startet en tråd om det Tror de kom frem til at det var en skli-matte for å ha på dashbordet i bilen, for mobil osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#453 Skrevet Juni 22, 2012 Ble faktisk startet en tråd om det Tror de kom frem til at det var en skli-matte for å ha på dashbordet i bilen, for mobil osv... Hehe, jeg som trodde jeg var tidlig ute... Da går den i alle fall i søppla for ikke skal telefonen ligge på dashbordet, og ikke tror jeg den hadde blitt liggende heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#454 Skrevet Juni 22, 2012 (endret) Kort men minneverdig biltur; Kjørte ned mot Ila, gjennom byen og hjem, ca 15 minutter. I løpet av den turen fikk jeg gleden av å møte en Ferrarri som var i Marienborgtunnelen med samme hensikt som jeg, lage lyd! Han vant for å si det sånn(jeg liksom bare "var der" kan du si). Herregud kor vakkert! 5-6 drag gjorde han, vi var de to eneste bilene der og jeg hørte han fra ende til annen i tunellen.... I byen møtte jeg en ganske ny Nissan GT-R....ikke like kult som Ferrarrien, men dog..., 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#455 Skrevet Juni 22, 2012 Alltid gøy å møte på drømmebiler i trafikken… Var ute en kosetur isted jeg også, trenger ikke noen grunn for å ta seg en kjøretur lengre føler jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#456 Skrevet Juni 22, 2012 Kort men minneverdig biltur;Kjørte ned mot Ila, gjennom byen og hjem, ca 15 minutter. I løpet av den turen fikk jeg gleden av å møte en Ferrarri som var i Marienborgtunnelen med samme hensikt som jeg, lage lyd! Han vant for å si det sånn(jeg liksom bare "var der" kan du si). Herregud kor vakkert! 5-6 drag gjorde han, vi var de to eneste bilene der og jeg hørte han fra ende til annen i tunellen.... I byen møtre jeg en ganske ny Nissan GT-R....ikke like kult som Ferrarrien, men dog..., Kan være glad det ikke er fartsmålere der, er flere som synes høyrefoten plutselig føles litt tung inni tunnelene der hehe. Kremt,kremt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#457 Skrevet Juni 22, 2012 Hørt rykter om flere som har mistet lappen der... Apropo det, hvor lenge står prikkene før de forsvinner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#458 Skrevet Juni 22, 2012 3 år var det før iallefall. Og inne i tunellen står det av og til sivilpoliti inn i innhukene der og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#459 Skrevet Juni 22, 2012 Satser på at det ikke står noen der i morgen ( i dag blir det vel ), for høyrefoten har en lei tendens til å få uforutsette rykninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#460 Skrevet Juni 23, 2012 Noen av dere som lager svart strek på Lade? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#461 Skrevet Juni 23, 2012 Det var denne: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35290881 Han som kjørte kjøpte den onsdag Så han var ute å testa diverse strekker igår.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#462 Skrevet Juni 23, 2012 Kan stemme det, så den i sentrum igår kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#463 Skrevet Juni 26, 2012 Noen som har erfaring med Vredestein Ultrac Sessanta? Hvordan er de prismessig? Er dette kvalitets/premiumsdekk? Tenker 225/35/19... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#464 Skrevet Juni 27, 2012 Helt greie dekk, men er vel i nedre sjikt av premiumdekk Hadde de på S2en og de stod til forventningene, mye bedre enn kinadekk iallefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#465 Skrevet Juni 27, 2012 Noen som har erfaring med Vredestein Ultrac Sessanta? Hvordan er de prismessig? Er dette kvalitets/premiumsdekk? Tenker 225/35/19... Har lest mye bra om Nokian Z G2. Vertfall når det gjelder støy og kjørekomfort. De går nok under premium kategorien vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#466 Skrevet Juni 27, 2012 Hadde Nokian Z på Sciroccoen min og kommer nok til å velge det når GTI-en skal ha ny gummi neste sommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#467 Skrevet Juni 27, 2012 Noen som har erfaring med Vredestein Ultrac Sessanta? Hvordan er de prismessig? Er dette kvalitets/premiumsdekk? Tenker 225/35/19... Jeg kjører på disse, i samme dimensjon. Har kjørt de bare 1500 km så langt så litt tidlig å si noe om slitasje osv. Men du kan få en prøvetur for å sjekke støy mm om du vil. Det er rett som en annen påpeker at de er i sjiktet "bra" dekk...ikke super, men så langt er jeg veldig fornøyd :-) Jeg tror jeg betalte vel 8000,- på Dekk1, om det er dyrt eller billig vet jeg ikke, jeg kjøpte hos de da de er nær nabo :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#468 Skrevet Juni 27, 2012 Takker for glimrende svar folkens! Støy er ikke så fryktelig viktig for meg, men bra feste derimot må jeg ha siden jeg nå har to døde hjul Driver å vurderer felger til GTIen, litt usikkert enda hva det blir men lette felger (max 10kg pr stk) blir det, da er det litt fjernt å hive på kina-dekk synes jeg. Må sjekke ut Nokian Z... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#469 Skrevet Juni 28, 2012 Ingen som er gira på photoshoot i nermeste framtid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#470 Skrevet Juni 28, 2012 Ingen som er gira på photoshoot i nermeste framtid? Alltid! Vært morro å fått med maaange biler og funnet en god location samt en habil fotograf! Jeg har sykt lyst til å få lov til å bruke plassen inne ved Nidarosdomen, ved de byggene som omkranser en stor gårdsplass... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#471 Skrevet Juni 28, 2012 Vært morro det, meen jeg har ikke noe bil som egner seg enda. Får se når s2'n får seg litt lakk på panser,fanger og felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#472 Skrevet Juni 28, 2012 Er ADV.1 felger fett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#473 Skrevet Juni 28, 2012 Hehe tja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#474 Skrevet Juni 28, 2012 Fått et FRYKTELIG godt tilbud på disse.. Sååeeee... Ble plutselig litt usikker på om jeg skal slå til på disse, eller vente på Vossen CV4: klø :: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#475 Skrevet Juni 28, 2012 Det var helt vilt råe hjul, herregud... Der snakker vi konkave felger ass! Kjør på, når CV4 er klar for salg så kan du jo alltids selge disse igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...