Anbefalte innlegg

Nei ingen av de. De norske nettbutikkene tar imellom 2-3000 for lampen mens på ebay koster de ca 8-900 inkl levering. Poenget var å slippe ventetiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til de folka som driver med bilpleie ala vask og polering i garasjen på Sirkus shopping ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som den ene xenon-pæra holder på å ta kvelden. Hvem er ok på slikt, Møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller er vel et dyrt alternativ vil jeg tro, du får samme pærene på ebay til en brøkdel :)

 

Torgeir: Stay away! Mensduhandlerpolering gir ikke et ordentlig resultat, en skikkelig jobb tar flere dager og koster deretter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hva slags pære jeg trenger..? Og er det greit å bytte selv? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

99% sikker på at du har D2S pære, som oftest veldig greit å bytte :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D2S ifølge Osram guiden.

 

Vet ikke helt hvor god plass det er bakom lyktene på Mk5, men når jeg googlet det virker det som om de fleste tar av fangeren. Men det må jo gå an å gjøre det fra baksiden, kan ikke tenke meg annet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som den ene xenon-pæra holder på å ta kvelden. Hvem er ok på slikt, Møller?

 

Jeg kjøpte nye Osram pærer på Thorshov på StorM. Du får 2 pærer der for samme prisen av en hos Møller. Og det er tross alt gode pærer. Ellers finnes det en hel drøss på Ebay med alle mulige Kelvin.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellanor er jo Thorsov sin leverandør på slike ting som pærer, batterier osv, så vil tro om du drar til Hellanor, så er prisen lavest der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro-eiere, kjenn deres besøkelsestid! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

quattro-eiere, kjenn deres besøkelsestid! :D

 

Som fersk quattro eier sitter jeg fortsatt og smiler : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor finner jeg lukket selvvask i Trondheim? Skulle fått vaska bilen til foreldrene mine og nekter å bruke maskin!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

K2000 ved Siemensbygget på sluppen :) Der kan du til og med vaske med svamp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Baksida av snap drive sorgenfri, rett ved k2000, shell nidarvoll, shell i elgsetergata, ren bil på heggstamyra, ren bil på flatåsen.. sikkert flere også :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere om K2000 er åpent i disse røde dager også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet av en billig plass å kjøpe navigasjons DVD til RNS-E? Koster 3-4000 hos møller : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere om K2000 er åpent i disse røde dager også? :)

 

Åpent 24/7 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice, får se om jeg ikke får tatt turen i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det noen form for vårmønstring i Trøndelags-området? Hadde vært kult å fått til noe greier sammen... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hallo. bære lure på om nån har en slik VAG-com? sku ha fått sjekka ka som e feil me ABS bremsan min og kanskje det dukke opp nå anna som man ikke vet om. også lure æ på om det e dyrt å få fiksa en ny airbag el ledningen te airbag'en i rattet? for ledningen min i rattet e ødelagt :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan føret inn til Storlien er? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.